1. "Customer care L'oréal Brussel"

    4.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik voltijd gewerkt bij L'Oréal voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    - groot bedrijf - eventuele doorgroeimogelijkheden

    Minpunten

    - veel stress (customer care)

    Verder lezen
    L'Oréal2019-02-27
  1. "good"

    5.0
    Voormalige werknemer - Analyst in Los Angeles, CA

    Ik heb voltijd gewerkt bij L'Oréal

    Pluspunten

    Keep it Real Thank you for contributing to the community. Your opinion will help others make decisions about jobs and companies. Please stick to the Community Guidelines and do not post: Aggressive or discriminatory language Profanities Trade secrets/confidential information Thank you for doing your part to keep Glassdoor the most trusted place to find a job and company you love. See the Community Guidelines for more details.

    Minpunten

    Keep it Real Thank you for contributing to the community. Your opinion will help others make decisions about jobs and companies.

    L'Oréal2020-04-26
  2. Nuttig (1)

    "A lot of work and potential at the end if lucky"

    3.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Marketing Associate in New York, NY
    Niet aanbevolen

    Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij L'Oréal gewerkt

    Pluspunten

    Opportunities for growth if you work really hard

    Minpunten

    Some employees are inundated and drowning in work and others have none. Structure constantly changes too.

    L'Oréal2020-05-21

Ontdek meer reviews over L'Oréal.