Vragen tijdens solliciteren bij AG Insurance | Glassdoor.be

2 Sollicitatiereviews

2,5

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (3), Frans (4), Engels (3)

Geaccepteerd aanbod
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij AG Insurance (Brussel) in februari 2016.

1 day (9-14) at Brussels office, with free lunch, and multiple interviews and lots of information about the company. Immediate feedback given after lunch. No chance to try again if failed.

• Small business case on how to improve brand name recognition using new technology   2 antwoorden

Geaccepteerd aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij AG Insurance (Brussel) in oktober 2014.

Als eerste heb ik online mijn kandidatuur ingediend met mijn CV. Vervolgens werd ik telefonisch gecontacteerd en uitgenodigd om een aantal online testen te doen. Deze testen keken mijn vermogen tot logisch redeneren, wiskundige - en taalvaardigheden na. Er was ook een test die zou bepalen of de sector/job mij zou liggen of niet.
    Wanneer deze testen goede scores opleverden werd ik uitgenodigd voor een eerste gesprek met een HR-adviseur. Hier werden een aantal algemene vragen gesteld. Vervolgens werd ik opnieuw uitgenodigd voor een ander gesprek met een teammanager. Hier werd ik getest op mijn Franse skills.
    Dit was het laatste gesprek. Hierop volgde het ondertekenen van mijn contract.

• Waar zie ik mijzelf over 5 jaar binnen AG Insurance.   1 antwoord

Onderhandeling

Ik heb geen onderhandelingen gedaan. Ik was akkoord met het eerste voorstel.

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Frans (4), Engels (3)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan