Sollicitatievragen bij Carrefour

Bijgewerkt op 14 mei 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 549 van meer dan 549 sollicitatiegesprekken gevonden

MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Carrefour

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Carrefour

Sollicitatiegesprek

Muy bueno, Fue fácil y amable, preguntan poca información personal y más del sentido laboral, En mi experiencia, era necesario contar Con los papeles necesarios y información de limpieza, también te preguntaba si quería usar uniforme

• Preguntas concretas, muy amable
    Vraag beantwoorden

Eenvoudig sollicitatiegesprek
Sollicitatie

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Carrefour

Sollicitatiegesprek

Dépôt de la candidature papier sur place Call de la Manager 1 semaine plus tard, me demandant mes disponibilités et mon expérience préalable. Entretien fait dans les bureaux de la Manager, dans le centre commercial. Début du travail deux semaines plus tard.

Sollicitatie

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Carrefour

Sollicitatiegesprek

Inizialmente ho ricevuto una telefonata dall'HR dicendomi che erano interessati al mio curriculum. Poi ho svolto un colloquio di gruppo con assessment. Lo step successivo è stato il colloquio con due manager.

Sollicitatievragen
  • Parlaci di te. Perchè sei interessato a questa posizione. Dove ti vedi tra 5 anni.

Negatieve ervaring

Sollicitatiegesprek

Entretien très classique. Cependant, on nous pousse à répondre à des questions qui n'ont pas de sens par rapport au poste, mais qui piègent... Pas le plus malin des entretiens que j'ai pu passer, et pour un poste qui n'en valait franchement pas la peine.

Sollicitatiegesprek

He realizado tres entrevistas, una primera telefónica, presencial y por último dada la situación actual, una ultima entrevista virtual con la responsables de búsqueda y retención del talento. En ambas repasamos mi experiencia laboral y me hicieron preguntas sobre motivación personal.

Eenvoudig sollicitatiegesprek
Sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Carrefour

Sollicitatiegesprek

Falar sobre você, sua vida de modo geral, suas experiências, se estará apto ao serviço, se entende e concorda com os valores da empresa e se tem vontade de trabalhar com disciplina.

• Se Está disposto a contribuir na empresa

Geen aanbod
Neutrale ervaring

Sollicitatiegesprek

Entretien classique avec des QUESTIONS SIMPLES, rien de plus, n quoi le poste à pourvoir vous intéresse-t-il ? Pouvez-vous me parler de vous ? En quoi le poste à pourvoir vous intéresse-t-il ?

Geen aanbod
Sollicitatie

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Carrefour

Sollicitatiegesprek

applied for SDET in mobile development First intro Then project you worked and app you made which language you prefers Asked question on java around 12-13 quest asked on java

Sollicitatievragen
  • Intro Personal Projects Simple java question on oops,jvm and data structure around 13 question

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Mechelen, Antwerpen

Sollicitatie

Ik heb via een andere bron gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Carrefour (Mechelen, Antwerpen) in apr 2021

Sollicitatiegesprek

Échanges constructifs , demande de se présenter, de relater le parcours professionnel, avertit des difficultés du métier, demander s’il y a des questions, voir si le candidat se sent prêt à commencer le boulot. Voir la motivation de l’intéressé

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Évry, Ile-de-France

Negatieve ervaring
Sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Carrefour (Évry, Ile-de-France) in apr 2021

Sollicitatiegesprek

Après avoir postulé sur internet , j’ai du passer un entretien via une application ou je devais répondre à différentes questions en me filmant. 3 jours j’ai eu un entretien téléphonique avec une RH et 2 semaines après entretien physique avec la DRH et directeur de région

Weergave: 1 - 10 van 549 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Carrefour-werkzoekenden

Carrefour Student
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken