Sollicitatievragen voor een Afdelingsmanager bij Decathlon

Bijgewerkt op 17 nov 2017

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 5 van meer dan 582 sollicitatiegesprekken gevonden

Sollicitatiegesprekken bij Decathlon

Positief100%
Online gesolliciteerd100%
2,8
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Decathlon

Decathlon

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Brugge, West-Vlaanderen, West-Vlaanderen

Geen aanbod
Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Decathlon (Brugge, West-Vlaanderen, West-Vlaanderen) in jul 2017

Korte voorstelling van jezelf geven en vertellen over passies van sport die je hebt. Deze passie is voor Decathlon erg belangrijk. Na het gesprek ga je sporten om je teamskills te testen.

• Hoe kan je een team motiveren?
    1 antwoord

Anonieme werknemer in Gent, Oost-Vlaanderen

Geaccepteerd aanbod
Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Decathlon (Gent, Oost-Vlaanderen) in apr 2017

verschillende ronden, eerste ronde met groep. Praat 5min met een mede-sollicitant en stel die dan voor in de groep, vervolgens een idee/event uitwerken in groep. De volgende ronde is met de winkeldirecteur.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Geen aanbod
Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Decathlon in aug 2016

Online sollicitatie gevolgd door eerste gesprek. Vervolgens tweede gesprek aangevuld met praktijkoefening. Week wachten op resultaat. Aangename gesprekken in relatief informele sfeer. Gesprekken vinden plaats in de winkel waar men solliciteert. Gesprekken telkens door twee personen afgenomen (personeelsverantwoordelijke, afdelingsmanager,...). Eerlijk gesprek, transparant naar de toekomst toe. In het algemeen een aangename ervaring. Nog geen aanbod gekregen, wachten op eindresultaat.

• Wat zou u anders doen in de winkel? Waarom hier werken? Wat denkt u dat de functie inhoudt? Vragen zoals "wat zou u doen in deze situatie....".

Anonieme werknemer in Antwerpen, Antwerpen

Geaccepteerd aanbod
Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 5 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Decathlon (Antwerpen, Antwerpen) in apr 2016

Online solliciteren via de website (makkelijke tool). Korte telefonische screening voor de uitnodiging in de winkel over de vereiste criteria. Eerst gesprek met personeelsverantwoordelijke, tweede gesprek tijdje later met winkeldirecteur. Goede manier van omgaan met kandidaten.

• Wat zou jouw slechte eigenschap zijn in de uitvoering van deze functie? Vertel eens over jezelf.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Brussel, Brussel

Aanbod afgewezen
Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Decathlon (Brussel, Brussel) in jan 2015

Een ongedwongen informeel gesprek met de onderdirecteur van de desbetreffende decathlon. 1-op-1 gesprek waar hij peilde naar mijn motivatie en vertelde over de functie en de verschillende doorgroeimogelijkheden. Vervolgens moest kreeg ik 5 minuten de tijd om doorheen de winkel te wandelen en drie suggesties te maken voor dingen die beter of anders konden.

• Typische competentievragen, vragen die peilen naar leiderschap, affiniteit met retail.
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Decathlon-werkzoekenden

Sport Leader
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken