Werken bij Salesforce | Glassdoor.be

Overzicht Salesforce

San Francisco, CA (Verenigde Staten)
10000+ werknemers
1999
Beursgenoteerd bedrijf (CRM)
Computerhardware en -software
€ 5 - € 10 miljard (EUR) per jaar
Salesforce.com is een internationaal bedrijf met hoofdkantoor in San Francisco dat bedrijfssoftware aanbiedt op het gebied van Customer Relationship Management, in de vorm van Software Service op basis van cloud computing.

Met Salesforce, het Customer ... Meer lezen

Missie: Salesforce.com bevorderd een cultuur van zorg en helpt hun werknemers aan het milieu terug te geven.


Bedrijfsupdates

  • Salesforce has just been named the #1 Best Workplace in Europe by our employees and Great Place to Work for the second year in a row. It's been an incredible two years for Salesforce EMEA - we are so proud. Check out what life at Salesforce is like:

    Salesforce Is Europe's #1 Best Workplace - For The Second Year In A Row

    We're honored that Salesforce has been recognized as #1 Best Workplace in Europe by Great Place to Work for the second year in a row. Here's why.

  • Amazing news! Salesforce Netherlands was just named the #3 Best Workplace in the Netherlands by Great Place to Work. Find out what makes life at Salesforce special

    Our Ohana Blazes Trails

    We use cookies to make interactions with our websites and services easy and meaningful, to better understand how they are used and to tailor advertising. You can read more and make your cookie choices here. By continuing to use this site you are giving us your consent to do this.

Alles weergevenAlles weergeven

Salesforce – Waarom met ons werken?


Toen we Salesforce 20 jaar geleden begonnen, wilden we CRM opnieuw vorm geven. In de cloud. 

En zo ontstond een geheel nieuw technologiemodel.

Daarnaast reserveerden we 1% van de inkomsten, 1% van de tijd van onze werknemers en 1% van onze producten om daarmee de Salesforce.com Foundation op te richten. Dankzij deze twee belangrijke besluiten groeiden we enorm, waardoor we uiteindelijk de leider in CRM zijn geworden en aan de basis stonden van het cloud computing-tijdperk. Maar dat niet alleen: met ons liefdadigheidsmodel inspireerden we ook anderen.

Dankzij onze toegewijde werknemers, partners en onze klanten is ons CRM-platform 's werelds meest toonaangevende zakelijke cloudecosysteem geworden. Bedrijven en instellingen van alle soorten en maten kunnen nu op een nieuwe manier contact leggen met hun klanten. En dat allemaal dankzij cloudtechnologie waarbij de allernieuwste ontwikkelingen op het gebied van mobile en social geïntergeerd zijn, waardoor ze meer verkopen, betere service bieden, effectiever vermarkten en succes behalen, zoals nooit tevoren.

Zinvol Werk

Met Salesforce kunnen bedrijven op een unieke nieuwe manier contact leggen met klanten. Werken aan een betere wereld is onze missie en daarom slaan we elke dag nieuwe wegen in met onze zakelijke software.


Goede Mensen

Bij Salesforce staan onze Ohana-waarden centraal: vertrouwen, groei, innovatie, gelijke behandeling, succes van klanten, transparantie, teruggeven, welzijn en plezier. Dit zijn de unieke waarden van Salesforce.

 
 
 

Unieke Beloningen

Naast een goede beloning, prima secundaire arbeidsvoorwaarden en uitstekende loopbaanperspectieven krijgen leden van onze Ohana ook de kans om te leren van een groep bevlogen en gemotiveerde vakmensen en de mogelijkheid om iets terug te geven.
 

Financieel

  • Wij checken regelmatig of onze compensatieplannen marktconform zijn.
  • Gelijke beloning (geslacht en leeftijd) is een groot onderdeel van ons DNA. Wij evalueren dit jaarlijks om ervoor te zorgen dat iedereen eerlijk betaald wordt.
  • Medewerkers kunnen deelnemen aan onze royale 'Employee Stock Purchase' (aandelen) programma.


Gezondheid

  • Zorg goed voor jezelf en familie met het uitgebreide gezondheidsplan.
  • Blijf fit met €100 per maand vrij te besteden aan bijvoorbeeld een sportabonnement, fitnesslessen en massages voor jou en je familie.
  • Ouderschapsverlof
  • In het buitenland heb je 24 uur per dag toegang tot onze alarmcentrale.


Carrière

  • Medewerkers kiezen hun eigen pad en tempo om te leren middels Trailhead, een gratis online leerplatform. Het is voor iedereen dus bekijk het nu!
  • Onze ‘enablement’ teams geven training om medewerkers succesvol te maken.
  • Leer van onze leiders en collega's die openstaan om je te begeleiden.
  • Wij hebben altijd mensen nodig! Kansen in het buitenland worden sterk aangemoedigd en volledig ondersteund.


Leuke Omgeving

  • Wij creëren een toegankelijke werkomgeving met veel faciliteiten.
  • Werk comfortabel achter een zit- sta bureau.
  • Relax in onze meditatie ruimte.
  • Nuttig zoveel snacks en drankjes als je wilt in de lounges. 


Vrijwilligerswerk

  • Gebruik 7 dagen (56 uur) betaald verlof per jaar om vrijwilligerswerk te doen waar je hart ligt.
  • De top 100 vrijwilligers krijgen een $10,000 beloning om te doneren aan een non profit naar keuze.
  • Wij matchen non profit donaties tot en met $5K per jaar.
  • Maak het verschil en ga mee met onze wereldwijde vrijwilligersreizen.

Reviews voor Salesforce

  • "People first"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Solutions Architect in Brussel
    Huidige werknemer - Solutions Architect in Brussel
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij Salesforce (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    People are really the most important asset of Salesforce, everything that happens in the company emphasizes this. The values that are being communicated are also pushed throughout the organization.

    Minpunten

    Lots of surveys.
    Though people are such an important asset, sales are as well. The pressure of ending a quarter strong is always around the corner.

Alle 6.010 reviews weergeven

Sollicitatiegesprekken van Salesforce

Ervaring

Ervaring
78%
7%
15%

Sollicitatiegesprek gekregen via

Sollicitatiegesprek gekregen via
37%
30%
19%
7
7

Moeilijkheid

3,3
Gemiddeld

Moeilijkheid

Moeilijk
Gemiddeld
Gemakkelijk
  1.  

    Geaccepteerd aanbod
    Positieve ervaring
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

    Sollicitatie

    Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Salesforce.

    Sollicitatiegesprek

    De dag zelf werd ik opgebeld, in het totaal had ik vier interviews & finaal een panel met een 7-tal juryleden. De recruiter van Salesforce zelf, die mij door het hele proces heeft begeleid, was zeer straight forward en behulpzaam... het was niet mijn eerste sollicitatie, maar zeker mijn eerste ervaring met dit niveau van begeleiding doorheen een interviewronde.

    Sollicitatievragen

    • Hoe ga je om met een klant die je voorstel afwijst?   Vraag beantwoorden
    • Hoe sterk ben in het luisteren naar klanten en het erkennen van een opportuniteit tot samenwerken?   Vraag beantwoorden
Alle 6.171 sollicitatiegesprekken weergeven

Salesforce Awards en onderscheidingen

  • #2 100 Best Companies to Work For®, Fortune, 2019
  • #1 World's Best Workplace, Great Place to Work Institute, 2018
  • #1 Best Workplaces in Europe, Great Place to Work Institute, 2018
  • #1 Best Workplaces for Giving Back, Fortune, 2018
  • #1 Best Places to Work in Technology, Indeed, 2018
Meer weergeven

Heeft u gewerkt bij Salesforce? Deel uw ervaringen

Salesforce
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Klik om te beoordelen
of