Vragen tijdens solliciteren bij Carrefour | Glassdoor.be

6 Sollicitatiereviews

2,0

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (6), Portugees (305), Frans (113), Engels (33)Meer

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Carrefour (Schoten) in september 2019.

Ik werd eerst uitgenodigd voor een korte sollicitatiegesprek. Ik moest mezelf voorstellen en dan moest ik een aantal vragen beantwoorden. Meteen na het gesprek werd mij verteld of ik de job kreeg of niet.

• Wat zijn je sterke en zwakke punten?
      Stel je zelf voor?
      Waarom wil je bij ons werken?
      Wat verwacht je op een drukke werkdag?   1 antwoord

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Carrefour (Antwerpen).

* Vooraan vermelding dat er naar jobstudenten gezocht werd
    * Mezelf voorgesteld en CV spontaan binnengebracht aan de receptie
    * Zij zouden mij terugbellen met meer nieuws
    * Opgebeld dat ik in de zomervakantie zou kunnen werken
    * Geen interview,..., direct contract ondertekening

Sollicitatiegesprek voor de functie Assistent Filiaalmanager

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Antwerpen
    Afgewezen aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een andere bron gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Carrefour (Antwerpen) in december 2015.

Via PMO Unizo VDAB samen met mijn coach op stage mogen gaan na 2 maanden opleiding.
    Dan via regionaal verantwoordelijke samen met winkeldirecteur, een zeer boeiend gesprek en mogen starten!Op verschillende afdelingen mogen werken : groenten en fruit, bakkerij en zuivel.Zeer afwisselend werk en toffe collega,s.

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 2 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij Carrefour (Brussel) in oktober 2015.

Eerst begint het met een face to face. Als dit goed gaat dan heb je een business case die 2 uren duurt. Om te eindigen heb je een laatste face to face gesprek.

Sollicitatiegesprek voor de functie Verkoper

Anonieme werknemer in Dendermonde
    Neutrale ervaring
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

De procedure duurde 2 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Carrefour (Dendermonde) in oktober 2015.

Interview met de baas van Carrefour in Waasmunster. Stelde basis vragen zoals loonsverwqchting, motivatie, ziekte, flexibelheid... Na 3 dagen mocht ik week testen zit hier nu al 6,5 maand ondertussen

Onderhandeling

Er was niet te onderhandelen

Sollicitatiegesprek voor de functie Kassier

Anonieme werknemer in Vorselaar
    Neutrale ervaring
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Carrefour (Vorselaar) in januari 2014.

Ik moest slechts 1 keer op gesprek komen. Na dat de manager mijn voorkomen oke vond, was ik meteen aangenomen. Enkel het diploma en het voorkomen leek van belang. Ik vond het wel leuk dat de proceure zo snel ging.

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Portugees (305), Frans (113), Engels (33), Spaans (15), Italiaans (4)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan