Vragen tijdens solliciteren bij Johnson & Johnson | Glassdoor.be

4 Sollicitatiereviews

3,2

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (5), Engels (1457), Portugees (97), Frans (19)Meer

Sollicitatiegesprek voor de functie Associate Scientist

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Beerse
    Geen aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 8 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Johnson & Johnson (Beerse) in maart 2017.

Online gesolliciteerd via de websitevan J&J. vervolgens werd ik uitgenodigd voor een video interview met HR (30 min) en hiring manager (30 min) en tenslotte volgde een interview op de site met verschillende managers en toekomstige collega's (halve dag).

Sollicitatiegesprek voor de functie Supply Chain Co-Op

Kandidaat voor anonieme sollicitatie
    Geen aanbod
    Neutrale ervaring
    Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Johnson & Johnson.

Na indienen van cv en motivatiebrief kreeg ik een mail voor een video interview. Daarin moest er beantwoord worden op enkele vragen. Er waren algemene vragen, sommigen waren onverwacht. De moeilijkheid van deze sollicitatie lag hem erin dat er geen direct contact was en dat een conversatie dus uitgesloten was.

Sollicitatiegesprek voor de functie Marketing & Sales

Kandidaat voor anonieme sollicitatie
    Afgewezen aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Johnson & Johnson in maart 2018.

Gecontacteerd via LinkedIn door recruiter
    Telefonisch onderhoud met recruiter
    Online tests
    Cases met 2 werknemers / managers op hoofdkantoor
    Kennismaking met werknemer die de job op vandaag uitoefent
    Gesprek met afdelingsverantwoordelijke op hoofdkantoor
    Aan het einde van de procedure lange wachttijd voor finaal antwoord

Geaccepteerd aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Johnson & Johnson (Beerse) in december 2017.

In eerste instantie een open gesprek met een projectgerelateerde recruiter. Uit dit gesprek kwam deze opportuniteit naar voren. Op basis van contacten een eerste telefonisch contact gehad ter verduidelijking van de functie. Hierna gesprek met de directe leidinggevende van het project. Na 1 week aanbod gekregen.

• Wat maakt jou specifiek zo geschikt voor deze functie?   1 antwoord

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (1457), Portugees (97), Frans (19), Duits (10), Spaans (8)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan