Vragen tijdens solliciteren bij EY | Glassdoor.be

Moeilijk
Gemakkelijk

Sollicitatiegesprek voor de functie Audit

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij EY in september 2017.

CV & motivatiebrief - telefonisch gesprek - assesments. Eerst ontving ik het assesment niet via de mail vanwege een fout in hun server of iets. Daarna aantal keer gebeld om toch nog het assesment te kunnen afronden. Maar blijkbaar was de telefoon van de recruiter kapot dus die was niet te bereiken. Uiteindelijk via een andere medewerker van EY toch nog het assesment ontvangen, deze gemaakt en nooit meer wat gehoord. Niet meer achteraan gebeld want had geen zin meer om hier stage te lopen.

Sollicitatiegesprek voor de functie Junior Consultant

Gemiddeld sollicitatiegesprek

De communicatie vanuit EY was erg vriendelijk en helder, je voelt je hierdoor erg prettig over de gang van zaken. Het duurde soms alleen even om een antwoord te krijgen.

Sollicitatiegesprek voor de functie Junior Consultant

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij EY.

Eerst online assessment dan uitnodiging voor EY selectiedag. Hier korte presentatie, groepscase en individuele case en gesprek met HR, manager en director. Positief nieuws en nadien gesprek met senior manager en
    Partner gesprek

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij EY (Gent) in januari 2020.

Via de website (online) gesolliciteerd. Daarna contact via mail met de HR-recruiter. Daarnaast worden online testen afgenomen die peilen naar IQ en vaardigheden. Tot slot een gesprek met de Senior Manager van de afdeling.

• Enkele vragen omtrent de hervorming van vennootschapsbelasting + diverse persoonlijke vragen   Vraag beantwoorden

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij EY (Diegem) in december 2019.

De procedure was aangenaam en goed georganiseerd. Ik heb online gesolliciteerd.
    - Eerst een kort telefoongesprek met HR om te peilen naar motivatie en talen
    - Online testen van Hudson (logical and verbal reasoning)
    - Selectionday met groepscase, writing exercise & HR interview 1 op 1
    - Nadien een partnergesprek

• Standaardvragen in Frans, Waarom EY, Leg het proces van due dil uit   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie Stage

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Antwerpen
    Afgewezen aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij EY (Antwerpen).

Cv en motivatiebrief online indienen
    Online test voor iq te testen
    Interview met manager en iemand van human resources.
    Enkele korte vragen waarin werd gepeild naar de interesse en de ervaring.

Sollicitatiegesprek voor de functie Junior Indirect Tax Consultant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Brussel
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij EY (Brussel) in november 2019.

CV ingediend, via mail direct een uitnodiging gekregen voor online testen en een selection day. Op deze dag moet je jezelf voorstellen, een gesprek met HR en een business case.

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij EY.

Deze verliep goed en vlot. Heb hier een zeer goede ervaring mee. Wel duurde het soms wat langer voor ik antwoord kreeg op mijn mail. Werd uitgenodigd op het kantoor in Diegem voor een gesprek. Dit verliep rustig en was zeer aangenaam.

• Wat zou u doen indien uw merkt dat u de deadline niet zult halen?   1 antwoord

Sollicitatiegesprek voor de functie Werkstudent tax

Anonieme werknemer in Amsterdam (Nederland)
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij EY (Amsterdam (Nederland)).

telefoongesprek recruiter, online assessment en achtergrond check, sollicitatiegesprek. voortvarend, inzichtelijk, geen overbodige franje, wel veel werk. Zeer professionele en vriendelijke benadering van alle mensen betrokken bij het sollicitatieproces. Er wordt veel waarde gehecht aan persoonlijkheid.

• Bied de onderneming op langere termijn wel genoeg uitdaging?
      hoe ga je om met minder leuk werk?   Vraag beantwoorden

10.

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde een week. Ik heb gesolliciteerd bij EY in oktober 2019.

Eerst moest ik een online testen afleggen. Kort daarna heb ik een telefoontje gehad dat ik geslaagd was op de testen. Ik mocht op gesprek komen. Het gesprek viel goed mee maar doordat ik weinig kennis heb van tax en ik te laat heb gesolliciteerd (opleidingen in augustus) kon ik helaas niet bij EY beginnen.

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan