NTT - Zeer ontgoocheld | Glassdoor.be
  1. Nuttig (1)

"Zeer ontgoocheld"

Voormalige werknemer - IT Supportmedewerker in Diegem

Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij NTT gewerkt

Pluspunten

ik denk dat zowat iedereen die hier start een bedrijfsvoertuig krijgt en men is naar ik heb horen zeggen zeer soepel over model, merk etc. na inloopperiode van 6 maand

Minpunten

Als helpdeskmedewerker zat ik in een ruimte in schril contrast met alle andere werkplekken in het gebouw, vuil, te klein, geen buitenvenster en gebrekkig werkende airco. Geen degelijke opleiding gekregen over de manier van werken, de software die in het bedrijf gebruikt wordt, wel vanaf de eerste week heel veel prestatiedruk vanuit het buitenland en weinig tijd om te leren. Ik was heel tevreden dat ik na 2 maand kon vertrekken,...

Meer weergeven

Advies aan management

Indien u een goede service wilt van de IT-support afdeling, neem dan mensen aan die uitsluitend voor Dimension Data Belgium kunnen werken, andere landen zoals Frankrijk Nederland bij ondesteunen is er echt teveel aan, eveneens stand-by blijven voor telefonische oproepen.

NTT2017-06-07
  1. Nuttig (2)

"Zware ontgoocheling"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Diegem
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik werk voltijd bij NTT voor meer dan een jaar

Pluspunten

- Goed loon - Goed benefits pakket (Auto, maaltijdcheques, hospitalisatie verzekering met ambulante zorgen) - Goede collega's Iedereen doet zijn best met de middelen dat ze hebben.

Minpunten

- Top Management is al jaren hetzelfde en doet het beheer van het bedrijf op hun eigen manier. Als het hun niet aanstaat dan moet het veranderen, zelf al is de klant daarmee niet geholpen. - KMO mentaliteit door het upper management - Moeilijk om te evolueren - Moeilijk om opslag te verkrijgen - Komen terug op gemaakte beloftes

Advies aan management

Vertrouw in uw mensen, en steek geen mes in hun rug. Kom ook niet terug op gemaakte beloftes

NTT2017-06-26
  2. Nuttig (2)

"leuk"

Voormalige werknemer - Solutions Architect in Den Haag
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

Ik heb voltijdgewerkt bij NTT voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

Leuk leerzaambedrijf. Goede mogelijkeden op groei.

Minpunten

-star en erg gepush uit global

NTT2018-02-09

Ontdek meer reviews over NTT.