Reviews van Duke&Grace

Bijgewerkt op Jun 2, 2022

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

5 van meer dan 13 reviews gevonden

4.2
Aanbevelen bij een kennis
Waardeert directeur
Duke&Grace CEO Bart De Waele (no image)
Bart De Waele
8 Beoordelingen

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 5.0

Aangenaam werken

Apr 8, 2019 - Anonieme werknemer
    Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Zeer menselijke werkgever - Mooi loonpakket - Goede doorgroeimogelijkheden - Zeer leerrijke omgeving - Persoonlijke coaching en opvolging

Minpunten

- Mist wat rock 'n' roll soms: maar dit is omdat ik het vergelijk met mijn vorige job. Andere jobs zullen wellicht nog meer funk missen.

2. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Social

Jun 2, 2022 - Anonieme werknemer in Gent
    Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

A very nice company with a nice and definitely social colleagues. Also a nice office and challenging projects.

Minpunten

The management can't put the whole company in the same direction. Everybody is looking into another direction.

3. 5.0

Inspirerend

Jul 11, 2017 -
    Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Onwaarschijnlijk sterke experts die continu kennis delen, waardoor je dagelijks groeit in jouw job. Zeer sterke dynamiek die drijft op talrijke initiatieven (innovation nights, hackathons, conferenties, award shows, soft-skills opleidingen, team feestjes, ...). Werken voor A klanten met complexe digitale vragen, waarbij je met een top team daar een antwoord mag op verzinnen én mag realiseren. Talrijke groeimogelijkheden, duidelijk perspectief, en open communicatie.

Minpunten

Geen plaats voor 9-to-5 mentaliteit. Als je echt gebeten bent door het vak, dan hoor je hier perfect thuis.

2 personen vonden deze review nuttig
  4. 4.0

Gepassioneerd in groei

Jul 19, 2017 - Anonieme werknemer
    Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Bedrijf in groei - Transparant - Visie - Zelfsturende klantenteams met veel verantwoordelijkheid en mogelijkheden voor ons

Minpunten

Sector gaat snel, klanten ook. Geen tijd om even stil te staan.

2 personen vonden deze review nuttig
  5. 4.0
    Huidige werknemer

Uitdagend, stimulerend en soms frustrerend

Jul 4, 2017 - Anonieme werknemer
    Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Sterke toekomstvisie op de digitale evolutie, haar impact op de maatschappij en de rol van communicatiebureau's daarbij. Als werknemer veel kansen om zelf mee te denken over diensten en manier van aanpakken. Het merendeel van de collega's zijn enthousiaste, gepassioneerde en getalenteerde mensen. Heerlijke werksfeer.

Minpunten

Er worden al te vaak conclusies getrokken op basis van geïnterpreteerde metingen: het lijkt rationeel aan de oppervlakte maar is zeer subjectief als je dieper kijkt. Als gevolg daarvan worden lange-termijn initiatieven opgeofferd of lang uitgesteld voor beperkte korte termijn voordelen. Alleen wie een lange adem heeft en er een uitdaging inziet om hier tegenin te gaan, zal frustratie kunnen vermijden.

Weergave: 1 - 5 van 5 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij Duke&Grace-werkzoekenden

VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Werkt u bij Duke&Grace? Deel uw ervaringen