Reviews voor Janssen Pharmaceutica | Glassdoor.be

Reviews van Janssen Pharmaceutica

Bijgewerkt op 16 apr 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

Er zijn 54 reviews gevonden

1. "kei leuk"

Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik heb gewerkt bij Janssen Pharmaceutica

Pluspunten

vriendelijke mensen goeie baas en ploegleiders

Minpunten

beetje ver maar is gemakkelijk bereikbaar

Janssen Pharmaceutica2016-04-12
  2. Nuttig (1)

"Postdoc bij Janssen Pharmaceutica"

Postdoctoral Scholar in Beerse

Ik gewerkt bij Janssen Pharmaceutica voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

- Zeer goede werk/privé balans - Veel gelegenheid om bij te leren - Aandacht voor een gezonde levensstijl met veel gezonde keuzes in het bedrijfsrestaurant en mogelijkheid om je aan te sluiten bij loopgroepen onder de middag

Minpunten

- Relatief veel documenten en online testen die moeten worden afgelegd om in 'compliance' te zijn met de bedrijfsvoorwaarden. - Externe contractors hebben niet altijd toegang tot alle voordelen die de werknemers van Janssen hebben bv. toegang tot de bedrijfsfitness

Janssen Pharmaceutica2016-10-26
  3. Nuttig (2)

"Packaging engineer"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk voltijd bij Janssen Pharmaceutica

Pluspunten

goede werkgever, oog voor werk/privé balans, gezondheid

Minpunten

groot complex en log bedrijf

Advies aan management

bedrijfsstructuur kan een stuk leaner opgezet worden, waardoor innovatie sneller kan

Janssen Pharmaceutica2016-08-23
  4. "Elke dag een nieuwe uitdaging."

productie operator
    Neutraal vooruitzicht

Ik werk bij Janssen Pharmaceutica

Pluspunten

Het is een zeer fijn bedrijf waar je goed begeleid word in je Job met voldoende doorgroei mogelijkheden. Iedere dag is een nieuwe uitdaging doordat je kennis blijft verrijken. Er word op een veilige manier omgegaan met de productie processen.

Minpunten

Heb op dit moment geen minpunten

Advies aan management

Blijven innoveren en aandacht besteden aan veiligheid.

Janssen Pharmaceutica2016-04-06
  5. "Het is "a way of life""

Wetenschapper in Beerse

Ik werk bij Janssen Pharmaceutica

Pluspunten

Werken bij Janssen is "a way of life", zoals rijden met een Harley Davidson. Je leert elke dag weer iets bij, je hebt toegang tot de beste technologie, je hebt het gevoel dat je werk een verschil maakt en je kan elke dag samenwerken met gedreven collega's die zorgvuldig geselecteerd zijn.

Minpunten

Er zijn er weinig. De neiging om soms te snel dingen compleet te willen veranderen is mij het meest opgevallen. Maar alle bedrijven worstelen tegenwoordig met dat probleem. Stilstaan is ook geen optie.

Advies aan management

Blijf het personeel prikkelen en motiveren. Breng de mensen een positieve boodschap en geef ze het gevoel dat ze " a dent in the universe" gaan maken.

Janssen Pharmaceutica2016-02-14
  6. "job als operator"

Huidige werknemer - productie operator in Geel
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Janssen Pharmaceutica

Pluspunten

Ik werk sinds september 2015 bij Janssen Pharmaceutica in Geel als operator. Deze job is zeer gevarieerd waardoor deze nooit saai zal zijn. De verloning die men krijgt is ook zeer aantrekkelijk. Bij Janssen Pharmaceutica staat de veiligheid van het personeel boven alles wat ook zeer belangrijk is!

Minpunten

Ik werk met een volcontinue systeem wat wil zeggen dat dit geen job van nine to five is. Het vergt soms wel wat moeite voor de mens om zich te kunnen aanpassen van bv. nacht naar late. Bij Janssen zijn er ook een veel nieuwelingenopleidingen waarbij ik soms moet plannen en zeker in het begin wil ik zoveel mogelijk van de job leren en dit kan dan niet altijd door deze nieuwelingen opleiding.

Advies aan management

Er is nu een nieuw verloningsbeleid sinds januari 2016. Ik hoop dat ze genoeg rekening houden met nieuwelingen die een verloning krijgen op basis van hun prestaties. Hierbij hoop ik ook dat ze rekening houden met mensen die verder hebben gestudeerd en dit ook aan hun verloning kunnen zien.

Janssen Pharmaceutica2016-02-10
  7. "een job bij janssen is als een win for live winnen!!"

Huidige werknemer - bediende/zelfstandig technicus in Retie

Ik werk voltijd bij Janssen Pharmaceutica voor 10 jaar

Pluspunten

goede verloning, mogelijkheid om u op te werken, allerhande voordelen,

Minpunten

zwrae werkdruk in de productieafdelingen, stress bij sommige gecompliseerde pc programmas, te veel wisselende leidinggevenden.

Advies aan management

Leidingevenden in de produktie mogen geen carrieremensen zijn, zij moeten eerst het vertrouwen winnen van hun collegas en dan proberen te behouden!!!Zo onstaat er een hechte band.

Janssen Pharmaceutica2016-01-11
  8. "Toppie bedrijf"

Laborante in Beerse

Ik werk bij Janssen Pharmaceutica

Pluspunten

Er heerst een toffe sfeer tussen de collega's. Je kan in dit bedrijf groeien in de hoogte maar ook in de breedte, zoals je zelf verkiest. Men probeert de werknemers op alle manieren tevreden te stellen met hun job (verloning, verlof, erkenning,...). en ik kan zo nog wel effe doorgaan.

Minpunten

De werkdruk is over het algemeen wel hoog. Maar het management doet inspanningen om dit haalbaar te houden.

Advies aan management

Probeer die werkdruk haalbaar te houden voor de werknemers. Dit is belangrijk voor iedereen.

Janssen Pharmaceutica2016-01-10
  9. "Janssen een "familiebedrijf""

Graphic Coordinator in Beerse

Ik werk bij Janssen Pharmaceutica

Pluspunten

Janssen blijft nog altijd het gevoel geven van een "grote familie". Er zijn vele positieve acties voor het personeel naar gezondheid toe (sport, voeding etc) waardoor erg veel collega stilstaan bij gezonder leven en een goede combinatie werk/privé te vinden.

Minpunten

In vele afdelingen is er tekort aan personeel en worden veel overuren gemaakt. Aanwerven van vaste krachten is erg moeilijk en in de meeste gevallen is het aanwerven van interim-personeel wat veel verloop met zich meebrengt en waardoor erg veel waardevolle ervaring verloren gaat (ten koste van kwaliteit van werk)

Advies aan management

werken aan de "minpunten" : het verre verloop omwille van interim-contracten en daardoor ook verlies van ervaring/kennis/kwaliteit.

Janssen Pharmaceutica2016-01-06
  10. "Hard werken met passie"

Huidige werknemer - Product Manager in Beerse

Ik werk voltijd bij Janssen Pharmaceutica voor 5 jaar

Pluspunten

Janssen biedt veel kansen tot zelfontplooing via het Huis van Werkvermogen met een focus op gezondheid, talenten, waarden en werk. Door het grote aantal functies binnen hetzelfde bedrijf kan je alle kanten op. Janssen biedt de kans om van thuis te werken en zorgt daarbij ook voor de nodige faciliteiten. De zoektocht naar andere en betere, meer efficientere manieren van werken heeft al veel interessante dingen... opgeleverd zoals flex bureaus...

Meer weergeven

Minpunten

De werkdruk is enorm hoog en daarbij is Beerse is niet de meest gemakkelijk bereikbare plaats dus ben je vaak al gestresseerd vooraleer je dag begint.

Advies aan management

Doe iets concreet aan de werkdruk. Het zorgen voor meer mensen op de vloer om de werkdruk te verbeteren zou prioriteit moeten krijgen boven het aanbieden van psychologische hulp aan mensen die het moelijk hebben.

Janssen Pharmaceutica2015-11-18
Er zijn 54 reviews gevonden