Sollicitatievragen voor een Chef De Rayon bij Decathlon

Bijgewerkt op 25 mrt 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 4 van meer dan 574 sollicitatiegesprekken gevonden

Gemiddeld
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Decathlon

Decathlon

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Bouc-Bel-Air

Geen aanbod
Sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Decathlon (Bouc-Bel-Air) in jun 2020

Sollicitatiegesprek

Premier contact telephone puis invitation à une journée de recrutement avec d'autres candidats. Mises en situation par petits groupe pour voir les comportements de chacun (leadership, cohésion etc...) Entretien de debrief

Sollicitatievragen
  • Pourquoi Décathlon est il une entreprise où vous souhaitez travailler ?
    1 antwoord

Decathlon

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Senart

Geen aanbod
Sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Decathlon (Senart) in nov 2019

Sollicitatiegesprek

Entretien collectif avec différents ateliers en groupe - Un atelier où l'on devait créer un logo qui nous représente (valeurs, parcours) - Un atelier sportif où l'on devait créer un jeu en 10 minutes qui devait tenir ensuite en 10 minutes (utilisation de nombreux accessoires du magasin) Avant de finir sur un entretien individuel relativement rapide (20-30 minutes)

Decathlon

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Montpellier

Aanbod afgewezen
Sollicitatie

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Decathlon (Montpellier) in mrt 2016

Sollicitatiegesprek

4 entretiens avec des opérationnels et un dernier avec le directeur du site. la partie pouvat être impressionnante est que plus vous avancer dans le processus plus vous avez de personnes en face de vous pendant les entretiens. Cela peut être un peu perturbant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Bordeaux, Aquitaine

Aanbod afgewezen
Eenvoudig sollicitatiegesprek
Sollicitatie

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Decathlon (Bordeaux, Aquitaine) in feb 2016

Sollicitatiegesprek

Bon entretien, cordial, bonne ecoute du manager. Ce fut une expérience étudiante enrichissante, mais je n'ai finalement pas pu prendre le poste car cela ne correspondait pas à mes horaires de cours.

RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Decathlon-werkzoekenden

Sport Leader
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken