Reviews van AMPLEXOR

Bijgewerkt op Dec 9, 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

12 van meer dan 209 reviews gevonden

3.8
Aanbevelen bij een kennis
Waardeert directeur
AMPLEXOR CEO  Mark Evenepoel
Mark Evenepoel
74 Beoordelingen
Pluspunten
  • "Leuke uitjes en gezellige collega's met weinig hiërarchie(in 3 reviews)

• "leuke en state-of-the art projecten(in 3 reviews)

• Minpunten
  • "Afhankelijk van het project kan het zijn dat je een langere reistijd hebt maar Amplexor probeert er wel rekening mee te houden(in 1 review)

• Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.
    1. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 8 jaar

Heel leuk bedrijf om voor te werken!

Sep 16, 2020 - Director in Leuven
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Leuke sfeer onder collega’s, respect voor work-Life balance, doorgroeimogelijkheden, grote projecten/trouwe klanten

Minpunten

Afhankelijk van het project kan het zijn dat je een langere reistijd hebt maar Amplexor probeert er wel rekening mee te houden.

Verder lezen

Employee Experience Manager

Thank you for your review! We appreciate your feedback and are very glad to hear you enjoy being part of the team at Amplexor.

2. 4.0
      Huidige werknemer

Good company when you're in the right business unit

Dec 9, 2021 - Anonieme werknemer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Highly motivated and skilled employees - Genuine people

Minpunten

- Career paths and growth opportunities are not always clear - Promotions seem like a huge favor to ask for instead of a normal growth path and sometimes feel arbitrary

Employee Experience Manager

Thank you for your review and praise of your colleagues. We strive to ensure our employees receive the support and training they require or desire to advance their career and make them feel like a valued member of our organization. So we would like to know how we can improve this for you. You’re welcome to contact us directly through any of our available channels to discuss your concerns.

3. 5.0
      Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Nice place to work

Feb 21, 2020 - IT-Consultant in Leuven
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Er zijn heel wat pluspunten te vertellen over AMPLEXOR Belgium. Ik heb zelden het gevoel gehad dat iemand daadwerkelijk een collega was. Mensen bij amplexor hangen aan elkaar als 1 grote vriendengroep en misschien zelfs als een soort familie. Ze vormen samen 1 front. Er worden regelmatig evenementen georganiseerd: zowel sportieve (HERCULES TROPHY, Triatlon Mechelen, 20km brussel) als minder sportieve (Lan Party , boardgamenight, movie night) . De collega's onderling organiseerden ook vaak activiteiten waaronder after works, sportactiviteiten (voetbal, badminton, ... ) Daarnaast is er ook een open en vlakke cultuur. Alles is bespreekbaar en vooral iedereen is aanspreekbaar. Een gezellig babbeltje met de CEO aan het koffiemachine was zeker geen uitzondering.

Minpunten

Sommige beloftes werden niet nagekomen. Vanuit het standpunt van het bedrijf kan ik me vinden in de reden waarom, maar dan maak je beter geen beloftes die je niet kan nakomen.

Employee Experience Manager

Thank you for your review. We appreciate your feedback and are very glad to hear you enjoyed being part of the team here at Amplexor.

4. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Leuk bedrijf met veel groeimogelijkheden

Aug 15, 2019 - Anonieme werknemer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Opleidingsbudget Goede opvolging Mogelijkheden tot groeien Interessante projecten Goede sfeer

Minpunten

Deel van een grotere groep wat op termijn impact kan hebben