Vragen tijdens solliciteren bij Familiehulp | Glassdoor.be

2,7

Moeilijk
Gemakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Familiehulp

Reviews geschreven in het:Nederlands (9)

Sollicitatiegesprek voor de functie THUISZORG

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Genk
    Afgewezen aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Familiehulp (Genk) in november 2018.

Heel aangenaam gesprek !
    Geen druk , alles heel vlot verlopen.
    Snel een antwoord terug gehad.
    Alles met nodige respect en een luisterend oor verlopen. Ik heb Geen stress ervaren.

Sollicitatiegesprek voor de functie verzorgende

Anonieme werknemer in Roeselare, West-Vlaanderen
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Familiehulp (Roeselare, West-Vlaanderen).

na het schrijven van een cv op gesprek geweest en aangeworven. na twee jaar mijn vast contract mogen gaan tekenen bij de zorgregiodirecteur! na de solicitatie een week of zes opleiding.

• waarom ik gekozen had om in de thuiszorg te werken   1 antwoord

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Familiehulp (Peer) in december 2015.

eerst een mail geschreven met in de bijlage mijn cv en sollicitatiebrief uiteraard, daarna ben ik telefonisch gecontacteerd en uitgenodigd op gesprek. Op het gesprek werden mij een hoop vragen gesteld en een gesprek gevoerd voornamelijk over mijn studies en motivatie...

• waarom wilt u bij familiehulp werken   1 antwoord

Onderhandeling

het is heel goed en fijn verlopen

Sollicitatiegesprek voor de functie huishoudhulp

Anonieme werknemer in Herentals
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Familiehulp (Herentals) in januari 2015.

eerst schriftelijke sollicitatie invullen, dan mondeling gesprek over wat je al gedaan hebt en wat je vaardigheden zijn, wat je minpunten en je pluspunten zijn, kennis over poetstechnieken en kennis over huishoudelijke taken zoals koken , strijken, poetsen , opruimen. inhoud over wie en wat Familiehulp is en waar ze voor staan en wat ze allemaal bieden ter ondersteuning voor mensen die hulp nodig hebben

5. Nuttig (1)

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Familiehulp (Mechelen) in november 2014.

Eerst een bundel papieren invullen, daarna een gesprek met hrm medewerker. Je moet er de standaardinformatie op invullen zoals overal en dan krijg je ook nog tekeningen met voorbeelden van huizen. Je moet dan opschrijven in welke volgorde jij in die woning de nodige taken zou uitvoeren. Ook wordt er naar je ervaring en motivatie gevraagd.

• Waarom wilt U als huishoudhulp werken?   1 antwoord

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Familiehulp (Tienen) in november 2014.

was overname van OCMW tienen naar familiehulp. goede uitleg gekregen van de voorwaarden, salaris, vakantiedagen, feestdagen, werkuren. hele vriendelijke ontvangst, daar ik toch wat bang was om mijn werk te verliezen door die overname. ze stelde mij dadelijk gerust

• daar mijn vader ziek is, had ik wat uitleg gevraagd over palliatief verlof en ook over betaalde en onbetaald verlof, want dat was vroeger anders   Vraag beantwoorden
    • Vraag: wat was een van de vragen die u voorgelegd werd?   1 antwoord

Sollicitatiegesprek voor de functie poetshulp

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Sint-Niklaas
    Afgewezen aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Familiehulp (Sint-Niklaas) in januari 2013.

Eerste gesprek, invullen van sollicitatiepapieren en test
    Na 14 dagen intakegesprek + voorstelling bedrijf + tekenen contract
    Na een kleine maand opstart (familiehulp zoekt eerst naar een aantal klanten om zo aan het gewenste aantal uren te komen)

• Wat moet je kunnen als poetshulp, waarom wil je als poetshulp werken en kent u iemand binnen het bedrijf?   1 antwoord

Sollicitatiegesprek voor de functie verzorgende

Anonieme werknemer in Roeselare, West-Vlaanderen
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Familiehulp (Roeselare, West-Vlaanderen) in juni 2012.

eerst info avond , daarna inschrijving voor cursus verzorgende
    testen moeten doen met vdab daarna selectie , opgeroepen voor gesprek in roeselare .
    geslaagd om cursus te beginnen voor 1 jaar , geslaagd en beginnen werken bij fh

• waarom denk je dat je in aanmerking komt voor dit werk
      bent u polivalent
      hoe ga je te werk met klachten   Vraag beantwoorden

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Familiehulp (Mechelen) in maart 2012.

eerst een gesprek, dan een schriftelijke proef met vragen over het huishouden algemeen. zoals werkwijze over een raam of deur afwassen, eten maken. Als je ervaring hebt in deze job niets om je zorgen over te maken, gebruik je gezond verstand

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan