Vragen tijdens solliciteren bij Accent Jobs | Glassdoor.be

7 Sollicitatiereviews

2,6

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (7), Engels (2)

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde een week. Ik heb gesolliciteerd bij Accent Jobs (Leuven) in mei 2015.

eerst telefonische screening - daarna een gesprek met de recruiter - een halve dag meevolgen op kantoor om de commerciele skills te testen: boostdag - testing: persoonlijkheidstest + inzicht - daarna een gesprek met de regioverantwoordelijke - finaal gesprek met HR over voorwaarden

2. Nuttig (3)

Negatieve ervaring
    Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Accent Jobs (Mol) in mei 2013.

je moet 5 keer terug komen voordat je überhaupt wordt aangenomen dan gaan ze kijken of je er past betreft het uiterlijk en mentaliteit dan gaan ze en rollenspel doen om te kijken of je een doener of denker bent

• bijvoorbeeld als ik je de sleutel van een kantoor geef en je hebt alleen een computer en een telefoon wie zou je als eerste benaderen klanten of uitzendkrachten   Vraag beantwoorden

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 3 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Accent Jobs (Brussel) in september 2015.

Gebeld geweest door HR van Accent Jobs. Meteen dezelfde dag een datum voor een gesprek. Zeer positief.
    Daarna na gesprekken, een Boostdag gedaan, waar ik samen met een consultant op pad ging en moest tonen wat ik kon.
    Ik heb niet veel gedaan omdat er blijkbaar een paar fouten waren in Agenda van de Sales en dus heb ik weinig meegemaakt.
    Wel zinvol om te zien waar de job op lijkt. Ik wou meteen beginnen.
    De dag erna afspraak met de grote chef, en salaris afgetoetst. Niet 100% tevreden, maar toch wel een goede start.

• Vragen over hoe ik zou prospecteren, of ik schrik heb om te bellen.   Vraag beantwoorden
    • Vraag: wat was een van de vragen die u voorgelegd werd?   1 antwoord

Sollicitatiegesprek voor de functie Recruiter

Kandidaat voor anonieme sollicitatie
    Neutrale ervaring
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Aanmelden voor de job: een cv en motivatiebrief
    Eerst word je telefonisch geinterviewd:
    Wie ben je- pas je binnen de visie-......
    Groepsgesprek: voorstelling Accent +test

Sollicitatiegesprek voor de functie Recruitment Consultant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Gent
    Geen aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Accent Jobs (Gent) in november 2018.

Infosessie met andere kandidaten, gesprek met recruiter na de infosessie, testen thuis, boostdag op kantoor, gesprek met kantoorverantwoordelijke tijdens de boostdag, gesprek met manager een paar dagen later, 2 weken wachten voor feedback

6. Nuttig (3)

Sollicitatiegesprek voor de functie HR- Consultant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Gent
    Negatieve ervaring
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

De procedure duurde een week. Ik heb gesolliciteerd bij Accent Jobs (Gent) in oktober 2017.

Voormiddag “meedraaien” op een boostdag. 50 calls moeten maken op een voormiddag, wat op zich helemaal geen probleem is, maar de nadruk ligt zuiver op verkoop. Ook heel weinig informatie of interesse van het kantoor waar je een voormiddag meedraait.

• Waarom wil je hr consultant worden?
      Heb je ervaring in het werken met mensen?   Vraag beantwoorden

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Accent Jobs.

Na een telefoongesprek mocht ik op gesprek komen om kennis te maken met het bedrijf en de functie. Dit was een heel aangenaam gesprek van ongeveer een uur waarin er gepeild werd naar mijn persoonlijkheid, interesses en verwachtingen. Als het langs beide kanten klikt, krijg je de uitnodiging om testen te maken (persoonlijkheids- en bedrijfstesten). Deze testen maak je online en duren ongeveer 1,5 uur. Je krijgt hier een week de tijd voor. Hierna krijg je weer een gesprek met feedback.

• Vertel iets over jezelf, je parcours, interesses, verwachtingen van de functie, ... Heel aangenaam gesprek met interesse langs beide kanten. Er was geen druk.   Vraag beantwoorden

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (2)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan