Werken bij TOPdesk | Glassdoor.be

Overzicht TOPdesk

Delft (Nederland)
501 tot 1000 werknemers
1993
Privébedrijf
Ondernemingssoftware en netwerkoplossingen
€ 50 - € 100 miljoen (EUR) per jaar
Onbekend
TOPdesk is een internationaal groeiend software- en consultancybedrijf, en maker van de beste servicemanagement-tool van Nederland. Met ruim 700 collega’s, in 10 landen, werken we iedere dag samen aan het verbeteren, leuker en slimmer maken van de dienstverlening van ... Meer lezen

Missie: TOPdesk helpt organisaties bij het verbeteren van service organisaties zodat zij meer waarde kunnen leveren. Wij streven naar groei en verbetering bij onze klanten en voor onze medewerkers.

Reviews voor TOPdesk

4,8
StarStarStarStarStar
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
Aanbevelen bij een kennis
Goedkeuring directeur
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
110 beoordelingen
  • Uitgelichte review

    Nuttig (1)

    "Integer, open en ambitieus"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Sales in Delft (Nederland)
    Huidige werknemer - Sales in Delft (Nederland)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk

    Pluspunten

    De kracht van TOPdesk ligt bij de mensen. Al mijn collega's zijn energieke en leuke mensen, die samen het beste willen leveren aan onze klanten. Dit zorgt voor een prettige sfeer, die erg los en informeel is, maar ook altijd oog houdt op succes. De interactie met klanten stuurt sterk op samenwerking.

    Persoonlijke begeleiding is belangrijk bij TOPdesk. De nadruk ligt op wat voor mij het beste is. Ik wordt gevraagd naar waar ik goed in ben en wat ik zou willen, en wordt geholpen om daar beter in te worden.

    Minpunten

    De cultuur is erg uitgesproken en heel duidelijk aanwezig. Dat zal voor lang niet iedereen even prettig zijn en ik kan me voorstellen dat sommige mensen meer structuur of directere aansturing willen.

    Advies aan management

    Blijf vasthouden aan dat wat TOPdesk zo uniek maakt. Nooit concessies doen, niet overstag gaan door druk op wachttijd of vanuit de buitenlandse kantoren.

Alle 153 reviews weergeven

Sollicitatiegesprekken van TOPdesk

Ervaring

Ervaring
89%
0%
11%

Sollicitatiegesprek gekregen via

Sollicitatiegesprek gekregen via
45%
22%
11%
11
11

Moeilijkheid

2,6
Gemiddeld

Moeilijkheid

Moeilijk
Gemiddeld
Gemakkelijk
  1.  

    Sollicitatiegesprek voor de functie IT Business Consultant

    Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Antwerpen
    Afgewezen aanbod
    Positieve ervaring
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

    Sollicitatie

    Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij TOPdesk (Antwerpen) in december 2017.

    Sollicitatiegesprek

    Eerste gesprek met twee medewerkers. Zeer open en amicale sfeer. Er wordt gevraagd naar je interesses, je 'verhaal' en er wordt gekeken of dit past bij het profiel van TOPdesk. Liegen heeft geen zin, er wordt gezocht naar de beste oplossing voor jou. Zeker geen eenrichtingsgesprek dus, beide kanten hebben een belangrijk verhaal te vertellen.

    Sollicitatievragen

    • Geen lastige vragen. Het is geen klassiek "ondervragingsinterveiw".   Vraag beantwoorden
Alle 34 sollicitatiegesprekken weergeven

TOPdesk Awards en onderscheidingen

  • Best Employer - Personal Development, Satisaction, 2013
  • Best Employer, Satisaction, 2015

Heeft u gewerkt bij TOPdesk? Deel uw ervaringen

TOPdesk
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Klik om te beoordelen
of