Tobania werknemer reviews over "sfeer"

Bijgewerkt op Dec 7, 2020

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

5 van meer dan 86 reviews gevonden

3.3
Aanbevelen bij een kennis
Waardeert directeur
Tobania CEO Lode Peeters
Lode Peeters
42 Beoordelingen
Pluspunten
  • "Duidelijke vlakke structuur die zorgt voor een band met je management en directie(in 5 reviews)

• "Ondernemerschap, sfeer, moderne HR, competente collega’s(in 5 reviews)

• Minpunten
  • "Er heerst een chaos aan interne communicatie, met silo mentaliteit en dubbel werk(in 7 reviews)

• "Change is good, maar soms gaat het iets te snel(in 3 reviews)

• Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Reviews over sfeer

Terug naar alle reviews
    1. 5.0
      Huidige freelancer

TOBANIA

Nov 29, 2019 - Anonieme freelancer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Ondernemerschap, sfeer, moderne HR, competente collega’s

Minpunten

Parkeren is niet altijd makkelijk maar de parkeerplaatsen worden uitgebreid

2. 4.0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Geven aandacht aan de mens achter de consultant

Dec 7, 2020 - Functioneel Analist
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

* Goeie sfeer! * Veel events om consultants te verbinden met elkaar. * Vlakke structuur, management staat voor je klaar om te helpen bij je opdracht. * Open voor innovatie. *Jong en dynamisch

Minpunten

Tot nu toe weinig tot geen minpunten. Doe zo voort

Reactie van Tobania

Recruitment & Employer Branding Expert

Wat leuk om te horen Tobian! We doen er alles aan om jouw professionele carrière op wieltjes te laten lopen. Van fijne collega’s tot innoverende projecten: haal alles uit je all-inclusive-formule, hé. Want als we all-in zeggen, bedoelen we ALL-IN. Oh ja, zien we je op het eerstvolgende event terug?

3. 3.0
      Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Leuk dan weinig opvolging en veel verloop

Aug 16, 2020 - Senior Consultant
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Leuke sfeer, vele drinks en feestjes

Minpunten

Weinig opvolging, weinig people en change management.

4. 1.0
      Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Veel beloven, weinig realiseren.

Feb 14, 2020 - Business Support Officer in Mechelen, Antwerpen
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Ze houden regelmatig evenementen - Initiëel heerste er een zeer goede sfeer in het team - Regelmatig werd er snoep en dergelijke afgeleverd. - Na mijn ontslag heb ik mijn vakbond moeten inschakelen om alles correct af te handelen, ecocheques werden niet in orde gebracht.

Minpunten

- Beloftes worden niet nagekomen: ze beloven doorgroeimogelijkheden die er in realiteit absoluut niet zijn. - Communicatie is rampzalig, je krijgt ofwel geen antwoord ofwel veel te laat. - Bij een vraag naar een opleiding moest een collega 3 jaar wachten voor het zover kwam. - Een van de rechtstreekse aanleidingen waarom ik ontslag genomen heb is dat een vraag voor loonsverhoging 4 maanden heeft geduurd zonder antwoord. Pas na mijn ontslagbrief kreeg ik er antwoord op. - Je kent amper iemand binnen Tobania, we voelden ons als team geen onderdeel van Tobania - we kenden er amper mensen. - Het lijkt alsof ze alles voor hun mensen doen, de realiteit is anders. - Karige verloning.

Verder lezen
    5. 4.0
      Huidige werknemer

Top bedrijf

Aug 15, 2018 - Anonieme werknemer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

+ Veel doorgroeimogelijkheden, zowel op horizontaal als verticaal niveau. + Mogelijkheid om jezelf op eigen tempo te ontwikkelen + Diverse departementen met hun eigen expertises, zodat je kan proeven van diverse functies + leuke collega's en een super amusante sfeer + Management doet veel inspanningen om work/life balance te optimaliseren

Minpunten

- Er wordt niet altijd naar iedereen geluisterd op vlak van welk traject ze willen bewandelen. - Soms worden eigen collega's vergeten en wordt er veel te snel gegrepen naar externe partijen.

Verder lezen
    Weergave: 1 - 5 van 5 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij Tobania-werkzoekenden

Junior Consultant
    VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken