Reviews van Wallenius Wilhelmsen

Bijgewerkt op Apr 7, 2022

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

3 van meer dan 167 reviews gevonden

3.6
Aanbevelen bij een kennis
Waardeert directeur
Wallenius Wilhelmsen CEO Lasse Kristoffersen (no image)
Lasse Kristoffersen
1 beoordeling

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 4.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

goede werkgever

Apr 7, 2022 - chauffeur b in Zeebrugge
    Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

het ploegwerk heeft goede uren

Minpunten

komt veel druk op je

Reactie van Wallenius Wilhelmsen

Employee Relations Manager

Thank you for taking the time to share your feedback about Wallenius Wilhelmsen. We are happy to hear that your experience working for the company aligned with our expectations. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback over Wallenius Wilhelmsen te delen. We zijn blij om te horen dat uw ervaring met het werken voor het bedrijf overeenkwam met onze verwachtingen.

2. 3.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

WWL Zeebrugge

Aug 22, 2017 - Anonieme werknemer
    Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

* Leuke collega's * Aangename werkomgeving * Uren worden correct verloond

Minpunten

* Weinig respect voor de medewerkers: hier ben je maar een nummer * Zwak management * HR: op papier sterk, op menselijk vlak: rampzalig

Verder lezen
  3. 4.0
    Voormalige werknemer

Customer care

Apr 17, 2017 - Anonieme werknemer
    Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Heb er veel geleerd op korte tijd. Leuke collega's

Minpunten

Veel lagen van management / bazen

Weergave: 1 - 3 van 3 reviews in het Nederlands

Veelgestelde vragen over Wallenius Wilhelmsen-reviews

Wallenius Wilhelmsen heeft een algemene beoordeling van een 3.6 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 167 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 63% van de werknemers zou werken bij Wallenius Wilhelmsen aanraden aan vrienden en 52% heeft een positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden stabiel gebleven.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van Wallenius Wilhelmsen hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met 2.9 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij Wallenius Wilhelmsen. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 4% verbeterd.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 63% van de werknemers van Wallenius Wilhelmsen vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden Wallenius Wilhelmsen met een waarde van 3.1 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 3.0 voor cultuur en waarden en 3.2 voor loopbaanmogelijkheden.

Loopbanen die populair zijn bij Wallenius Wilhelmsen-werkzoekenden

VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken