Cover image for bpost
Alle foto's weergeven

Actieve werkgever

Review toevoegen

bpost werknemer reviews over "bon salaire"

736 van meer dan 738 reviews gevonden

Waardeert directeur
bpost CEO ad Interim Philippe Dartienne
Philippe Dartienne
76 Beoordelingen
Verifieer uw e-mailadres om filters te gebruiken. Hebt u problemen? E-mail opnieuw verzenden
Review toevoegen Het is zó gedaan om uw ervaring te delen. Uw informatie is altijd anoniem.

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Reviews over bon salaire

Terug naar alle reviews
    Weergave: 1 - 0 van 0 reviews in het Nederlands
    Kom bij bpost werken
    Meest recente vacatures
    </>Embed

Loopbanen die populair zijn bij bpost-werkzoekenden

VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Werkt u bij bpost? Deel uw ervaringen

bpost logo
    of

Carrières bij bpost

Cover image for bpost

Bij bpostgroup werken meer dan 34.000 unieke gezichten die elke dag miljoenen mensen dichter bij elkaar brengen. En die straffe, toffe,...Meer

Hier krijgt de werkgever de kans om te vertellen waarom u bij zijn of haar bedrijf moet komen werken. De informatie wordt gegeven vanuit werkgeversperspectief.

Reviews per functie

Bedrijfsupdates

16 dagen geleden

Cultuur
      Komaf maken met de cultuur van gendervooroordelen Ooit werd de job die mensen deden meestal bepaald door hun geslacht. Zo werd een piloot of dokter verondersteld een man te zijn, en een secretaresse of verpleegster een vrouw. Vandaag is gelijkheid veel meer een feit en de jongste jaren zagen we tal van positieve genderontwikkelingen op de arbeidsmarkt. Toch krijgen vrouwen in veel bedrijfstakken en sectoren nog altijd met meer obstakels te maken dan mannen. Aan goede bedoelingen geen gebrek, maar momenteel maken vrouwen nog steeds maar 35 % uit van het totale aantal werknemers. bpostgroup is van plan om het evenwicht te herstellen en het bewustzijn rond genderdiversiteit hoog op de prioriteitenlijst te houden. Doel is om het aantal vrouwen in het management tegen 2030 op te krikken tot 50%. Lees het volledige artikel via onderstaande link: https://career.bpost.be/nl/wearebpost/komaf-maken-met-de-cultuur-van-gendervooroordelen #jobsophethoofdkantoor #jobsinlogistiek #jobsinjouwregio #Jobsinhetbuitenland
      Shared image

30 dagen geleden

Cultuur
      Trainee en mentor over de unieke ‘wisselwerking’ tijdens een Group Traineeship bij bpost! Als we Stien Reyntjens en Wim Vermeiren voor een interview te strikken krijgen, is het al lang na de werkuren. Stien staat momenteel in het bpost-kantoor in Borsbeek, voor Wim is het de laatste dag voor hij op vakantie vertrekt. Maar geen probleem, want zoals Wim ons even later vertelt: “Er wordt hier hárd gewerkt, en lang ook soms. Maar da’s gewoon omdat we het zo graag doen!” Voor beiden zijn het dan ook boeiende tijden: Stien zit volop in haar traineeship, voor Wim is het de eerste keer dat hij mentor is. Lees het volledige artikel via onderstaande link: https://career.bpost.be/nl/wearebpost/trainee-en-mentor-over-de-unieke-wisselwerking-tijdens-een-group-traineeship-bij-bpost #jobsvoorstarters #jobsophethoofdkantoor #jobsinlogistiek
      Shared image

bpost-foto van: Vrachtwagenchauffeur
      bpost-foto van: Trainee
      bpost-foto van: Spécialiste Technique
      Alle foto's weergeven

Werkzoekenden die zochten naar bpost, hebben ook gekeken naar

AG Insurance-logo
      AG Insurance

171 reviews
      Vergelijken

Glassdoor heeft 738 reviews over bpost die anoniem zijn geplaatst door werknemers van bpost. Lees reviews en beoordelingen van werknemers op Glassdoor om te beslissen of bpost bij u past.