Werken bij Salesforce | Glassdoor.be

Overzicht Salesforce

San Francisco, CA (Verenigde Staten)
10000+ werknemers
1999
Beursgenoteerd bedrijf (CRM)
Computerhardware en -software
€ 5 - € 10 miljard (EUR) per jaar
Salesforce.com is een internationaal bedrijf met hoofdkantoor in San Francisco dat bedrijfssoftware aanbiedt op het gebied van Customer Relationship Management, in de vorm van Software Service op basis van cloud computing.

Met Salesforce, het Customer ... Meer lezen

Missie: Salesforce.com bevorderd een cultuur van zorg en helpt hun werknemers aan het milieu terug te geven.

Bedrijfsupdates

  • Salesforce has just been named the #1 Best Workplace in Europe by our employees and Great Place to Work for the second year in a row. It's been an incredible two years for Salesforce EMEA - we are so proud. Check out what life at Salesforce is like:

    Salesforce Is Europe's #1 Best Workplace - For The Second Year In A Row

    We're honored that Salesforce has been recognized as #1 Best Workplace in Europe by Great Place to Work for the second year in a row. Here's why.

  • Amazing news! Salesforce Netherlands was just named the #3 Best Workplace in the Netherlands by Great Place to Work. Find out what makes life at Salesforce special

    Our Ohana Blazes Trails

    We use cookies to make interactions with our websites and services easy and meaningful, to better understand how they are used and to tailor advertising. You can read more and make your cookie choices here. By continuing to use this site you are giving us your consent to do this.

Alles weergevenAlles weergeven

Salesforce – Waarom bij ons werken?


Toen we Salesforce 20 jaar geleden begonnen, wilden we CRM opnieuw vorm geven. In de cloud. 

En zo ontstond een geheel nieuw technologiemodel.

Daarnaast reserveerden we 1% van de inkomsten, 1% van de tijd van onze werknemers en 1% van onze producten om daarmee de Salesforce.com Foundation op te richten. Dankzij deze twee belangrijke besluiten groeiden we enorm, waardoor we uiteindelijk de leider in CRM zijn geworden en aan de basis stonden van het cloud computing-tijdperk. Maar dat niet alleen: met ons liefdadigheidsmodel inspireerden we ook anderen.

Dankzij onze toegewijde werknemers, partners en onze klanten is ons CRM-platform 's werelds meest toonaangevende zakelijke cloudecosysteem geworden. Bedrijven en instellingen van alle soorten en maten kunnen nu op een nieuwe manier contact leggen met hun klanten. En dat allemaal dankzij cloudtechnologie waarbij de allernieuwste ontwikkelingen op het gebied van mobile en social geïntergeerd zijn, waardoor ze meer verkopen, betere service bieden, effectiever vermarkten en succes behalen, zoals nooit tevoren.

Zinvol Werk

Met Salesforce kunnen bedrijven op een unieke nieuwe manier contact leggen met klanten. Werken aan een betere wereld is onze missie en daarom slaan we elke dag nieuwe wegen in met onze zakelijke software.


Goede Mensen

Bij Salesforce staan onze Ohana-waarden centraal: vertrouwen, groei, innovatie, gelijke behandeling, succes van klanten, transparantie, teruggeven, welzijn en plezier. Dit zijn de unieke waarden van Salesforce.

 
 
 

Unieke Beloningen

Naast een goede beloning, prima secundaire arbeidsvoorwaarden en uitstekende loopbaanperspectieven krijgen leden van onze Ohana ook de kans om te leren van een groep bevlogen en gemotiveerde vakmensen en de mogelijkheid om iets terug te geven.
 

Financieel

  • Wij checken regelmatig of onze compensatieplannen marktconform zijn.
  • Gelijke beloning (geslacht en leeftijd) is een groot onderdeel van ons DNA. Wij evalueren dit jaarlijks om ervoor te zorgen dat iedereen eerlijk betaald wordt.
  • Medewerkers kunnen deelnemen aan onze royale 'Employee Stock Purchase' (aandelen) programma.


Gezondheid

  • Zorg goed voor jezelf en familie met het uitgebreide gezondheidsplan.
  • Blijf fit met €100 per maand vrij te besteden aan bijvoorbeeld een sportabonnement, fitnesslessen en massages voor jou en je familie.
  • Ouderschapsverlof
  • In het buitenland heb je 24 uur per dag toegang tot onze alarmcentrale.


Carrière

  • Medewerkers kiezen hun eigen pad en tempo om te leren middels Trailhead, een gratis online leerplatform. Het is voor iedereen dus bekijk het nu!
  • Onze ‘enablement’ teams geven training om medewerkers succesvol te maken.
  • Leer van onze leiders en collega's die openstaan om je te begeleiden.
  • Wij hebben altijd mensen nodig! Kansen in het buitenland worden sterk aangemoedigd en volledig ondersteund.


Leuke Omgeving

  • Wij creëren een toegankelijke werkomgeving met veel faciliteiten.
  • Werk comfortabel achter een zit- sta bureau.
  • Relax in onze meditatie ruimte.
  • Nuttig zoveel snacks en drankjes als je wilt in de lounges. 


Vrijwilligerswerk

  • Gebruik 7 dagen (56 uur) betaald verlof per jaar om vrijwilligerswerk te doen waar je hart ligt.
  • De top 100 vrijwilligers krijgen een $10,000 beloning om te doneren aan een non profit naar keuze.
  • Wij matchen non profit donaties tot en met $5K per jaar.
  • Maak het verschil en ga mee met onze wereldwijde vrijwilligersreizen.

Reviews voor Salesforce

  • "Business mapping sales prep coordination"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan gehad bij Salesforce

    Pluspunten

    Goed salaris. Sales minded. Door groei mogelijkheden

    Minpunten

    In Ierland onrustig stress vol

    Advies aan management

    Meer stabiliteit minder interne concurrentie

Alle 5.508 reviews weergeven

Sollicitatiegesprekken van Salesforce

Ervaring

Ervaring
77%
9%
14%

Sollicitatiegesprek gekregen via

Sollicitatiegesprek gekregen via
36%
27%
23%
9
5

Moeilijkheid

3,3
Gemiddeld

Moeilijkheid

Moeilijk
Gemiddeld
Gemakkelijk
  1.  

    Geaccepteerd aanbod
    Positieve ervaring

    Sollicitatie

    Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Salesforce (Brussel) in mei 2018.

    Sollicitatiegesprek

    De procedure was zeer uitgebreid met 4-5 stappen ,inclusief een panelgesprek.
    Het interview met de recruiter gaf al onmiddellijk een zeer goed beeld over wat ze zoeken, wat hun verwachtingen zijn én wat ze bieden.
    Het panelgesprek maakt dat je jezelf op korte termijn moet inwerken in de juiste materie, wat voor jezelf ook een zeer goed overzicht geeft over welke producten Salesforce heeft.

    Het process was zeker aangenaam en helder en een voorbeeld voor bedrijven die de juiste topprofielen wil aantrekken.

    Sollicitatievragen

Alle 5.485 sollicitatiegesprekken weergeven

Salesforce Awards en onderscheidingen

  • #2 100 Best Companies to Work For®, Fortune, 2019
  • #1 World's Best Workplace, Great Place to Work Institute, 2018
  • #1 Best Workplaces in Europe, Great Place to Work Institute, 2018
  • #1 Best Workplaces for Giving Back, Fortune, 2018
  • #1 Best Places to Work in Technology, Indeed, 2018
Meer weergeven

Heeft u gewerkt bij Salesforce? Deel uw ervaringen

Salesforce
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Klik om te beoordelen
of