KPMG - Fair | Glassdoor.be
  1. "Fair"

Huidige werknemer - Senior Associate in Frankfurt am Main
    Aanbevolen

Ik werk deeltijd bij KPMG voor meer dan een jaar

Pluspunten

Mitsprache bei Projekten, steile Lernkurve, Tolle Kollegen, Überstunden, unter allen Beratungs– und Prüfungsunternehmen sicherlich das familienfreundlichste. Keine Karrierenachteile durch Teilzeit wg Kindern, strikte Überstundenregelung und auch Einhaltung derselben. Kinderbonus, Homeoffice. Flexible Teilzeitmodelle wie saisonale Vollzeit etc.

Minpunten

Vergütung eher mäßig, liegt aber im Schnitt der Big4. Ein Ingenieur verdient als Einstieg in der Industrie sicher mehr, ein Grundschullehrer in BaWü sogar deutlich mehr. Dafür ist die Gehaltsentwicklung recht zügig. Reisekosten werden ab Niederlassung erstattet, wenn diese näher am Mandanten ist.

Advies aan management

Bahncard 100 für alle reisenden Mitarbeiter. Mit pauschalen Spesensätzen sind die locker wieder drin. Feedback auch von unten nach oben.

KPMG2019-01-04
  1. "Goede leerschool, mooie start van de carrière"

Voormalige werknemer - Audit Assistant Manager in Gent
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik heb voltijdgewerkt bij KPMG voor meer dan 5 jaar

Pluspunten

- Netwerk en cultuur - Kennis: bij vragen steeds mogelijk om iemand intern te contacteren - Opleidingen: voornamelijk intern

Minpunten

- Methode evaluatie: zoals vaak vriendjespolitiek mogelijk

KPMG2019-08-26
  2. "KPMG"

Voormalige werknemer - Junior in Brussel
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht

Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij KPMG gewerkt

Pluspunten

Veel kansen gekregen om bij te leren. Lijken de meest familiale vibe te hebben van de BIG 4, proberen om open cultuur te bevorderen. Extralegale voordelen & verloning zijn ok!

Minpunten

Soms toch nog hiërarchische mindset, weinig gevoel van betrokkenheid bij managementbeslissingen - top down. Inbreng van juniors kan hoger zijn.

KPMG2019-08-30

Ontdek meer reviews over KPMG.