Tobania werknemer reviews over "te snel"

Bijgewerkt op Jan 18, 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

3 van meer dan 86 reviews gevonden

3.3
Aanbevelen bij een kennis
Waardeert directeur
Tobania CEO Lode Peeters
Lode Peeters
42 Beoordelingen
Pluspunten
  • "Duidelijke vlakke structuur die zorgt voor een band met je management en directie(in 5 reviews)

• "Ondernemerschap, sfeer, moderne HR, competente collega’s(in 5 reviews)

• Minpunten
  • "Er heerst een chaos aan interne communicatie, met silo mentaliteit en dubbel werk(in 7 reviews)

• "Change is good, maar soms gaat het iets te snel(in 3 reviews)

• Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Reviews over te snel

Terug naar alle reviews
    1. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

A great place to develop your career!

Jan 18, 2021 - Senior HR Business Partner in Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant, Vlaams-Brabant
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- topcollega's - veel flexibiliteit - een bedrijf met een hoekje af, in de positieve zin van het woord :-)

Minpunten

Change is good, maar soms gaat het iets te snel!

Reactie van Tobania

Team Tobania

Hey Tobian, bedankt voor deze mooie woorden! We voelen jouw positieve TOBE vibes tot in ons thuiswerkkantoor *grote glimlach*. Weet dat we als innovatief bedrijf de snel veranderende wereld altijd twee stappen voor proberen te zijn. Deze ninjahouding brengt inderdaad veel opeenvolgende hervormingen met zich mee. Maar begeleiding loert bij ons altijd om de hoek. Neem er een koffietje bij en haal eens diep adem, plan een pitstop met je manager in wanneer nodig, ga volop aan de slag met onze talrijke e-learnings op LinkedIn Learning en vraag wijze raad aan jouw fellow-Tobians bij twijfels! Komaan Tobian, you rock!

2. 4.0
      Huidige werknemer

Fijne hands on werkomgeving

Nov 23, 2018 - Anonieme werknemer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- snelle omgeving, korte beslissingslijnen - hands on omgeving - ondernemend - geen logge, formele structuur - leuke events die collega's samenbrengt - persoonlijke aanpak

Minpunten

Soms té veel in eens willen doen en te snel willen gaan

Verder lezen
    3. 4.0
      Huidige werknemer

Top bedrijf

Aug 15, 2018 - Anonieme werknemer
      Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

+ Veel doorgroeimogelijkheden, zowel op horizontaal als verticaal niveau. + Mogelijkheid om jezelf op eigen tempo te ontwikkelen + Diverse departementen met hun eigen expertises, zodat je kan proeven van diverse functies + leuke collega's en een super amusante sfeer + Management doet veel inspanningen om work/life balance te optimaliseren

Minpunten

- Er wordt niet altijd naar iedereen geluisterd op vlak van welk traject ze willen bewandelen. - Soms worden eigen collega's vergeten en wordt er veel te snel gegrepen naar externe partijen.

Verder lezen
    Weergave: 1 - 3 van 3 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij Tobania-werkzoekenden

Junior Consultant
    VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken