Reviews voor Key Account Manager bij L'Oréal | Glassdoor.be

L'Oréal Key Account Manager Reviews

Bijgewerkt op 7 aug 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

4.0
SterSterSterSterSter
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
95%
Aanbevelen bij een kennis
100%
Waardeert directeur
L'Oréal CEO Jean-Paul Agon
Jean-Paul Agon
12 Beoordelingen
  1. "We are worth it"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige contractwerker - Key Account Manager in Tongeren
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk bij L'Oréal voor 10 jaar

    Pluspunten

    Dynamische, snelle, slimme, actuele, jeugdige, krachtige, grote, zekere, toffe,zich in vraag stellende, zoekende, moderne, motiverende, fijne, sympathieke, Frans Internationale firma

    Minpunten

    Simpel is niet altijd simpel, hoe kan je het jezelf moeilijk maken of hoe haal je je in het hoofd om steeds meer moeilijke procedures noch moeilijker te maken, vaak verlies je aan flexibiliteit en aan snelheid, maar je kan niet groot en klein te gelijk zijn...

    Advies aan management

    Keep it stupidly simple

    L'Oréal2016-01-21
  2. "Dynamic company, but unorganised and unprofessional"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Senior Key Account Manager in Brussel
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij L'Oréal voor meer dan 5 jaar

    Pluspunten

    Very dynamic company that constantly tries to adapt itself to the current world. Flexible working culture and a lot of projects, opportunities and responsabilities for young people. Beautiful brands and industry.

    Minpunten

    Big lack of organisation and processes. Because of this you loose some fundamentals (changing strategy, no LT relationships, ...). Big difference between the external image and internal reality. Very political. Sometimes lack of respect for their employees.

    Advies aan management

    Don't change everything all the time.

    L'Oréal2018-10-12

    Reactie van L'Oréal

    October 17, 2018L'Oreal Talent Team

    Dear former employee, it's great to hear from you! Thank you for sharing your review with us and for sharing so many years with us! We agree with you, L'Oreal is a huge and dynamic company that allows its employees an increasingly flexible work. We also agree that with the dynamism, the autonomy and flexible work, sometimes we can have a lack of processes in our organization. So, thank you for your feedback, we are always trying to improve at this points! Wishing you all the best in our career! Best, Juliana

    Minder weergeven
  3. "3 ans après"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Key Account Manager in Parijs
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij L'Oréal voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Évolution carrière interessante Locaux neufs et bien équipés Opportunités de développement Formation Intéressent et participation élèvés Entreprise laissant sa chance à ceux qui se donnent, peu importe leur background

    Minpunten

    Très prenant sur la vie privée (mails, horaires) attention à bien former les juniors à ce rythme Assez stressant sur la durée Beaucoup de travail en interne

    Advies aan management

    Simplication !! Apprenez bien aux jeunes à prendre du recul et à ne pas occulter leurs vie perso

    L'Oréal2016-07-03
  4. "Good Place to develop your career"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Key Account Manager 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij L'Oréal

    Pluspunten

    Flexible working hour, good acceleration plan

    Minpunten

    Structure is not yet fix on constantly changing

    L'Oréal2019-08-07

    Reactie van L'Oréal

    September 2, 2019Global content and employee engagement manager

    Dear colleague, Thank you for your review, very positive indeed! We are happy you appreciate the acceleration plan and the benefits we are able to offer to our employees. But you are right, L'Oréal as an organization is constantly changing in order to adapt to the industry, the environment, etc. We call it sometimes 'organized chaos'. We hope you'll get the most out of it! We wish you continued success as you grow your career with us. Best, Madeline

    Minder weergeven
  5. "Fast-paced, you can learn alot."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Key Account Manager 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb voltijd gewerkt bij L'Oréal

    Pluspunten

    You will be given a full responsibility for the business, therefore you will learn alot.

    Minpunten

    Due to the heavy workload, work & life balance is not so good. (But this depends on where and which function you are in)

    Advies aan management

    Need to remove all the non-essential reportings and zone visits.

    L'Oréal2019-07-02
  6. "The Beauty School"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Key Account Manager in Karachi
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij L'Oréal voor meer dan 5 jaar

    Pluspunten

    Working at L'Oreal will teach you everything that you need to know about the Beauty World. The way L'Oreal looks at beauty, no company still in this world has the same aesthetics.

    Minpunten

    A very lean organization where ranks and JDs are not clear for many countries.

    Advies aan management

    Make levels for employees across the globe and standardize the hierarchy

    L'Oréal2019-04-03
  7. "Perfect job for to grow"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Key Account Manager in Switzerland, FL
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij L'Oréal

    Pluspunten

    I love working for L'Oréal.

    Minpunten

    Work Life Balance not very good.

    L'Oréal2018-03-28

    Reactie van L'Oréal

    April 16, 2018L'Oréal Talent Team

    Dear colleague, We thank you for sharing your review . We are glad to hear you are loving the journey with L’Oréal . When you love your work and the people you work with, amazing things can happen. Our innitiatives such as Simplicity and Share & Care aim to bring more efficient ways of working and more work/life balance activities for our employees. Please speak to your manager or HR if you have any particular concerns. All the best! Yang.

    Minder weergeven
  8. Nuttig (2)

    "Key Account Manager"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Key Account Manager 
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij L'Oréal voor meer dan 5 jaar

    Pluspunten

    Amazing brands that you can be proud to represent.

    Minpunten

    Constant re-organization. Inconsistency with leadership direction. Limited opportunity for advancement outside of New York.

    Advies aan management

    Recognize the value of your field employees.

    L'Oréal2017-06-09

    Reactie van L'Oréal

    June 9, 2017Employer Brand Specialist

    Dear former colleague, thanks for sharing your experience with us. It's important for us to hear from our people, past and present , on their life at L'Oréal- your feedback helps us understand where we can improve! We're glad you felt proud of our brands. It's really thanks to our people behind the products that really count, so we thank you for your dedicated effforts during your time with us. Indeed, L'Oréal's going through a lot of change at present and we're sorry to hear you felt the side effects of this. We're working hard to ensure our leaders lead by example, through a key focus on leadership trainings and embracing a culture of people empowerment. Change doesn't happen tomorrow but we'll be sure to get there ! Wishing you the best in your career, Emma

    Minder weergeven
  9. "Key Account Manager"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Key Account Manager in Kiev
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk bij L'Oréal

    Pluspunten

    low complexity, free products, etc/

    Minpunten

    low salaries, unqualified management, etc

    L'Oréal2015-12-28
  10. "Fun, Young, Dynamic And travelling"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Key Account Manager in Jakarta
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb gewerkt bij L'Oréal voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    Lots of travelling, energetic yet fun and Dynamic. Good environment for entreuprenership.

    Minpunten

    Work life balance doesn't work for married with children, unclear performance review, like dislike culture quite strong

    Advies aan management

    Good company with good brand but not good maintaining good Talent

    L'Oréal2015-07-09
Er zijn 24 reviews gevonden