Vragen tijdens solliciteren bij GlaxoSmithKline | Glassdoor.be

5 Sollicitatiereviews

3,0

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (6), Engels (1052), Portugees (40), Frans (27)Meer

Sollicitatiegesprek voor de functie Traineeship

Negatieve ervaring
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 2 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij GlaxoSmithKline (Waver) in december 2017.

Stap 1: Online vragenronde
    Stap 2: Online video assessment
    Stap 3: Skype interview (De interviewster was heel positief over mij maar uiteindelijk kon ik niet naar de laatste ronde gaan. Ze hebben mij hier geen feedback over gegeven)
    Stap 4: Assesment

Sollicitatiegesprek voor de functie Inkoopmanager

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij GlaxoSmithKline (Waver) in april 2018.

Zeer duidelijke sollicitatieprocedure. Duidelijke website, goed georganiseerd. De on-line sollicitatie werd opgevolgd en ik ontving feed-back binnen de 14 dagen. Professionele aanpak met goede opvolging. De vacature werd eveneens goed omschreven zodat je een duidelijk beeld hebt van de verwachtingen.

• Geef 3 van jouw ontwikkelingspunten, licht ze toe met een voorbeeld.   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie Future Leaders in R&D (vaccines)

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 3 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij GlaxoSmithKline (Waver) in februari 2016.

1. Sollicitatie via online platform
    2. Online numerical reasoning test + Personal Fit test (niet tegen tijd);
    3. Telefooninterview met recruiter (non-GSK): eerste deel vragen over motivatie waarom GSK, waarom de functie waarvoor je appliceert; 2e deel over competenties zoals leiderschap en teamwork;
    4. Assessment centre @ GSK; Hele dag met o.a. 1-on-1 interview, mondelinge presentatie van case (1h voorbereiding), groepsoefeningen, rollenspel

Sollicitatiegesprek voor de functie Marketing/Sales

Anonieme werknemer in Zeist (Nederland)
    Geaccepteerd aanbod
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij GlaxoSmithKline (Zeist (Nederland)).

Gesolliciteerd via bedrijfswebsite. Vervolgens telefonisch gesprek, waarna sollicitatiegesprek werd ingepland. Gesprek met twee medewerkers, geen HR personeel erbij. Vervolgens screening door Hr en verzoek om VOG ivm persoonsgegevens patienten. Officiele diplomas e.d. meenemen, geen kopieen. Geen ingewikkelde vragen of omslachtig gedoe, recht voor zn raap. Leek meer gekeken te worden naar match met team dan algehele kwalificaties, al kan dit zijn omdat het stage betrof en de match tussen functie en cv/motivatiebrief voldoende was.

Sollicitatiegesprek voor de functie Kader manager

Anonieme werknemer in Wavreille, Namen
    Geaccepteerd aanbod
    Negatieve ervaring
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij GlaxoSmithKline (Wavreille, Namen).

Externe bedrijven screenen je, 3 verscheiden spoc gehad en deze mensen beslissen (Influenceren) ipv van GSK zelf.
    Je krijgt de kans niet om met een "GSK decision maker" in contact te komen om de bezoldigingsvoorwaarden te bespreken.
    Ik voelde mij zoals ganzenlever, slikken of ophoepelen....Arogantie is serieus aanwezig...

• Aha, u bent pro-actief? En wie zegt dat?   1 antwoord

Onderhandeling

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (1052), Portugees (40), Frans (27), Duits (5), Spaans (2)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan