Reviews van Teleperformance
85% zou aanbevelen aan een kennis
(227 totale reviews)

Daniel Julien
91% waardeert directeur
227 van meer dan 56K reviews gevonden
Bijgewerkt op 10 nov. 2023
- Populair
- Meest recent
- Hoogste beoordeling
- Laagste beoordeling
- 5,010 sep. 2023Customer Service RepresentativeHuidige werknemer, meer dan 1 jaarAntwerpen
Pluspunten
Leuke collega’s en werksfeer. Doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Ik kan geen minpunten bedenken.
- 3,016 mei 2023KlantendienstmedewerkerVoormalige werknemer, minder dan 1 jaarBerchem, Antwerpen
Pluspunten
Vriendelijkheid HR, goede theoretische opleiding. Correct in uitbetaling loon. Onmiddellijk vast contract. Mooi nieuw gebouw.
Minpunten
Planning en uurrooster worden steeds veranderd. Vervelende teamcoach. Slecht werkende programma’s op pc.
- 2,08 jun. 2022Content ModeratorHuidige werknemer
Pluspunten
Housing included when starting to work for the company
Minpunten
Unethical and non personal, very focused on hierarchy
- 4,05 mrt. 2022Business Quality AnalystHuidige werknemer
Pluspunten
Continuous learning Annual bonus Different projects in company
Minpunten
Low salary Less human side More fixated on numbers
- 5,013 dec. 2021HR DirectorHuidige werknemerAntwerpen
Pluspunten
Nieuwe organisatie Prachtige Office locatie Thuiswerkmogelijkheden voor iedereen
Minpunten
Geen minpunten die ik kan noemen
- 1,013 feb. 2020Anonieme werknemerVoormalige werknemer, meer dan 5 jaar
Pluspunten
geen, niks, noppes, nada, dag van je vertrek
Minpunten
Management targets 'beloftes', timing van roosters
- 2,010 nov. 2023Anonieme werknemerHuidige werknemer, meer dan 1 jaarMaastricht
Pluspunten
- Mensen in projecten zijn super aardig. - Toonaangevende projecten. - Betaalde trainingen.
Minpunten
- Te hoge werkdruk. - Veel flexibiliteit verwacht, maar geen terugkrijgen. - HR en hoger management houdt zich slecht aan afspraken. - Geen ruimte veel
Reactie van Teleperformance3w
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We vinden het jammer om te lezen dat je het werken bij Teleperformance zo ervaart. We nemen jouw feedback serieus op en zullen de door jou aangekaarte punten neerleggen bij de betreffende afdeling(en).
- 2,013 aug. 2023SchadeadviseurHuidige werknemer, meer dan 1 jaarZoetermeer
Pluspunten
Voor Achmea werken is in elk opzicht (naar mijn mening ) een waardevolle werkgever. De pijlers die Achmea voorop stelt hebben een hoge toegevoegde waarde voor haar medewerkers. Duurzaamheid en diversiteit , die Achmea in de samenleving aanvoert, wordt ook intern in het bedrijf doorgevoert en voelbaar onder haar medewerkers. meer dan voldoende faciliteiten ter beschikking, zowel voor thuiswerkers als voor kantoormedewerkers. Gezondheid en vitaliteit wordt aangemoedigd en bevorderd door fruit en mindfullnes, persoonlijke groei en doorgroeien met tal van mogelijkheden voor je loopbaanter beschikking en
Minpunten
Het call center daarentegen, Teleperformance, staat aan de verkeerde kant van de lijn en waar Achmea in uitblinkt, doet TP er zich tekort aan en haalt het volledig Achmea gevoel bij de medewerkers weg. Door ontmoedigend veel van de schade adviseurs te vragen, zal er nooit kunnen worden bijgedragen aan de sterke waardes en diversiteit van de Achmea Labels.
1Reactie van Teleperformance4mo
Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te lezen dat je het werken bij Teleperformance zo ervaart. We nemen jouw feedback serieus op en nemen dit mee in het MT overleg met Achmea.
- 3,011 okt. 2023Customer Service RepresentativeVoormalige werknemer, meer dan 1 jaarPortugal
Pluspunten
Je krijgt 12 maanden een basissalaris. Voor de functie als klantenservice medewerker binnen de Nederlandse Markt ontvang je maandelijks een basis salaris van 980 euro maar dan moet je wel een eigen woonruimte hebben. Ze bieden ook een contract met een kamer in een gedeelde flat aan voor 750 euro. Bedenk hierbij dat een gemiddelde huur van een kamer in Porto minimaal 300 euro kost maar in de grote steden is er een groot tekort aan kamers en huurwoningen en vind je geen kamer onder de 500 euro. Een 1 persoons flat in de grote steden kost je 900 euro excl en daarvoor worden strenge eisen gesteld zoals iemand die garant voor je kan staan. De prijzen van de levensmiddelen zijn net zo hoog als in Nederland. Teleperformance biedt dus twee contracten aan . 1 met een kamer en een zonder. In beide gevallen krijg je een bonus van minimaal 50 en max 300. Voor klantenservice krijg je vaak 50 euro per maand extra en voor een sales functie kun je 300 euro extra per maand verdienen. Je krijgt je vakantie en 13e (kerst) geld (Holiday Allowance in Twelfths Christmas Allowance in Twelfths) over de 12 maanden uitbetaald. Je krijgt een privé ziektekostenverzekering met extra tandarts dekking van Alliance. Ze bieden voor activiteiten in Lissabon aan en een paar in Porto. Er zijn veel projecten waarbij je vanuit huis kunt werken. Ze hebben een goed werkend, bereikbaar en behulpzame P&O Ze betalen op tijd en correct
Minpunten
40 uur per week! Geen parttime opties. De werktijden zijn niet flexibel in te delen. Ze willen dat jij flexibel bent en werkt wanneer het voor hun nodig is en dat is meestal tussen 9 en 18 Portugese tijd. Voor de weekenden willen ze vaak mensen en er zijn ook projecten waarbij je 24 u shift hebt. Weinig doorgroeimogelijkheden. Ze veel Nederlandstalige en flexibele agents nodig dus het is voor het bedrijf minder gunstig als de Nederlandstalige snel doorstromen want dan hebben ze een te groot gat op de werkvloer. Veel scripts en protocollen volgen en dat kan soms saai en frustrerend zijn. Demotiverende collega's maar de meeste zijn leuk. Als je ziek bent moet je bij de huisarts een briefje halen om je afwezigheid te rechtsgeldige want anders wordt je afwezigheid genoteerd als onrechtgeldig en mag een bedrijf in Portugal jou bij 5 rechtsgeldige afwezigheidsdagen direct ontslaan. Informeer je goed over de rechten en plichten van de arbeidswet in Portugal! En houdt er rekening mee dat alle overheidsinstanties alleen binnen werktijden (dus de tijdens dat je werkt) bereikbaar zijn en dat je daar via een online systeem een afspraak van minimaal 1 week wachttijd moet maken. De wachttijden van overheidsinstanties zijn sowieso lang!
Reactie van Teleperformance4w
We would like you to share with us the reasons for your evaluation via https://teleperformance.com/en-us/contact-us/ We are always looking to improve, and your sharing will be important to us! Thank you
- 5,023 okt. 2023Customer Service RepresentativeVoormalige werknemer, meer dan 3 jaarZoetermeer
Pluspunten
5 minuten fietsen vanaf huis en makkelijk bereikbaar met OV. Veel nieuwe leuke collega's ontmoet, die nog steeds mijn vrienden zijn.
Minpunten
Tis soms wel heel erg druk, maar daardoor gaat de dag wel snel voorbij.
Reactie van Teleperformance3w
Bedankt dat je de tijd hebt genomen jouw ervaring te delen! We wensen je alle goeds toe voor in de toekomst.
Veelgestelde vragen over Teleperformance-reviews
Teleperformance heeft een algemene beoordeling van 4,2 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 56.408 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 85% van de werknemers zou werken bij Teleperformance aanraden aan vrienden en 78% heeft positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden stabiel gebleven.
Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van Teleperformance hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met 4,0 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij Teleperformance. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 1% verbeterd.
Op basis van Glassdoor-reviews zou 85% van de werknemers van Teleperformance vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden Teleperformance met een waarde van 4,1 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 4,2 voor cultuur en waarden en 4,2 voor loopbaanmogelijkheden.