Yools - Een lichtpunt op de arbeidsmarkt | Glassdoor.be
  1. "Een lichtpunt op de arbeidsmarkt"

• Werk/privé-balans
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Digital Marketing Specialist in Brussel
    Positief vooruitzicht

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Yools

Pluspunten

Bij Yools help je jezelf en anderen groeien in een unieke groepsenergie. Je stelt de huidige stand van zaken altijd in vraag i.f.v. het welzijn van anderen. 'Wat kunnen we optimaliseren en innoveren, zodat anderen er beter van worden?'. Winst is hier nooit het grootste doel, maar een middel om die kernvraag sneller en beter te beantwoorden. Dat creëert een dynamische werkomgeving, compleet anti-routineus. Je denkt... mee over nieuwe en bestaande interne en externe processen. Je sleutelt zelf aan een menselijke, aangename manier van sales en klantenondersteuning, die eigenlijk best revolutionair is. Je verrast mensen door een eerlijkheid die ze zelden ervaren. De voldoening die daaruit voortvloeit, voelt daarom ook even oprecht. Als 'werknemer' krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheden. Onderling vertrouwen is de katalysator voor alles dat gebeurt bij Yools en niet een of andere permanent controleorgaan dat op je vingers kijkt. Het is die veilige, vertrouwelijke omgeving die Yools zo uniek maakt. Een plek waar je jezelf kan zijn, continu bijleert en waar je graag naartoe komt. Een baken voor de ranzige winstvloten die de essentie al lang zijn vergeten.

Meer weergeven

Minpunten

De constante verandering creëert de nood aan structuur in alles wat je doet om het overzicht te bewaren. Als je van nature vrij chaotisch bent, kan dit in het begin voor vrij veel wrijving en onrust zorgen.

Advies aan management

Geen, want dat is er niet :)

Yools2017-11-13
  1. "Een missie waar ik wil aan bouwen, met een team waar ik van hou."

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk voltijd bij Yools

Pluspunten

Ik moet me soms nog even in de arm knijpen. Na lang zoeken ben ik eindelijk bij een bedrijf terecht gekomen waar ik me écht goed voel. De waarden, de manier van werken, de materie en de geweldige collega's die ik met veel plezier "vrienden"kan noemen. - Yools heeft een open, veilige cultuur waar we samen bouwen aan een zinvolle missie én een omgeving waarin iedereen kan groeien en zichzelf kan zijn. - We... werken allemaal hard om onze collectieve doelen te bereiken en gaan nadien regelmatig samen eens een pint pakken. We zijn een groep mensen die graag lachen en plezier maken en dat voel je. - Bij Yools werken betekent erg veel vrijheid krijgen (meerdere dagen per week thuiswerk, geen vaste uren, geen baas,...). Soms gaan we bij elkaar thuis werken (in groep of apart, zoals het past). - We werken met een zelfsturend team, dat wil zeggen dat we zelf keuzes kunnen maken over het bedrijf, zonder dat dit via een manager moet verlopen. We hebben een heel pak tools, structuren en processen die ons hiermee helpen.

Meer weergeven

Minpunten

De vrijheid die Yools geeft brengt ook veel verantwoordelijkheid met zich mee. Geen minpunt maar wel een aandachtspunt voor geïnteresseerde sollicitanten. Dit is geen job waar je om 5u de deur achter je dichttrekt en niet meer denkt aan je job. Iedereen bij Yools is heel nauw betrokken bij het succes van het bedrijf.

Yools2018-11-13
  2. "Fantastisch team waarin je als mens kan groeien"

• Werk/privé-balans
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk voltijd bij Yools

Pluspunten

Het is geen overdrijving om te zeggen dat Yools mijn leven heeft bepaald. Yools creëert echt een veilige omgeving waarin je je als mens kan ontplooien en hier ook op persoonlijk vlak de vruchten van plukt. Je krijgt inzicht in je valkuilen en hoe hiermee om te gaan. Tegelijk ontdek je je sterktes en krijg je de kans je hierin te smijten. Bedrijfscultuur: Yools hecht enorm veel belang aan een bedrijfscultuur... gebaseerd op vertrouwen en zal dat altijd blijven doen. Iedereen is gewoon zichzelf, zonder ego, en neemt anderen even serieus ongeacht hun rol of ervaring. Yoolsies gaan voor elkaar door het vuur. Men geeft elkaar voortdurend hulp en coaching, waardoor je voortdurend groeit. Het is ongelooflijk welke creatieve energie deze teamgeest losmaakt. De resultaten zijn er ook naar. Missie: Klanten oprecht willen helpen zit diepgeworteld in het bedrijf. Je hebt het gevoel dat je aan iets zinvol meebouwt en de resultaten van Yools tot dusver tonen ook aan dat Yools echt iets kan veranderen in de markt. Het is zalig om daaraan mee te kunnen bouwen.

Meer weergeven

Minpunten

Eigenlijk zijn er geen, want je hebt het gevoel dat je elke ergernis of probleem kan aanpakken binnen Yools en dat je hiervoor de steun van anderen krijgt. Zo kan je zelf het bedrijf vormgeven. Dit gaat heel ver, het team evalueert bijvoorbeeld zelf maandelijks de bedrijfsresultaten en beslist over de nodige acties, vaak zonder tussenkomst van de oprichter.

Yools2018-06-16

Ontdek meer reviews over Yools.