Vragen tijdens solliciteren bij BMW | Glassdoor.be

2 Sollicitatiereviews

2,0

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (2), Engels (206), Duits (182), Portugees (10)Meer

Sollicitatiegesprek voor de functie Marketeer

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Rijswijk, Zuid-Holland (Nederland)
    Afgewezen aanbod
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij BMW (Rijswijk, Zuid-Holland (Nederland)) in mei 2012.

Vriendelijke en doeltreffend gesprek gehad met zowel de marketing manager en HR manager. Focus was vooral op mijn vorige werkzaamheden en toekomstige doelen. Daarbij werd duidelijk dat de functie wellicht te 'instap' was voor mijn capaciteiten en eerdere werkervaring en de twijfel ontstond of ik de enthousiast zou blijven over de functie.

Sollicitatiegesprek voor de functie Stagiair

Anonieme werknemer in Rijswijk, Zuid-Holland (Nederland)
    Geaccepteerd aanbod

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 8 weken. Ik heb gesolliciteerd bij BMW (Rijswijk, Zuid-Holland (Nederland)) in oktober 2012.

Eerste een motivatiebrief met CV verstuurd, vervolgens uitgenodigd voor een eerste gesprek met een medewerkster van de afdeling. Daarin voornamelijk inhoudelijk gesproken over mijn motivatie en welke taken de afdeling heeft binnen de organisatie. Het tweede gesprek vond plaats enkele weken later met de Manager van de afdeling. Hierin werd dieper doorgevraagd op mijn ontwikkeldoelen, competenties, maar ook punten die ik tijdens de stage zou willen verbeteren. Uiteindelijk daarna aangenomen.

• Wat zijn je ontwikkeldoelen tijdens je stage? Hoe past deze stage binnen jouw ideale carriere?   Vraag beantwoorden

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (206), Duits (182), Portugees (10), Frans (3), Spaans (3)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan