Reviews van AMPLEXOR

Bijgewerkt op 16 sep 2020

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .
3,5
Aanbevelen bij een kennis
Waardeert directeur
AMPLEXOR CEO  Mark Evenepoel
Mark Evenepoel
60 Beoordelingen
Pluspunten
  • "leuke en state-of-the art projecten(in 3 reviews)

• "voor work life(in 2 reviews)

• Minpunten
  • "Vanuit het standpunt van het bedrijf kan ik me vinden in de reden waarom, maar dan maak je beter geen beloftes die je niet kan nakomen(in 2 reviews)

• "Afhankelijk van het project kan het zijn dat je een langere reistijd hebt maar Amplexor probeert er wel rekening mee te houden(in 1 review)

• Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.
    1. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 8 jaar

Heel leuk bedrijf om voor te werken!

16 sep 2020 - Director in Leuven, Vlaams-Brabant
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Leuke sfeer onder collega’s, respect voor work-Life balance, doorgroeimogelijkheden, grote projecten/trouwe klanten

Minpunten

Afhankelijk van het project kan het zijn dat je een langere reistijd hebt maar Amplexor probeert er wel rekening mee te houden.

2. 5,0
      Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Nice place to work

21 feb 2020 - IT-Consultant in Leuven, Vlaams-Brabant
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Er zijn heel wat pluspunten te vertellen over AMPLEXOR Belgium. Ik heb zelden het gevoel gehad dat iemand daadwerkelijk een collega was. Mensen bij amplexor hangen aan elkaar als 1 grote vriendengroep en misschien zelfs als een soort familie. Ze vormen samen 1 front. Er worden regelmatig evenementen georganiseerd: zowel sportieve (HERCULES TROPHY, Triatlon Mechelen, 20km brussel) als minder sportieve (Lan Party , boardgamenight, movie night) . De collega's onderling organiseerden ook vaak activiteiten waaronder after works, sportactiviteiten (voetbal, badminton, ... ) Daarnaast is er ook een open en vlakke cultuur. Alles is bespreekbaar en vooral iedereen is aanspreekbaar. Een gezellig babbeltje met de CEO aan het koffiemachine was zeker geen uitzondering.

Minpunten

Sommige beloftes werden niet nagekomen. Vanuit het standpunt van het bedrijf kan ik me vinden in de reden waarom, maar dan maak je beter geen beloftes die je niet kan nakomen.

3. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Leuk bedrijf met veel groeimogelijkheden

15 aug 2019 - Anonieme werknemer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Opleidingsbudget Goede opvolging Mogelijkheden tot groeien Interessante projecten Goede sfeer

Minpunten

Deel van een grotere groep wat op termijn impact kan hebben

Reactie van AMPLEXOR

Employee Experience Manager

Thank you for your review, we appreciate your feedback and are very glad to hear you enjoy being part of the team here at Amplexor.

4. 4,0
      Huidige werknemer

Consultant Web en WCM development

7 dec 2018 - Anonieme werknemer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Aandacht voor work-life balance Goede sfeer en collegialiteit Mooie verloning

Minpunten

Weinig variatie in projecten Weinig ruimte voor vernieuwing/pet projects

Reactie van AMPLEXOR

Global Marketing Assistant

Thank you for reaching out. We're pleased to hear you enjoy the community and work-life balance at AMPLEXOR. We strive to ensure each employee has the opportunity to work on projects that interest them most. You’re welcome to contact us directly through any of our available channels to help us understand how we we can make this better for you.

5. 4,0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Vooruitstrevende werkgever, zowel op technisch als persoonlijk vlak

13 jul 2018 - Front End Developer in Leuven, Vlaams-Brabant
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Je krijgt de mogelijkheid om je te ontwikkelen in de richting die je zelf verkiest. Ik heb meer dan 10 jaar voor agencies gewerkt en het contrast in manier van werken is zeer groot. AMPLEXOR België doet zijn best om de juiste mensen op de juiste plaats in te zetten (geen "square peg in a round hole" mentaliteit), omringd door collega's met een vergevorderde expertise, die bereid zijn om deze te delen (wat geen evidentie is bij andere bedrijven) Zeer degelijke voordelen en persoonlijke begeleiding (frequente 1 on 1 gesprekken, training) Mogelijk om 4/5 te werken en combineren met zelfstandig in bijberoep.

Minpunten

Projectwerk, dus minder geschikt voor wie jarenlang aan 1 product wil werken of niet bereid is om geregeld van locatie/technische omgeving te veranderen.

6. 4,0
      Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Uitstekende werkgever met groeipijnen

8 jul 2018 - Technical Consultant in Brussel, Brussel
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Goede sfeer onder collega's. Aandacht voor loopbaan binnen bedrijf. Luisterbereidheid senior management. Boeiende projecten. Goede verloning. Goede extralegale voordelen. Technisch niveau AMPLEXOR werknemers.

Minpunten

Stress door strakke deadlines die te vaak gecontroleerd worden door klanten. Beperkt aantal functies en doorgroeimogelijkheden. Niet visionair genoeg. Sterke afhankelijkheid van de markt. Moeite om technische consultants met enkele jaren ervaring op hun conto bij het bedrijf te houden.

7. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

AMPLEXOR review

11 jul 2018 - Service Delivery Manager in Eindhoven
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Ik werk ondertussen 19 jaar bij AMPLEXOR. Zeer afwisselend werk. Ik heb bij veel klanten onsite gezeten. Leuke collega's, grote teamspirit

Minpunten

We zijn vrij internationaal, dus het kan zijn dat je naar het buitenland mag. Ik weet niet of dat een minpunt is, voor de rest heb ik eigenlijk geen idee.

8. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 8 jaar

Een team, met erg mooie projecten

29 jun 2018 - Manager in Eindhoven
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Erg uitdagende projecten bij gerenommeerde organisaties Een heel leuk team samen Overall een goede worklife balance Medewerkers worden niet als een nummer behandeld

Minpunten

Vanwege afstand van sommige klanten is soms een hotel overnachting nodig. Doordat een medewerker vaak tegelijk voor meerdere klanten werkt, is de planning elke week anders.

9. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Amplexor

29 jun 2018 - Anonieme werknemer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Er zijn veel experts op het gebied van IT Document management en digital experience(websites) waar je ontzettend veel van kan leren.

Minpunten

Door de grote vraag naar experts is er momenteel een hogere werkdruk maar dit hopen ze te verbeteren door aantrek van meer collega's

10. 5,0
      Huidige werknemer

AMPLEXOR Nederland

29 jun 2018 - Anonieme werknemer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Goede werksfeer - Goede arbeidsvoorwaarden - Leuk, divers team

Minpunten

Ik kan geen minpunten bedenken

Weergave: 1 - 10 van 63 Reviews

Werkt u bij AMPLEXOR? Deel uw ervaringen