Cover image for Talentus

4 Sterren

3 Sterren

2 Sterren

1 Ster

Verifieer uw e-mailadres om filters te gebruiken. Hebt u problemen? E-mail opnieuw verzenden

59 van meer dan 111 reviews gevonden

Bijgewerkt op 4 okt. 2023

1. 4,0
      4 okt. 2023
      Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar
      Genk
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- toonaangevend informaticasysteem - goede opleidingen - supertoffe collega's en fijne CEO - duidelijke visie - aantrekkelijk verloningspakket - geen interimkantoor maar echte HR-partner naar klanten toe. - heel correcte werkgever qua verloning, onkosten,..

Minpunten

- Maandelijkse individueel cijfertarget (soms stressvol) - Hoge werkdruk - Beperkte doorgroeimogelijkheden in de breedte (al weet je dat op voorhand). In de hoogte kan je wel groeien

11 jan. 2023
        HR-Consultant
        Tienen
        Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Gezellig, klein, fijn, familie, goede begeleiding

Minpunten

Hoofdkantoor wilrijk, geen negatieve andere punten

2. Kom bij Talentus werken
        Meest recente vacatures
        1. 2,0
          30 nov. 2022
          HR Consultant
          Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar
          Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- kwaliteit in vergelijking met andere uitzend/selectiekantoren door kwalitatieve selectiegesprekken met kandidaten en kwalitatieve voorstellingen naar klanten - ook uit negatieve ervaringen/minder goede werkgevers, leer je als persoon veel

Minpunten

- focus op sales > people. Ook al willen ze het anders doen uitschijnen. Alles draait om omzet, jouw eigen cijfer, KPI's,... - lage verloning - veel verloop (collega's zien ontslagen worden) - ofwel ben je geliefd en kan je niets verkeerds doen, ofwel kun je niets goed doen en dan kunnen ze jou het leven zuur maken

Bedankt om je reflectie over je werkperiode binnen Talentus te delen met ons. Jammer dat je enkele zaken op deze manier hebt beleefd. Onze teams geven élke dag steeds het beste van hunzelf, uiteraard vanuit een sterke commerciële mindset. Hierdoor krijgen we immers de kans om elke dag groei te kunnen realiseren bij onze klanten, hen te ontzorgen in verschillende HR facetten én om impact te maken op nieuwe carrière stappen voor kandidaten. In ons bedrijf worden zéér frequent opvolggesprekken ingepland waarbij er altijd ruimte is naar feedbacksuggesties. Zonde dat we niet eerder deze feedback hebben doorgekregen, we staan altijd open voor een dialoog hierin om onze bedrijfsprocessen te optimaliseren. Door een sterke transparante communicatie tijdens een teamoverleg of persoonlijke opvolggesprekken hebben we hierdoor al net tal van mooie successen behaald. We ervaren het als zéér jammer dat deze visie bij jou niet volledig is geland en wensen je heel veel succes toe in een nieuwe carrière stap!

19 nov. 2022
            HR Business Manager Expert
            Huidige werknemer, meer dan 5 jaar
            Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Flexibel Doorgroeimogelijkheden Luisteren naar medewerkers Sparren op alle niveau’s

Minpunten

Geen, ik kan oprecht geen minpunten meegeven

Bedankt voor deze mooie en opbouwende feedback!

28 sep. 2022
              Huidige werknemer, meer dan 1 jaar
              Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

* kwaliteit boven kwantiteit * collegialiteit * familiale werksfeer

Minpunten

Geen opmerkingen noch minpunten te melden.

Dankjewel om deze fijne feedback te lezen!

1. 3,0
                5 sep. 2022
                Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar
                Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Afhankelijk van tewerkstellingslocatie kan je in een tof team terecht komen Flexibele werkuren (hangt wel af van of jouw regionale manager dit toelaat) Als je geen hoger diploma hebt is werken in de uitzendsector de ideale manier om op te klimmen. Ik kon starten aan 1900 bruto met bedrijfswagen.

Minpunten

Management heeft duidelijk zijn favoriete medewerkers. De rest die buiten de lijntjes loopt of nog maar een beetje afwijkt van mening, wordt buiten gesloten. Zeer veel verloop. Op linkedin worden de nieuwe vacatures verbloemd als “door de groei”. In realiteit is het de laatste 6 maanden een ware leegloop geweest. Financiële toekomst zie ik somber in.

Bedankt voor je reflectie over je werkperiode binnen Talentus. We hanteren een open door policy waarbij absoluut geluisterd kan worden naar verbetervoorstellen. Door een sterke transparante communicatie tijdens een teamoverleg of persoonlijke opvolggesprekken hebben we al mooie successen behaald hierdoor. We ervaren het als zéér jammer dat deze visie bij jou niet volledig is overgekomen en wensen je heel veel succes toe in een nieuwe carrière stap!

1. 4,0
                  27 jul. 2022
                  Voormalige werknemer
                  Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Goede opvolging, veel kansen gekregen. Ik werkte als student en heb hier heel wat kunnen bijleren.

Minpunten

Op zich geen minpunten te vermlden.

Bedankt voor deze fijne feedback!

20 jan. 2022
                    Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- De beste collega's - Open communicatie - Moderne systemen - Familiale werksfeer

Minpunten

- moeilijk, echt een goede werkgever.

Bedankt voor deze fijne aanbeveling!

1. 1,0
                      20 jan. 2022
                      Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar
                      Tienen
                      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Personeelsfeesten Onboarding te Wilrijk Collega's Klantencontact Communicatie tussen de kantoren

Minpunten

Onderbetaald Hoge werkdruk Te hoge verwachtingen Minder goede coaching Eisen veel flexibiliteit maar geven weinig flexibiliteit terug Destructieve feedback van manager

20 dec. 2021
                        Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Proactif, à l'écoute et opportunités

Minpunten

Il n'y a pas de points négatifs

Bonjour, un grand merci pour ton avis! Nous sommes très heureux que tu te sentes bien dans ta fonction. N'hésitez pas à nous donner vos avis, c'est avec beaucoup de plaisir que nous les lisons. A bientôt. Delphine Govaerts, HR BP.

Weergave: 1 - 10 van 59 reviews
                      </>Embed

Veelgestelde vragen over Talentus-reviews

Talentus heeft een algemene beoordeling van 4,1 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 111 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 79% van de werknemers zou werken bij Talentus aanraden aan vrienden en 71% heeft positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden met -3% verslechterd.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van Talentus hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met 3,8 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij Talentus. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden met -1% verslechterd.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 79% van de werknemers van Talentus vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden Talentus met een waarde van 4,1 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 4,1 voor cultuur en waarden en 3,8 voor loopbaanmogelijkheden.

Loopbanen die populair zijn bij Talentus-werkzoekenden

VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Glassdoor heeft 111 reviews over Talentus die anoniem zijn geplaatst door werknemers van Talentus. Lees reviews en beoordelingen van werknemers op Glassdoor om te beslissen of Talentus bij u past.