Vragen tijdens solliciteren bij Cargill | Glassdoor.be

Glassdoor maakt gebruik van cookies om uw ervaring op de site te verbeteren. Doorgaan houdt in dat u akkoord gaat met het gebruik van onze cookies. OK | Meer info

Vragen tijdens solliciteren bij Cargill

Laatst bijgewerkt 10 nov. 2017
4 Sollicitatiereviews

2,5

Moeilijk
Gemakkelijk

Reviews over solliciteren van sollicitanten

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (4), Engels (504), Frans (6), Duits (3)

Sollicitatiegesprek voor de functie Talent Acquisition Specialist

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Mechelen
    Geen aanbod
    Neutrale ervaring
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Cargill (Mechelen) in oktober 2017.

Eerste gesprek was een telefonisch interview, vervolgens een tweede (en laatste ronde) op het kantoor in Mechelen (Belgie). Begin oktober heb ik het tweede gesprek gevoerd, vervolgens heeft het 4 weken geduurd voordat ik feedback kreeg. Ik heb zelf een aantal keren initatief genomen om te vragen naar feedback. Uiteindelijk werd ik afgewezen, met een prima reden. Mijn advies, doe meer aan kandidaat - coaching en informeer je kandidaten gedurende het proces.

Sollicitatiegesprek voor de functie Supply Chain Coordinator

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Gent
    Geen aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Cargill (Gent) in augustus 2016.

Via recruitment agency - Two interviews, meeting the hiring manager and some of her team in Ghent. The second interview due to personal reasons over the phone where I spoke with the HR manager of the Cargill location and a senior manager.

• Why would you like to pursue a career in supply chain? Explain us some of your challenges and how you reacted to them? What is your role in teamwork? (Walk me through your curriculum vitae?)   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie operational trade support

Anonieme werknemer in Schiphol (Nederland)
    Geaccepteerd aanbod
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Cargill (Schiphol (Nederland)) in april 2015.

heel erg informeel en gezellig, ze keken meer of ik bij de team pas en wat mijn vaardigheden zijn. voor mijn 2e gesprek nodigden ze me uit voor een lunch en maakten ze kenbaar dat ze me willen aannemen en dat het aan mij lag of ik dit wilde accepteren. Bij het aannemen van deze baan was er een voorwaarde dat ze dan mijn lunch betalen anders ik van hun.

• Zie je deze functie als een spingplank?   1 antwoord

4. Is dit nuttig? De community is er afhankelijk van dat iedereen deelt – Sollicitatiereview anoniem toevoegen

Sollicitatiegesprek voor de functie Operator Raffinaterij

Anonieme werknemer in Bergen op Zoom (Nederland)
    Geaccepteerd aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een andere bron gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Cargill (Bergen op Zoom (Nederland)) in juli 2011.

Nadat de maisfabriek in 2009 werd gesloten, kwam mijn baan als sreen/field operator te vervallen en moest ik binnen de Cargill organisatie opnieuw op een operator functie solliciteren. Hierbij werden we beschouwt als nieuwe medewerkers ondanks dat we binnen de zelfde orgienatie in bergen op zoom op een gelijke functie op een andere afdeling solliciteerde dit heeft veel kwaad bloed bij de medewerkers gegeven.

• werkervaring, technische kennis, opleiding   1 antwoord

Onderhandeling

goed

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (504), Frans (6), Duits (3)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan