NTT - Zeer ontgoocheld | Glassdoor.be
  1. Nuttig (1)

"Zeer ontgoocheld"

Voormalige werknemer - IT Supportmedewerker in Diegem

Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij NTT gewerkt

Pluspunten

ik denk dat zowat iedereen die hier start een bedrijfsvoertuig krijgt en men is naar ik heb horen zeggen zeer soepel over model, merk etc. na inloopperiode van 6 maand

Minpunten

Als helpdeskmedewerker zat ik in een ruimte in schril contrast met alle andere werkplekken in het gebouw, vuil, te klein, geen buitenvenster en gebrekkig werkende airco. Geen degelijke opleiding gekregen over de manier van werken, de software die in het bedrijf gebruikt wordt, wel vanaf de eerste week heel veel prestatiedruk vanuit het buitenland en weinig tijd om te leren. Ik was heel tevreden dat ik na 2 maand kon... vertrekken, want ook over mijn uurregeling werd niet de waarheid verteld tijdens sollicitatiegesprekken. Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden, dit was zonder meer de slechtste ervaring ooit voor mij.

Meer weergeven

Advies aan management

Indien u een goede service wilt van de IT-support afdeling, neem dan mensen aan die uitsluitend voor Dimension Data Belgium kunnen werken, andere landen zoals Frankrijk Nederland bij ondesteunen is er echt teveel aan, eveneens stand-by blijven voor telefonische oproepen.

NTT2017-06-07
  1. Nuttig (2)

"Zware ontgoocheling"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Diegem
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik werk voltijd bij NTT voor meer dan een jaar

Pluspunten

- Goed loon - Goed benefits pakket (Auto, maaltijdcheques, hospitalisatie verzekering met ambulante zorgen) - Goede collega's Iedereen doet zijn best met de middelen dat ze hebben.

Minpunten

- Top Management is al jaren hetzelfde en doet het beheer van het bedrijf op hun eigen manier. Als het hun niet aanstaat dan moet het veranderen, zelf al is de klant daarmee niet geholpen. - KMO mentaliteit door het upper management - Moeilijk om te evolueren - Moeilijk om opslag te verkrijgen - Komen terug op gemaakte beloftes

Advies aan management

Vertrouw in uw mensen, en steek geen mes in hun rug. Kom ook niet terug op gemaakte beloftes

NTT2017-06-26
  2. Nuttig (1)

"Groot bedrijf, micro management"

Voormalige werknemer - Verkoper in Barneveld
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

Ik heb voltijdgewerkt bij NTT voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

Mensen gaan respectvol met elkaar om en de sfeer is goed, maar je moet wel tot een bepaalde kliek horen. Technisch doet Dimension Data mooie dingen

Minpunten

Het bedrijf bestaat uit allemaal eilandjes en men komt niet van hun eiland af. Het bedrijf komt om van de processen en overal en is 1 grote bureaucratische ellende. Er is weinig passie in het bedrijf en mensen blijven zitten waar ze zitten, de druk is er erg laag. Er is een groep mensen wat er al jaren werkt en je moet een politicus zijn om bij die meute in de smaak te vallen. Ze houden elkaar allemaal de hand... boven het hoofd en als nieuweling wordt je amper door de groep opgenomen. Directie komt uit het jaar kruik en is weing vernieuwend. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, maar je kan ook te gewoon zijn. In de ICT moet je niet al te gewoon zijn en een beetje durven. Ik was blij dat ik er weg kon, want anders wordt je leven heel saai en voorspelbaar. Als je van rust, geen stress, koffiepraatjes houdt moet je er gaan werken. Als je een beetje spanning en dynamiek wil dan heb je er niets te zoeken. Ze betalen ook behoorlijk onder de marktprijs

Meer weergeven

Advies aan management

Verandering is goed en vernieuw het bedrijf. Het bedrijf staat stil en mensen vinden het allemaal best. Tijd voor nieuwe energie en nieuw elan. De wereld is groter dan Barneveld

NTT2019-10-10

Ontdek meer reviews over NTT.