IBM "work life balance"-reviews | Glassdoor.be

IBM werknemer reviews over "work life balance"

Bijgewerkt op 21 nov 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

3.8
Aanbevelen bij een kennis
Waardeert directeur
IBM CEO Virginia Rometty
Virginia Rometty
19.207 Beoordelingen

Reviews over work life balance

Terug naar alle reviews
  1. "Excellent"

Ik heb gewerkt bij IBM

Pluspunten

interesting work good work life balance excellent colleagues/good atmosphere good career possibilities

Minpunten

no complains about the job actually

IBM2016-09-01
  2. "Projectmanager"

Huidige werknemer - Projectleider

Ik werk voltijd bij IBM voor 8 jaar

Pluspunten

De balans tussen werk en privéleven is echt goed

Minpunten

Geen toename voor jaren en jaren

IBM2019-11-21
  3. "solide bedrijf"

Huidige werknemer - Directeur in Amsterdam
    Geen mening over directeur

Ik werk voltijd bij IBM voor meer dan een jaar

Pluspunten

Financiële stabiliteit, balans tussen werk en privé, mogelijkheid tot thuiswerken

Minpunten

veel medewerkers +25 jaar in dienst- wat een tunnelvisie kan creëren. Verschil in standaard tussen IBM-medewerkers en IBM Cloud vanwege gedeeltelijke integratie

IBM2019-07-31
  4. Nuttig (1)

"Een geweldig bedrijf om voor te werken. Erg goede, solide balans tussen werken en leven."

Huidige contractwerker - Technish manager in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk bij IBM voor meer dan een jaar

Pluspunten

Bedrijfswaarden Kansen voor leiderschap Trainingskansen Frequente meetings om mogelijkheden te bespreken Benaderbaar management Goede, solide balans tussen werken en leven Goed salaris

Minpunten

Er kunnen mogelijkheden zijn om op het laatste moment erg lange, asociale uren te werken, deze worden echter beloond met de mogelijkheid extra gemaakte uren te compenseren.

IBM2014-11-06
  5. "Internationale bedrijfsmachines, dus er is geen menselijkheid bij betrokken"

Huidige werknemer - Technical support-engineer in Amsterdam
    Negatief vooruitzicht

Ik werk voltijd bij IBM voor 8 jaar

Pluspunten

multicultureel, veel bronnen om van te leren flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken

Minpunten

werk en privé balans is is beschadigd, managers zijn nooit tevreden met je doelen.

IBM2014-10-01
  6. "Bedrijf met goede ideeën en slimme mensen."

Huidige werknemer - Enterprise Architect in Amsterdam
    Neutraal vooruitzicht

Ik werk voltijd bij IBM voor 10 jaar

Pluspunten

IBM heeft veel kennis waar je van kunt leren en bereikt onverslaanbare oplossingen. De ethische waarden in de bedrijfscultuur zijn de beste die ik heb ervaren. Er is altijd iets te doen. Door de grootte en de geschiedenis van het bedrijf is toegang tot C-niveau vaak makkelijk.

Minpunten

De balans tussen werk en leven staat onder druk maar het management probeert je te helpen. Een goede oplossing van de ontwerptafel naar productie krijgen is lastig. Meestal zijn mensen niet bereid te investeren en tijd de spenderen aan langetermijnrelaties met klanten. Een organisatie gedreven door aandeelhouders. Promoties en compensatieplannen worden steeds slechter.

IBM2014-06-23
  7. "Geweldige werkomgeving"

Voormalige werknemer - Anonymous in Amsterdam
    Neutraal vooruitzicht

Ik heb voltijdgewerkt bij IBM voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

Goede werkomgeving, veel flexibiliteit en excellente werk-/levensbalans. Een hoop interne kennis, en goed middenmanagement.

Minpunten

Vaak onnodig gecompliceerd goedkeuringsproces binnen de organisatie. Gaande processen van herlocalisering van zakencentra naar andere geografieën.

IBM2014-06-02
  8. "Echt een inspirerend bedrijf om voor te werken, echter een beetje traag en bureaucratisch"

Anonymous in Amsterdam

Ik heb gewerkt bij IBM

Pluspunten

Je zou de meest geavanceerde technologieën kunnen creëren en integreren die vandaag de dag beschikbaar zijn, Op de lange termijn voelt het alsof je wereldwijd een bijdrage levert aan de algemene kwaliteit van leven en dat je de manier waarop zaken worden gedaan verbeterd. Biedt grote kansen voor een balans tussen werk en privéleven.

Minpunten

Het bedrijf is te procesgericht, met veel administratieve rompslomp. Beloningsniveau geeft een zware voorkeur voor ervaring met het bedrijf, in plaats van prestaties. Afhankelijk van het kantoor, kan de gemiddelde leeftijd vrij hoog liggen.

IBM2011-07-26
  9. Nuttig (1)

"Geen focusland of zakeneenheid"

Consultant in Amsterdam

Ik werk bij IBM

Pluspunten

Binnen GBS Teamleden zijn van goede kwaliteit Werk/leven balans Kans om internationaal te werken Uitdagingen om tijdens de baan te leren Sommige projecten zijn erg prettig, je moet er enkel voor vechten

Minpunten

Geen training buiten domme online training van lage kwaliteit Te veel managementveranderingen zonder echt effect Partners / AP doen niets Afwezigheid van people management vaardigheden van Partners en AP Geen transparantie met functioneringsgesprekken Weinig promoties Geen loonsverhogingen Over het laatste jaar zijn veel belangrijke consultanten bij GBS weggegaan en er werd niets aan gedaan. De algemene kwaliteit is dalende. Oudere consultanten blijven uiteindelijk omdat ze een heel goed voordelenpakket hebben en geen druk hebben om te presteren.

IBM2011-06-26

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Er zijn 9 reviews gevonden
</>Embed