BPM Company - Blij met mijn werkgever | Glassdoor.be

Werknemersreviews

Werknemersreviews

"Blij met mijn werkgever"

Huidige werknemer - Consultant
Huidige werknemer - Consultant
Waardeert Directeur

Ik heb een voltijdbaan bij BPM Company (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Management is open en betrokken. Goede sfeer tussen collega´s onderling. Leuke bedrijfsuitjes en -activiteiten

Minpunten

Geen specifieke. Algemene van consultancy: reistijd en minder contact met directe collega´s.

Andere werknemersreviews

Andere werknemersreviews

1. "Fijn bedrijf om bij te werken!"

• Senior management
    Huidige werknemer - Senior BPM Consultant in Zeist (Nederland)
    Huidige werknemer - Senior BPM Consultant in Zeist (Nederland)
    Waardeert Directeur

Ik heb een deeltijdbaan bij BPM Company (Langer dan 3 jaar)

Pluspunten

De sfeer binnen BPM Company is open en heel positief. Collega's helpen elkaar graag en zijn geïnteresseerd in elkaar. Je ziet dat er ook heel weinig verloop qua personeel is. Het management is transparant en eerlijk in de communicatie. Ik werk er graag.

Minpunten

Bijeenkomsten met de collega's zijn grotendeels in de avonduren in eigen tijd, maar dat zie je eigenlijk altijd bij consultancy bedrijven waar je op de locatie van de klant werkt.

2. "Detacheerder met oog voor werknemers"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Waardeert Directeur

Ik heb een voltijdbaan bij BPM Company (Langer dan een jaar)

Pluspunten

BPM company heeft oog voor jou en jouw ontwikkeling. Ik weet dat dat klinkt als een holle marketingfrase, maar in voor dit bedrijf is dat echt waar. Ik ben als nieuweling binnengekomen en kreeg direct de ruimte en het vertrouwen om aan deze nieuwe omgeving te wennen en de benodigde kennis op te doen. Er zijn veel meetings wat kennis wordt uitgewisseld. Daarnaast worden er ook gezellige uitjes georganiseerd, zoals het jaarlijkse ski-uitje.

Minpunten

Doordat je overdag gedetacheerd bent zijn de bijeenkomsten meestal 's avonds. Maar dat hoort er nu eenmaal bij.

Advies aan management

Het bedrijf heeft de laatste jaren een onstuimige groei doorgemaakt. Jullie zijn jullie heel goed berust van uitdagingen die nog komen gaan en ik vind het heel goed dat jullie aandacht besteden aan de langetermijnvisie tussen alle dagelijkse beslommeringen.

Ontdek meer reviews over BPM Company.

Heeft u gewerkt bij BPM Company? Deel uw ervaringen

BPM Company