Yools - Inspirerende werkomgeving met een fantastisch team. | Glassdoor.be
  1. "Inspirerende werkomgeving met een fantastisch team."

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Brussel

Ik werk deeltijd bij Yools

Pluspunten

Innoverende bedrijfscultuur die persoonlijke groei stimuleert. Intrinsieke motivatie om klanten écht te helpen bij het hele team.

Minpunten

Geen; alles is bespreekbaar zodat minpunten snel op tafel komen en opgelost worden.

Yools2017-10-20
  1. "Een missie waar ik wil aan bouwen, met een team waar ik van hou."

Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht

Ik werk voltijd bij Yools

Pluspunten

Ik moet me soms nog even in de arm knijpen. Na lang zoeken ben ik eindelijk bij een bedrijf terecht gekomen waar ik me écht goed voel. De waarden, de manier van werken, de materie en de geweldige collega's die ik met veel plezier "vrienden"kan noemen. - Yools heeft een open, veilige cultuur waar we samen bouwen aan een zinvolle missie én een omgeving waarin iedereen kan groeien en zichzelf kan zijn. - We... werken allemaal hard om onze collectieve doelen te bereiken en gaan nadien regelmatig samen eens een pint pakken. We zijn een groep mensen die graag lachen en plezier maken en dat voel je. - Bij Yools werken betekent erg veel vrijheid krijgen (meerdere dagen per week thuiswerk, geen vaste uren, geen baas,...). Soms gaan we bij elkaar thuis werken (in groep of apart, zoals het past). - We werken met een zelfsturend team, dat wil zeggen dat we zelf keuzes kunnen maken over het bedrijf, zonder dat dit via een manager moet verlopen. We hebben een heel pak tools, structuren en processen die ons hiermee helpen.

Meer weergeven

Minpunten

De vrijheid die Yools geeft brengt ook veel verantwoordelijkheid met zich mee. Geen minpunt maar wel een aandachtspunt voor geïnteresseerde sollicitanten. Dit is geen job waar je om 5u de deur achter je dichttrekt en niet meer denkt aan je job. Iedereen bij Yools is heel nauw betrokken bij het succes van het bedrijf.

Yools2018-11-13
  2. "Fantastisch team waarin je als mens kan groeien"

• Werk/privé-balans
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht

Ik werk voltijd bij Yools

Pluspunten

Het is geen overdrijving om te zeggen dat Yools mijn leven heeft bepaald. Yools creëert echt een veilige omgeving waarin je je als mens kan ontplooien en hier ook op persoonlijk vlak de vruchten van plukt. Je krijgt inzicht in je valkuilen en hoe hiermee om te gaan. Tegelijk ontdek je je sterktes en krijg je de kans je hierin te smijten. Bedrijfscultuur: Yools hecht enorm veel belang aan een bedrijfscultuur... gebaseerd op vertrouwen en zal dat altijd blijven doen. Iedereen is gewoon zichzelf, zonder ego, en neemt anderen even serieus ongeacht hun rol of ervaring. Yoolsies gaan voor elkaar door het vuur. Men geeft elkaar voortdurend hulp en coaching, waardoor je voortdurend groeit. Het is ongelooflijk welke creatieve energie deze teamgeest losmaakt. De resultaten zijn er ook naar. Missie: Klanten oprecht willen helpen zit diepgeworteld in het bedrijf. Je hebt het gevoel dat je aan iets zinvol meebouwt en de resultaten van Yools tot dusver tonen ook aan dat Yools echt iets kan veranderen in de markt. Het is zalig om daaraan mee te kunnen bouwen.

Meer weergeven

Minpunten

Eigenlijk zijn er geen, want je hebt het gevoel dat je elke ergernis of probleem kan aanpakken binnen Yools en dat je hiervoor de steun van anderen krijgt. Zo kan je zelf het bedrijf vormgeven. Dit gaat heel ver, het team evalueert bijvoorbeeld zelf maandelijks de bedrijfsresultaten en beslist over de nodige acties, vaak zonder tussenkomst van de oprichter.

Yools2018-06-16

Ontdek meer reviews over Yools.