Yools - Een lichtpunt op de arbeidsmarkt | Glassdoor.be

Recentste weergeven

"Een lichtpunt op de arbeidsmarkt"

• Carrièremogelijkheden
  • Loon en arbeidsvoorwaarden
  • Senior management
Huidige werknemer - Digital Marketing Specialist in Brussel
Huidige werknemer - Digital Marketing Specialist in Brussel
Positief vooruitzicht

Ik heb een voltijdbaan bij Yools (Korter dan een jaar)

Pluspunten

Bij Yools help je jezelf en anderen groeien in een unieke groepsenergie. Je stelt de huidige stand van zaken altijd in vraag i.f.v. het welzijn van anderen. 'Wat kunnen we optimaliseren en innoveren, zodat anderen er beter van worden?'. Winst is hier nooit het grootste doel, maar een middel om die kernvraag sneller en beter te beantwoorden. Dat creëert een dynamische werkomgeving, compleet anti-routineus. Je denkt mee over nieuwe en bestaande interne en externe processen. Je sleutelt zelf aan een menselijke, aangename manier van sales en klantenondersteuning, die eigenlijk best revolutionair is. Je verrast mensen door een eerlijkheid die ze zelden ervaren. De voldoening die daaruit voortvloeit, voelt daarom ook even oprecht. Als 'werknemer' krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheden. Onderling vertrouwen is de katalysator voor alles dat gebeurt bij Yools en niet een of andere permanent controleorgaan dat op je vingers kijkt. Het is die veilige, vertrouwelijke omgeving die Yools zo uniek maakt. Een plek waar je jezelf kan zijn, continu bijleert en waar je graag naartoe komt. Een baken voor de ranzige winstvloten die de essentie al lang zijn vergeten.

Minpunten

De constante verandering creëert de nood aan structuur in alles wat je doet om het overzicht te bewaren. Als je van nature vrij chaotisch bent, kan dit in het begin voor vrij veel wrijving en onrust zorgen.

Advies aan management

Geen, want dat is er niet :)

Andere werknemerreviews voor Yools

1. "Op een dag vind je de job van je leven"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Positief vooruitzicht

Ik heb een voltijdbaan bij Yools (Langer dan een jaar)

Pluspunten

- Een hoge graad van autonomie, verantwoordelijkheid én bijhorende vrijheid.
    - Een werkplek waar je volledig jezelf kan zijn, zonder masker. Zowel op een euforische vrijdag als een knorrige maandag.
    - Een verfrissende, innoverende kijk op "Het Nieuwe Werken", zonder klassieke Heilige Huisjes zoals targets of managers.
    - Een fantastisch team waar collega's stiekem vrienden worden, die elkaar op hun sterktes vertrouwen én die al eens graag een glas drinken op vrijdagavond.
    - Een snel veranderende omgeving waardoor er continu opportuniteiten op je af komen.
    - Strak geregelde processen en structuren zonder dat het verstikkend of hiërarchisch werkt.
    - Je werkt mee aan een krachtige visie en missie waardoor je meebouwt aan een authentieke wereld.

Minpunten

De bedrijfscultuur en manier van werken vraagt vooral van jezelf een grote verandering, aangezien het helemaal haaks staat op klassieke werkvormen. Verder is het nuttig invullen van de hoge graad van autonomie niet voor iedereen een makkelijke opgave.

Reactie van Yools

28 nov. 2017 – HR

Ongelooflijk fijn om te lezen hoe gelukkig je bent bij Yools. Een pluim voor het hele team, dat meegebouwd heeft aan deze omgeving.

2. "Bedrijf van de toekomst"

• Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Accountmanager in Brussel
    Huidige werknemer - Accountmanager in Brussel
    Positief vooruitzicht

Ik heb een voltijdbaan bij Yools (Langer dan een jaar)

Pluspunten

- erg veel vrijheid (thuiswerk, geen vaste uren, geen managers, geen targets)
    - zelfsturende teams
    - open cultuur waar je écht jezelf kan zijn
    - zinvolle missie
    - omgeving waar je kan groeien
    - mogelijkheid om aan je eigen projecten te werken

Minpunten

-grote cultuurshock als je van een klassiek bedrijf komt
    - vereist groot verantwoordelijkheidsgevoel
    - snel veranderende omgeving

Recentste weergeven

Heeft u gewerkt bij Yools? Deel uw ervaringen