Cover image for Talentus

Talentus

Review toevoegen

Reviews van Talentus

Bijgewerkt op 11 jan. 2023

Verifieer uw e-mailadres om filters te gebruiken. Hebt u problemen? E-mail opnieuw verzenden
87 van meer dan 103 reviews gevonden
4,4
83% Aanbevelen bij een kennis
100% Waardeert directeur

60 van meer dan 103 reviews gevonden

4,4
Aanbevelen bij een kennis
Waardeert directeur
Talentus CEO Pieter Van Hemele (no image)
Pieter Van Hemele
6 Beoordelingen
Pluspunten
  • "Kortom, Talentus is een fantastische werkgever(in 7 reviews)

• "Een goede werksfeer is bij talentus dan ook belangrijk net als de opleiding(in 12 reviews)

• Minpunten
  • "Er zijn geen minpunten omdat er telkens geluisterd wordt wanneer er iets beter kan en er wordt ook effectief iets mee gedaan(in 6 reviews)

• "Bij Talentus eten (snoepen) we graag, dus die exta kilo's moet je er wel bij nemen :-)(in 3 reviews)

• Meer pluspunten en minpunten
    Pluspunten en minpunten zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.
    1. 5,0

Great

11 jan. 2023 - HR-Consultant in Tienen
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Gezellig, klein, fijn, familie, goede begeleiding

Minpunten

Hoofdkantoor wilrijk, geen negatieve andere punten

2. 2,0
      Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Gebrek aan appreciatie en waardering

30 nov. 2022 - HR Consultant
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- kwaliteit in vergelijking met andere uitzend/selectiekantoren door kwalitatieve selectiegesprekken met kandidaten en kwalitatieve voorstellingen naar klanten - ook uit negatieve ervaringen/minder goede werkgevers, leer je als persoon veel

Minpunten

- focus op sales > people. Ook al willen ze het anders doen uitschijnen. Alles draait om omzet, jouw eigen cijfer, KPI's,... - lage verloning - veel verloop (collega's zien ontslagen worden) - ofwel ben je geliefd en kan je niets verkeerds doen, ofwel kun je niets goed doen en dan kunnen ze jou het leven zuur maken

HR Business Partner

Bedankt om je reflectie over je werkperiode binnen Talentus te delen met ons. Jammer dat je enkele zaken op deze manier hebt beleefd. Onze teams geven élke dag steeds het beste van hunzelf, uiteraard vanuit een sterke commerciële mindset. Hierdoor krijgen we immers de kans om elke dag groei te kunnen realiseren bij onze klanten, hen te ontzorgen in verschillende HR facetten én om impact te maken op nieuwe carrière stappen voor kandidaten. In ons bedrijf worden zéér frequent opvolggesprekken ingepland waarbij er altijd ruimte is naar feedbacksuggesties. Zonde dat we niet eerder deze feedback hebben doorgekregen, we staan altijd open voor een dialoog hierin om onze bedrijfsprocessen te optimaliseren. Door een sterke transparante communicatie tijdens een teamoverleg of persoonlijke opvolggesprekken hebben we hierdoor al net tal van mooie successen behaald. We ervaren het als zéér jammer dat deze visie bij jou niet volledig is geland en wensen je heel veel succes toe in een nieuwe carrière stap!

3. Kom bij Talentus werken
      Meest recente vacatures
    4. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Fantastische werkgever

19 nov. 2022 - HR Business Manager Expert
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Flexibel Doorgroeimogelijkheden Luisteren naar medewerkers Sparren op alle niveau’s

Minpunten

Geen, ik kan oprecht geen minpunten meegeven

HR Business Partner

Bedankt voor deze mooie en opbouwende feedback!

5. 4,0
      Huidige werknemer

Review

7 nov. 2022 - Anonieme werknemer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Leuk werken en toffe collegas

Minpunten

Leuke sfeer, het was tof in malta

HR Business Partner

Dankjewel voor je positieve feedback!

6. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Top werkgever

28 sep. 2022 - Anonieme werknemer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

* kwaliteit boven kwantiteit * collegialiteit * familiale werksfeer

Minpunten

Geen opmerkingen noch minpunten te melden.

HR Business Partner

Dankjewel om deze fijne feedback te lezen!

7. 3,0
      Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

Nefast bedrijf

5 sep. 2022 - Anonieme werknemer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Afhankelijk van tewerkstellingslocatie kan je in een tof team terecht komen Flexibele werkuren (hangt wel af van of jouw regionale manager dit toelaat) Als je geen hoger diploma hebt is werken in de uitzendsector de ideale manier om op te klimmen. Ik kon starten aan 1900 bruto met bedrijfswagen.

Minpunten

Management heeft duidelijk zijn favoriete medewerkers. De rest die buiten de lijntjes loopt of nog maar een beetje afwijkt van mening, wordt buiten gesloten. Zeer veel verloop. Op linkedin worden de nieuwe vacatures verbloemd als “door de groei”. In realiteit is het de laatste 6 maanden een ware leegloop geweest. Financiële toekomst zie ik somber in.

HR Business Partner

Bedankt voor je reflectie over je werkperiode binnen Talentus. We hanteren een open door policy waarbij absoluut geluisterd kan worden naar verbetervoorstellen. Door een sterke transparante communicatie tijdens een teamoverleg of persoonlijke opvolggesprekken hebben we al mooie successen behaald hierdoor. We ervaren het als zéér jammer dat deze visie bij jou niet volledig is overgekomen en wensen je heel veel succes toe in een nieuwe carrière stap!

8. 4,0
      Voormalige werknemer

Goede werkgever

27 jul. 2022 - Anonieme werknemer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Goede opvolging, veel kansen gekregen. Ik werkte als student en heb hier heel wat kunnen bijleren.

Minpunten

Op zich geen minpunten te vermlden.

HR Business Partner

Bedankt voor deze fijne feedback!

9. 5,0

Top werkgever!

20 jan. 2022 - HR- Consultant
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- De beste collega's - Open communicatie - Moderne systemen - Familiale werksfeer

Minpunten

- moeilijk, echt een goede werkgever.

HR Business Partner

Bedankt voor deze fijne aanbeveling!

10. 1,0
      Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

Negatieve werkgever

20 jan. 2022 - HR- Consultant in Tienen
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Personeelsfeesten Onboarding te Wilrijk Collega's Klantencontact Communicatie tussen de kantoren

Minpunten

Onderbetaald Hoge werkdruk Te hoge verwachtingen Minder goede coaching Eisen veel flexibiliteit maar geven weinig flexibiliteit terug Destructieve feedback van manager

11. 5,0

Satisfaite

20 dec. 2021 - Anonieme werknemer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Proactif, à l'écoute et opportunités

Minpunten

Il n'y a pas de points négatifs

HR Business Partner

Bonjour, un grand merci pour ton avis! Nous sommes très heureux que tu te sentes bien dans ta fonction. N'hésitez pas à nous donner vos avis, c'est avec beaucoup de plaisir que nous les lisons. A bientôt. Delphine Govaerts, HR BP.

Weergave: 1 - 10 van 60 reviews
    </>Embed

Veelgestelde vragen over Talentus-reviews

Talentus heeft een algemene beoordeling van 4,4 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 103 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 83% van de werknemers zou werken bij Talentus aanraden aan vrienden en 77% heeft positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 1% verbeterd.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van Talentus hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met een 3,8 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij Talentus. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden stabiel gebleven.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 83% van de werknemers van Talentus vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden Talentus met een waarde van 4,3 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 4,2 voor cultuur en waarden en 4,0 voor loopbaanmogelijkheden.

Loopbanen die populair zijn bij Talentus-werkzoekenden

VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Foto's voor Talentus

+ Foto toevoegen
    Talentus-foto van: Team Talentus
    Talentus-foto van: Talentus Team
    Talentus-foto van: De beste medewerkers die van ons!
    Talentus-foto van: Talentus Team
    Talentus-foto van: Onze grootste waarde
    Talentus-foto van: Onze HR Business Partners
    Talentus-foto van: Consultantmeeting
    Alle foto's weergeven

Gelieerde bedrijven

Weevo hrEssensys

Glassdoor heeft 103 reviews over Talentus die anoniem zijn geplaatst door werknemers van Talentus. Lees reviews en beoordelingen van werknemers op Glassdoor om te beslissen of Talentus bij u past.