Yools - Op een dag vind je de job van je leven | Glassdoor.be
  1. "Op een dag vind je de job van je leven"

• Werk/privé-balans
    Positief vooruitzicht

Ik werk voltijd bij Yools voor meer dan een jaar

Pluspunten

- Een hoge graad van autonomie, verantwoordelijkheid én bijhorende vrijheid. - Een werkplek waar je volledig jezelf kan zijn, zonder masker. Zowel op een euforische vrijdag als een knorrige maandag. - Een verfrissende, innoverende kijk op "Het Nieuwe Werken", zonder klassieke Heilige Huisjes zoals targets of managers. - Een fantastisch team waar collega's stiekem vrienden worden, die elkaar op hun sterktes... vertrouwen én die al eens graag een glas drinken op vrijdagavond. - Een snel veranderende omgeving waardoor er continu opportuniteiten op je af komen. - Strak geregelde processen en structuren zonder dat het verstikkend of hiërarchisch werkt. - Je werkt mee aan een krachtige visie en missie waardoor je meebouwt aan een authentieke wereld.

Meer weergeven

Minpunten

De bedrijfscultuur en manier van werken vraagt vooral van jezelf een grote verandering, aangezien het helemaal haaks staat op klassieke werkvormen. Verder is het nuttig invullen van de hoge graad van autonomie niet voor iedereen een makkelijke opgave.

Yools2017-10-24

Reactie van Yools

November 28, 2017HR

Ongelooflijk fijn om te lezen hoe gelukkig je bent bij Yools. Een pluim voor het hele team, dat meegebouwd heeft aan deze omgeving.

1. "Een missie waar ik wil aan bouwen, met een team waar ik van hou."

Ik werk voltijd bij Yools

Pluspunten

Ik moet me soms nog even in de arm knijpen. Na lang zoeken ben ik eindelijk bij een bedrijf terecht gekomen waar ik me écht goed voel. De waarden, de manier van werken, de materie en de geweldige collega's die ik met veel plezier "vrienden"kan noemen. - Yools heeft een open, veilige cultuur waar we samen bouwen aan een zinvolle missie én een omgeving waarin iedereen kan groeien en zichzelf kan zijn. - We... werken allemaal hard om onze collectieve doelen te bereiken en gaan nadien regelmatig samen eens een pint pakken. We zijn een groep mensen die graag lachen en plezier maken en dat voel je. - Bij Yools werken betekent erg veel vrijheid krijgen (meerdere dagen per week thuiswerk, geen vaste uren, geen baas,...). Soms gaan we bij elkaar thuis werken (in groep of apart, zoals het past). - We werken met een zelfsturend team, dat wil zeggen dat we zelf keuzes kunnen maken over het bedrijf, zonder dat dit via een manager moet verlopen. We hebben een heel pak tools, structuren en processen die ons hiermee helpen.

Meer weergeven

Minpunten

De vrijheid die Yools geeft brengt ook veel verantwoordelijkheid met zich mee. Geen minpunt maar wel een aandachtspunt voor geïnteresseerde sollicitanten. Dit is geen job waar je om 5u de deur achter je dichttrekt en niet meer denkt aan je job. Iedereen bij Yools is heel nauw betrokken bij het succes van het bedrijf.

Yools2018-11-13
  2. "Fantastisch team waarin je als mens kan groeien"

• Werk/privé-balans
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management

Ik werk voltijd bij Yools

Pluspunten

Het is geen overdrijving om te zeggen dat Yools mijn leven heeft bepaald. Yools creëert echt een veilige omgeving waarin je je als mens kan ontplooien en hier ook op persoonlijk vlak de vruchten van plukt. Je krijgt inzicht in je valkuilen en hoe hiermee om te gaan. Tegelijk ontdek je je sterktes en krijg je de kans je hierin te smijten. Bedrijfscultuur: Yools hecht enorm veel belang aan een bedrijfscultuur... gebaseerd op vertrouwen en zal dat altijd blijven doen. Iedereen is gewoon zichzelf, zonder ego, en neemt anderen even serieus ongeacht hun rol of ervaring. Yoolsies gaan voor elkaar door het vuur. Men geeft elkaar voortdurend hulp en coaching, waardoor je voortdurend groeit. Het is ongelooflijk welke creatieve energie deze teamgeest losmaakt. De resultaten zijn er ook naar. Missie: Klanten oprecht willen helpen zit diepgeworteld in het bedrijf. Je hebt het gevoel dat je aan iets zinvol meebouwt en de resultaten van Yools tot dusver tonen ook aan dat Yools echt iets kan veranderen in de markt. Het is zalig om daaraan mee te kunnen bouwen.

Meer weergeven

Minpunten

Eigenlijk zijn er geen, want je hebt het gevoel dat je elke ergernis of probleem kan aanpakken binnen Yools en dat je hiervoor de steun van anderen krijgt. Zo kan je zelf het bedrijf vormgeven. Dit gaat heel ver, het team evalueert bijvoorbeeld zelf maandelijks de bedrijfsresultaten en beslist over de nodige acties, vaak zonder tussenkomst van de oprichter.

Yools2018-06-16

Ontdek meer reviews over Yools.