Sollicitatievragen bij Katoen Natie

Bijgewerkt op Jun 27, 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 34 van meer dan 34 sollicitatiegesprekken gevonden

MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Katoen Natie

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie

Just a normal interview, tell me more about yourself, why this industry, why this company, whether location and job scope is alright, shared more about the position as well. Overall pretty chill I would say.

• Why do you want to enter the logistics industry?
    Vraag beantwoorden

Anonieme werknemer

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie

Contacted by recruiter after that had an interview via skype with the recruiter. After some days got message that i was invited to a meeting at the company self. Meeting was good had some personal questions about my working past + small test.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Antwerpen, Antwerpen

Negatieve ervaring
Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 5 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie (Antwerpen, Antwerpen) in Mar 2021

Ze zeiden aan de telefoon dat het 15 min ging duren, het heeft uiteindelijk langer dan een uur geduurd. Eerst een visite langs de verpleegster en dan langs de dokter, dan moest ik lang wachten in de gang.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Edmonton, AB

Geen aanbod
Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie (Edmonton, AB) in Dec 2020

The recruiter reached out to me and did a phone and a video interview first. Then went on an in person interview with the manager plus the facility tour on the same day.

1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Gent, Oost-Vlaanderen

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie (Gent, Oost-Vlaanderen) in Sep 2020

Via recruiter in contact gekomen met katoennatie. Daarna op gesprek geweest bij katoennatie en kon direct starten. Daarna niet gestart omdat ik nog niet genoeg info had. Ben daarna doorverwezen naar systems department voor de functie analist

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie

Boa muito rápida com teste prático e dinâmico. Teste pratico esclarecedor e ben assertivo. Muitas perguntas sobre disponibildade de horário e vida pessoal Muito legal e eficiente Fala sobre beneficios e dias de trabalho.

1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Kallo, Oost-Vlaanderen

Geen aanbod
Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie (Kallo, Oost-Vlaanderen) in Jul 2020

Gesprek van een uur met voornamelijk uitleg over de functie en een aantal persoonlijkheidsvragen. Het was een 1 op 1 gesprek. Vooral de negatieve aspecten van de functie werden belicht zoals het feit dat je terechtkomt in een slecht team waar veel dingen mislopen. Je start aan een loon van 2300 bruto.

Anonieme werknemer in Gent, Oost-Vlaanderen

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie (Gent, Oost-Vlaanderen) in Feb 2020

2 gesprekken, eerst met operationele leider, vervolgens operationele leider en met hrm. Heel informatief en aangenaam gesprek. Cv vertellen, enkele vragen beantwoorden, daarna kan je zelf vragen stellen en leggen ze het traject met mogelijkheden uit

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Kallo, Oost-Vlaanderen

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie (Kallo, Oost-Vlaanderen) in Jan 2020

Er werden meerdere vragen gesteld over zowel de job als de functie. Er werd ook dieper ingegaan op interesses en op je achtergrond. Allemaal relevante vragen wel als je het mij vraagt.

Anonieme werknemer in Kallo, Oost-Vlaanderen

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie (Kallo, Oost-Vlaanderen) in Oct 2019

Start met het opsturen van CV en invullen van een persoonlijkheideinquete. Vervolgens bezoek op het bedrijf, Warehouse tour gekregen, belangrijk hier reeds vragen te stellen, mensen te begroeten, etc. Tenslotte enkele vragen en overlopen van de ingevulde enquête.

Weergave: 1 - 10 van 34 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed