Flex Contact Center - Trabalho cansativo, robótico e baixo salário. | Glassdoor.be
  1. "Trabalho cansativo, robótico e baixo salário."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    Teleatendente in Florianópolis, Santa Catarina
    Niet aanbevolen

    Ik heb gewerkt bij Flex Contact Center

    Pluspunten

    fácil entrada, bom para o primeiro emprego. Pessoal bem humorado, boa estrutura, proximidade entre profissionais de diferente nível hierárquico.

    Minpunten

    Pouca liberdade, baixo salário, comissões progressivas e bastante restritas é um pequeno grupo que recebe os melhores cadastros, pouca flexibilidade de horário.

    Verder lezen
    Flex Contact Center2015-09-22
  1. "Good company to start, flexible politics."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Data Scientist in Florianópolis, Santa Catarina
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Flex Contact Center

    Pluspunten

    Good starting salary in comparison to the market, relatively flexible work time.

    Minpunten

    Doesn't provide the possibility to do remote working, even for IT. The dress code could be better, for example, it is only possible to use a very specific kind of shorts in the summer if you want to use shorts, and this kind of shorts is very uncomfortable.

    Verder lezen
    Flex Contact Center2019-11-23
  2. "Project Manager"

    SterSterSterSterSter
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 

    Ik werk voltijd bij Flex Contact Center

    Pluspunten

    A good enviroment to work, with great people and amazing team

    Minpunten

    its a small company and Brazil stay at a critical finances crises

    Flex Contact Center2015-08-19

Ontdek meer reviews over Flex Contact Center.