Sollicitatievragen bij Colruyt Group

Bijgewerkt op Aug 17, 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 95 van meer dan 95 sollicitatiegesprekken gevonden

MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Colruyt Group

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Aat, Henegouwen

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Colruyt Group (Aat, Henegouwen)

Je trouve qu’ils sont très bien pour embaucher les gens! De plus ils n’hésite pas à rassurer par téléphone. J’ai un entretien téléphonique demain. Leur test en ligne sont assez simple

• Avez vous déjà travaillé chez nous
    1 antwoord

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Colruyt Group

i have applied through job portal. First they gave me an introduction about their company and asked me when to schedule the interview. They ask you whether you are okay with 3 year bond.

1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd Ik heb gesolliciteerd bij Colruyt Group

Contact par mail avec l'entreprise suivi d'un entretien d'embauche. L'entretien est assez rapide et ne présente pas de difficultés particulières. Si le job se déroule bien, des mails sont envoyés régulièrement pour de nouveaux jobs.

Ik heb gesolliciteerd bij Colruyt Group

Via rekruteringsbureau aangeboden, dan assessment (extern) en gesprek met hiring managers. Laatste gesprek is nog eentje in verband met het loon. Totale proces loopt vrij traag, maar is wel heel leerrijk.

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Colruyt Group

de eerste stap was een kort telefoongesprek, daarna in de tweede stap waren er redeneertesten en psychologische testen. Vervolgens in de derde stap waren er enkele gesprekken, afhankelijk van hoeveel er nodig zijn

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Brussel, Brussel

Negatieve ervaring
Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Colruyt Group (Brussel, Brussel) in May 2021

Zeer traag - ganse process duurde meer dan een maand, HR persoon begreep functie niet, tegenstrijdige informatie, slechte interne communicatie (onderwerp waar ik veel ervaring in heb werd vermeld als dat ik geen ervaring had)

• Of ik zowel de technische als business kant van architectuur kende

Neutrale ervaring
Gemiddeld sollicitatiegesprek

Kort en goed, veel uitleg en vragen gekregen. Ze zijn duidelijk oprecht geinteresseerd. Vriendelijke mensen. Was een beetje een speciale procedure omwille van de Corona omstandigheden. Alles verliep online, ook de solicitatiegesprekken.

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb gesolliciteerd bij Colruyt Group

Snelle procedure, diepgaande vragen en veel uitleg over werk omgeving. Enkele telefonische gesprekken en enkele gesprekken ter plaatse. Heel gemoedelijk. Technische proef moeten afleggen. Gingen snel over naar het maken van een voorstel.

• Ervaring met gelijkaardige technologie. Ervaring met leiden van projecten.

Anonieme werknemer in Brussel, Brussel

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Colruyt Group (Brussel, Brussel) in Apr 2021

J'ai tout d'abord postulé en ligne sur le site de l'entreprise . Je n'ai pas eu de retour directement. Voici les étapes liées à l'entretien: 1. Entretien téléphonique (durée d'appel +-15min et prise de rdv pour un entretien SKYPE). -TESTS DE LOGIQUE + TEST DE PERSONNALITE EN LIGNE 2.Entretien via SKYPE avec RH ( compte rendu des résultats des test) 3.Entretien avec le chef du département achats

• Expériences précédentes, conditions salariales précédentes , avantages et salaire souhaité...

Anonieme werknemer in Grobbendonk, Antwerpen

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Colruyt Group (Grobbendonk, Antwerpen) in Mar 2021

Een aangename kennismaking. Fijne sfeer in de winkel. Mensen met kennis voor het vak. Goede vragen zoals “waarom zouden we voor jou kiezen en niet voor een andere kandidaat”. Een goed proffesioneel gesprek.

• Waarom heeft u voor deze job gesolliciteerd
Weergave: 1 - 10 van 95 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed