Vragen tijdens solliciteren voor Business Analyst bij Capgemini | Glassdoor.be

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (2), Engels (76), Duits (5), Frans (4)Meer

Sollicitatiegesprek voor de functie Business Analyst

Anonieme werknemer in Utrecht (Nederland)
Geaccepteerd aanbod
Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Capgemini (Utrecht (Nederland)) in maart 2018.

Vooraf werd je gevraagd een intelligentietest te doen en als je voldoende scoorde voor deze test waren er nog een aantal persoonlijkheidstesten.
De sollicitatieprocedure bestond uit twee gesprekken, een met een HR en als deze een groen licht geeft daarna nog een met het afdelingshoofd.
Het gesprek met HR was prettig. Men wilt een beeld krijgen van wie je bent daarna werden er nog een paar vragen gesteld aan de hand van je persoonlijkheidstest. Hierna had ik een gesprek met de afdelingshoofd. Dit gesprek ging vooral over wat een business analyst doet en hoe men bij Capgemini te werk gaat. Het was een aardige man en een prettig gesprek.
Dit was een van de fijnere solicitatieprocedures die ik heb meegemaakt.

Andere sollicitatiereviews voor Capgemini

Sollicitatiegesprek voor de functie Business Analyst

Anonieme werknemer
    Geaccepteerd aanbod
    Neutrale ervaring
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Capgemini in juli 2017.

Duidelijk en je kwam er goed doorheen. De recruiter was zeer betrokken en de interview ging erg snel. Ik had wel het gevoel dat het meer om cijfers ging dan of het werkelijk een goede match is.

• prima, maar kon uitgebreider gezien positie achteraf toch niet een goede match was   Vraag beantwoorden

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan