Werken bij Appello (UK) | Glassdoor.be

Overzicht Appello (UK)

New Milton, Engeland (Verenigd Koninkrijk)
201 tot 500 werknemers
1988
Privébedrijf
Telecommunicatieservices
Onbekend / Niet van toepassing
Concurrenten

Tunstall Healthcare

Reviews voor Appello (UK)

  • "Great people and support"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Emergency Helpline Operator in New Milton, Engeland (Verenigd Koninkrijk)
    Huidige werknemer - Emergency Helpline Operator in New Milton, Engeland (Verenigd Koninkrijk)
    Aanbevolen
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij Appello (UK) (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Good training, friendly and approachable management. Progressions paths available. Everyone is very welcoming and the CEO sends out weekly updates as to what the business is doing. Never had this before in previous jobs I think it’s a really good way of keeping the basic staff included in what the senior management get up to.

    Minpunten

    Only 30 minutes for lunch, no social aspects i.e team meals/team building exercises.

    Advies aan management

    Introduce slightly longer lunches due to the nature of the job, will help people relax mid shift. Try and do monthly team incentives/Meals to help newbies settle in and just to keep job satisfaction up really.

Alle 10 reviews weergeven

Foto's voor Appello (UK)

Appello (UK)-foto van: Join the team!
Appello (UK)-foto van: Control Centre
Appello (UK)-foto van: Control Centre
Appello (UK)-foto van: Control Centre
Appello (UK)-foto van: Operator
Appello (UK)-foto van: Monitoring
Alle foto's weergevenAlles weergeven

Appello (UK) Awards en onderscheidingen

Laat het ons weten wanneer een werkplek- of branche-erkenning ontbreekt – Awards toevoegen

Heeft u gewerkt bij Appello (UK)? Deel uw ervaringen

Appello (UK)
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Klik om te beoordelen
of