Reviews voor albelli | Glassdoor.be

Reviews van albelli

Bijgewerkt op 26 sep 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

4.0
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
Aanbevelen bij een kennis
Waardeert directeur
albelli CEO Tristan Money
Tristan Money
40 Beoordelingen
  1. "Leuke producten, geen leuke omgang met medewerkers."

Voormalige werknemer - Teamleader in Ypenburg
    Geen mening over directeur

Ik heb voltijdgewerkt bij albelli voor meer dan 5 jaar

Pluspunten

Personeelskorting Voetbal team in Amsterdam Leuke producten en klanten

Minpunten

Top management leid bij domineren zonder het team mee te nemen Managers gaan om de zes maanden weg. Maakt het opbouwen van vertrouwen moeilijk De productie teams in Den Haag zijn minder autoritair qua cultuur. Deze worden erg streng geleid en er is niet veel ruimte voor eigen ideeën.

Advies aan management

Zorg voor betere interne communicatie en laat mensen ook meepraten en beslissen in hun eigen omgeving.

albelli2019-03-13

April 15, 2019Response albelli

Bedankt voor de feedback die je ons gegeven hebt. Het advies wat je ons hebt gegeven over betere communicatie en het laten meedenken van onze eigen mensen nemen we ter harte en zal ons helpen een betere werkgever te worden.

2. Nuttig (2)

"kan beter"

Voormalige werknemer - Customer Care in Den Haag
    Afkeurende mening over directeur

Ik heb korter dan een jaar als deeltijd bij albelli gewerkt

Pluspunten

Collega's en de wil om door te gaan en elkaar te helpen.

Minpunten

Management zit erg op tijd te letten per gesprek, klanten mogen niet goed geholpen worden, kost tijd en gaan ten koste van je functie waardering door leiding. Alles moet binnen veel te strakke tijden, leuk voor een doorsnee callcenter, niet voor albelli. Dit levert veel meer werk op, lees contacten wat gewoon onnodig en doodzonde is. Daarbij wordt er erg leuk gepresenteerd hoe geweldig en gezellig het is, maar dit... gaat vooral over locatie amsterdam. De mentaliteit, sfeer en voorzieningen tussen locatie amsterdam en locatie den haag zijn niet te vergelijken met elkaar. Thuiswerken gaat naar aanleiding van behaalde targets, lees je gesprekken zsm afronden en andere contacten zsm afronden. Op deze manier blijf je binnen gestelde tijden en stijgt je functie waardering.

Meer weergeven

Advies aan management

Richt je meer op Kwaliteit, niet op de kwantiteit van gesprekken middels telefoon, chat en/of email Ook als gaat er bijvoorbeeld 'maar' 1% mis, is dat op zoveel orders nog steeds onnodig veel.

albelli2019-02-23

March 14, 2019Response albelli

We are sorry to hear that some aspects of your personal experience at albelli were not positive. We take employee feedback very seriously and we will take this into account, to help solve any issues there may be. Our business is rapidly growing, therefore we have to continually evolve the way we work and organize ourselves in the most effective way.

Minder weergeven
  3. Nuttig (1)

"super"

Huidige werknemer - Productiemedewerker in Den Haag

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij albelli

Pluspunten

geweldig bedrijf met een super werksfeer

Minpunten

er zijn geen min punten

albelli2019-01-24

May 2, 2019Response albelli

We are happy to hear that you enjoy your work at albelli!

4. "Top bedrijf"

Web Developer in Amsterdam, OH
    Neutraal vooruitzicht

Ik heb gewerkt bij albelli voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

Leuke collega's, veel groeimogelijkheden. Veel vrijheid in aanpak.

Minpunten

Groet zo hard dat menselijkheid soms verdwijnt. Springt op elke werkmethode hype.

Advies aan management

Kijk vooral waar je goed in bent en bewaar dat.

albelli2019-01-03

January 9, 2019Response albelli

We vinden het heel fijn om te horen dat je genoten hebt van de tijd die je bij ons door hebt gebracht en wensen je veel succes bij je volgende uitdaging! (We love to hear that you have enjoyed the time you have spent with us and wish you all the best in your next challenge!)

5. Nuttig (4)

"Fast growing company with a good culture"

Huidige werknemer - Recruiter in Amsterdam

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij albelli

Pluspunten

+ Fast paced e-com environment with growth opportunities + Flat org structure + Good work-life balance + Relaxed and fun environment

Minpunten

- Some minor growing pains

Advies aan management

Continue the push towards a more data-driven culture and the work on improving the evaluation cycles.

albelli2018-12-03

May 2, 2019Response albelli

Nice to hear that you enjoy albelli's informal and fun culture! We are trying our best to improve as an employer and be more data driven throughout the organization!

6. Nuttig (5)

"Dynamic eCom environment with great culture!"

Voormalige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik voltijd gewerkt bij albelli voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

+ flat organisation + your role has impact on the growing organisation + great work life balance (+legendary parties) + nice and chill work environment + opportunities as the company grows + fun culture

Minpunten

- It is quite dynamic so not suitable for evryone

Advies aan management

- Be more visible and directive - Lead by example - Focus more on improving the work conditions in Amsterdam as the company grows in other countries

albelli2018-11-22

November 23, 2018Response albelli

We are happy to hear that you enjoy and appreciate your work at albelli and we are doing our best to improve as an employer in a period of continuous expansion.

7. Nuttig (1)

"Een bedrijf zonder groeimarkt"

Voormalige werknemer - Accounting Specialist in Amsterdam

Ik deeltijd gewerkt bij albelli voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Internationaal karakter i.v.m. internationaal personeel, creatieve vibe

Minpunten

Hoge doorstroom personeel, gebrek aan visie, matig tot slecht management, angstcultuur

albelli2018-11-09

November 15, 2018Response albelli

Ik wil je danken voor jouw terugkoppeling en zijn van mening dat dit waardevol voor ons is. Wij zijn continue bezig om een transparante en gezonde cultuur binnen onze organisatie verder te ontwikkelen. Wij vinden het jammer dat jouw ervaring bij ons minder positief is geweest en wensen jou succes bij jouw huidige werkgever.

Minder weergeven
  8. Nuttig (2)

"Goede coaching, slechte afronding"

Voormalige werknemer - Anonieme werknemer in Ypenburg
    Afkeurende mening over directeur

Ik heb voltijd gewerkt bij albelli

Pluspunten

Goede training, fantastische coaching, iedere donderdag vers fruit en de belofte om vanuit huis te kunnen werken.

Minpunten

Vriendjespolitiek, en bij een totaal onverwacht spel tussen recruiters en het management kon een derde van het team onaangekondigd vertrekken van de ene op de andere dag, zonder enige vorm van uitleg, terwijl de leiding verstoppertje aan het spelen was.

Advies aan management

Behandel je werknemers als mensen, niet als pionen in een spel!

albelli2018-04-21

April 24, 2018Response albelli

Bedankt voor de oprechte feedback en het spijt ons dat u zo’n ervaring heeft gehad. We nemen het advies zeker ter harte om ervoor te zorgen dat we ons als werkgever blijven verbeteren en onze reputatie als employer of choice kunnen behouden. Nogmaals dank

9. Nuttig (5)

"Groeiend bedrijf met gezellige collega's"

Huidige werknemer - Solutions Architect in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij albelli

Pluspunten

Er is bij albelli veel ruimte om je te ontwikkelen. Je kunt werken met de laatste technieken en voorstellen doen voor verbeteringen. Ook is er de mogelijkheid om trainingen te doen of conferenties bij te wonen. Het bedrijf is internationaal en het is leuk om met collega's uit verschillende landen samen te werken. De sfeer is informeel en gemoedelijk. Elke vrijdag is er een borrel en 2x per jaar een feest met het... hele bedrijf. De locatie is ook een pluspunt: direct naast het centraal station van Amsterdam.

Meer weergeven

Minpunten

Het bedrijf groeit en daardoor is verandering normaal. Ik vind dit zelf geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen is weggelegd.

Advies aan management

Zorg dat de informele sfeer behouden blijft en dat we onszelf als bedrijf blijven ontwikkelen.

albelli2017-02-15
  10. "Headed in the right direction!"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij albelli voor meer dan een jaar

Pluspunten

+ freedom to challenge yourself + relaxed, inviting, and fluid culture + passionate people with a real drive to succeed

Minpunten

- doesn't always feel like we are one company - sometimes a bit old fashioned with benefits (not bad, just not creative)

Advies aan management

Focus more on people instead of the bottom line. Happy people are better employees!

albelli2019-09-26

October 2, 2019Response albelli

Thanks for your feedback! We are happy to hear that you feel challenged and relaxed in our office environment and we will listen to your feedback regarding areas we can improve on. We appreciate you taking the time to leave a review.

Er zijn 57 reviews gevonden