Vragen tijdens solliciteren bij AGO Jobs & HR | Glassdoor.be

3,0

Moeilijk
Gemakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij AGO Jobs & HR

Reviews geschreven in het:Nederlands (3)

Geaccepteerd aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij AGO Jobs & HR.

Na een telefonische screening twee maal op gesprek geweest en dan aangeworven. Twee (drie al je telefonische screening meetelt) fijne gesprekken. Vooral vragen over functie inhoud en mij als persoon

• Vooral vragen over mijn persoonlijkheid en hoe dat past bij functie   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie District Manager

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Kortrijk
    Geen aanbod
    Negatieve ervaring
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij AGO Jobs & HR (Kortrijk) in november 2019.

Na mijn online sollicitatie werd ik na een half uur al gebeld en mocht ik nog die week op gesprek komen. Dit gesprek verliep normaal, ik zou in de loop van de komende week feedback krijgen. Na 3 weken en zelf al 3 x contact opgenomen te hebben had ik nog steeds geen opvolging. Procedure beneden alle peil.

• Er werd gepeild naar mijn ervaring adhv mijn CV.   1 antwoord

Sollicitatiegesprek voor de functie Junior Consultant

Anonieme werknemer in Merksem, Antwerpen
    Geaccepteerd aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 5 weken. Ik heb gesolliciteerd bij AGO Jobs & HR (Merksem, Antwerpen) in december 2018.

De vacature was gepubliceerd via de VDAB. Ik had via mail gesolliciteerd met mijn CV en motivatiebrief. Ik ben door mijn stage die toen ook liep 2 weken later op gesprek mogen gaan. Ze hebben mij toen helemaal ingeschreven (zodat ze mij ook voor andere jobs op de hoogte konden brengen). Aangezien mijn stage nog liep heb ik direct na mijn stage al een proefdag mogen draaien. Hier leerde ze de systemen aan en kon ik zelf flexibel mijn beschikbaarheden doorgeven!

• Hoe ver wilt u zich verplaatsen naar het werk? Wat is uw minimumloonwens? Heb je al ervaring hierin? Waarom bent u gestopt bij u vorige werkgever? Hoe vond u het werk daar?   1 antwoord

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan