Wat doet een Senior medewerker klantenservice?
Klantenservicemedewerkers bieden service en ondersteuning aan de klanten van een organisatie, vaak op afstand via de telefoon of via een online chattool. Ze geven informatie, beantwoorden vragen en coördineren ondersteunings- of reparatieverzoeken. Ze nemen verantwoordelijkheid voor de zorgen en klachten van klanten en gaan door met het onderzoeken en vervolgen van het probleem totdat ze een bevredigende oplossing hebben gevonden. Zij fungeren als liaison tussen de klant en verschillende interne afdelingen en houden de klant op de hoogte van statusupdates en andere ontwikkelingen.
Klantenservicemedewerkers hebben doorgaans ten minste een middelbareschooldiploma en hebben vaak een achtergrond in administratieve ondersteuning. Ze moeten georganiseerd en gefocust kunnen blijven in een snel veranderende omgeving. Deze rollen vereisen sterke typevaardigheden en vaardigheid met gangbare kantoorsoftwareprogramma's zoals Excel.
Salarissen voor Senior Medewerker Klantenservice in de buurt van België
Er zijn geen actuele rapporten over salarissen voor een Senior Medewerker Klantenservice. U kunt extra functies toevoegen aan uw vacaturevoorkeuren om gerelateerde salarisinformatie te bekijken.
Loopbaanpad: Senior medewerker klantenservice worden
Lees hoe u Senior medewerker klantenservice kunt worden, welke vaardigheden en opleiding u nodig heeft om te slagen en welk salaris u kunt verwachten bij elke stap op uw loopbaanpad.
Verdeling van het aantal jaren aan ervaring
Sollicitatiegesprekken voor Senior medewerker klantenservice
Veelgestelde vragen over de rollen en verantwoordelijkheden van de functie Senior medewerker klantenservice
Als u werkt als Senior medewerker klantenservice, zijn Samenwerken, Ervaring in het bankwezen, Microsoft Outlook en Vertrouwen de meest voorkomende vaardigheden die u nodig heeft om uw werk uit te voeren en voor een succesvolle loopbaan.
- klantmanager (M/V/X)
- klantenservice manager (M/V/X)