Vragen tijdens solliciteren voor Senior Consultant bij Deloitte | Glassdoor.be

4 Reviews over solliciteren van sollicitantenTerug naar: Alle sollicitaties

Filter

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (4), Engels (501), Frans (7), Duits (2)

Anonieme werknemer in Brussel
Geaccepteerd aanbod
Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Deloitte (Brussel) in maart 2016.

Sollicitatie verloopt in 3 stappen
1: CV screening
2: HR interview en interview met manager of senior manager > focus op oplossen case, match met bedrijf, talenkennis en overlopen van relevante ervaring
3: Interview met director of partner > focus op overlopen relevante ervaring en match met functie en bedrijf

Andere sollicitatiereviews voor Deloitte

Sollicitatiegesprek voor de functie Senior Consultant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam (Nederland)
    Geen aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 2 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij Deloitte (Amsterdam (Nederland)) in april 2017.

1. gesprek met recruiter
    2. telefonisch interview
    3. assessment
    4. tweede gesprek
    5. derde gesprek

Voor deze functie ben ik benaderd door een recruiter van Deloitte via LinkedIn. Vervolgens heb ik ene kort gesprek gehad met de de recruiter.
    Daarna een telefonisch gesprek. Vervolgens het tweede en derde gesprek weer op het kantoor in Amsterdam.

Een paar dagen daarna werd ik weer door de recruiter gebeld, dat ze me op dit moment niet kiezen voor deze functie. Maar mogelijk over een halfjaar als het project uit de startfase is, wel weer contect opnemen.

• Noem een project waar je ana hebt gewerkt dat heel goed/heel slecht ging. Waarom?
      Vertel eens iets over jezelf   1 antwoord

Sollicitatiegesprek voor de functie Senior Consultant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Zaventem
    Geen aanbod
    Negatieve ervaring
    Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde een week. Ik heb gesolliciteerd bij Deloitte (Zaventem) in december 2017.

Eerst review van CV. Direct uitgenodigd voor twee business cases zowel met een manager als director gevolgd door analytische testen. Daarna nog een gesprek bij een HR verantwoordelijke. over het algemeen ben ik goed onthaald en begeleid tijdens de solicitatie procedure maar voor de business cases gaan ze toch vooral op zoek of je hun strategie of mening kan reproduceren. Andere invalshoeken worden niet echt aangenomen. Ze kijken dus of je al het werk kan doen hoe zij het al jaren doen maar niet hoe het anders kan. ook kijken ze ok niet naar uw capaciteiten om iets nieuws aan te leren. Wat jammer is want een individu die heel gemotiveerd is kan snel iets leren en zelf iets bijbrengen maar daar is geen oren naar. Spijtig

3. Nuttig (3)

Anonieme werknemer in Brussel
    Geaccepteerd aanbod
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Deloitte (Brussel) in maart 2016.

vlot snelle beslissers, gewoon gesprek niet te competitief of challenging. een korte case moeten oplossen en presenteren en dan stelde men hier vragen over. eerst gesprek met HR over de functie en loonsverwachting etc en daarna dan de director en de partner. gesprek met de partner ging meer over business development

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan