Sollicitatievragen bij Katoen Natie

Bijgewerkt op 6 sep. 2022

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
45 van meer dan 45 sollicitatiegesprekken gevonden

MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Katoen Natie

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie

Via headhunter deze vacature verkregen. Eerste officieel gesprek met Katoen Natie. Nadien mogelijk volgend gesprek op bedrijf zelf. Geen al te moeilijke vragen en vooral kijken naar jezelf. CV doorlopen en ervaringen uitleggen.

• - Wie bent u? - Hoe ziet u jezelf binnen 5 jaar?
    1 antwoord

Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie

Fue un proceso corto, bien explicado sobre las funciones y áreas en las que se envolverá el aplicable , donde conoces a gran parte del equipo a nivel regional como continental, un proceso enriquecedor

• Proyección a corto, mediano y largo plazo ¿Que puedes aportar al equipo? Describe 3 fortalezas Describe 3 debilidades Describete

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie in jun. 2022

Entrevista coletiva, individual, apresentação da empresa, onde é a matriz e filiais no Brasil e ao redor do mundo. seleção dos participantes, Depois todo o processo de entrega de documentos e integração

Neutrale ervaring

Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie

First round interviewed with HR manager, followed by second round with a group of leadership and presented a case study of my choice. There was also a plant tour led by Management Trainee seniors.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Aanbod afgewezen
Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 4 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie

Vlot, goed gerichte vragen. Werd meer rekening gehouden met persoonsgebonden talenten, kwaliteiten; doelen en ambities. Geen onnodige gesprekken. No nonsense en zeer eerlijk. Duidelijk communicatie over hun verwachtingen en het verlopende traject.

Katoen Natie

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Joinville

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. De procedure duurde 3 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie (Joinville) in mrt. 2022

All the interviewer are friendly and positive. Interview process is similar as other companies, but the main question to yourself is are you willing to work in Jurong Island and sometime overtime work or working in weekend is required.

Anonieme werknemer in Jurong West New Town

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 5 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie (Jurong West New Town) in feb. 2022

Er werd eerst telefonisch getoetst of ik tijd zou hebben en of de job mij aanspreekt. Vervolgens kwam ik voor het echte sollicitatiegesprek naar een interimkantoor (Synergie) om wat gegevens door te geven en testen (sommige op tijd) af te leggen. De testen zijn supergemakkelijk en 99% van de mensen zou hierop slagen volgens mij. Echt vragen om te toetsen of ik geschikt ben voor de job werden niet gesteld. Alleen technische vragen als vervoer etc kwamen aan bod.

Katoen Natie

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Zwijndrecht

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie (Zwijndrecht) in dec. 2021

War sehr cool und entspannt.. Der technische Leiter war sehr nett hab nichts auszusetzen er hat sich troz das er Feierabend hatte noch viel zeit genommen super daumen hoch .

Katoen Natie

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Köln

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie (Köln) in aug. 2021

It was nice and friendly, no pressure, straight to the point questions, well defined requirements. Didn't feel any kind of pressure during the interview. It lasted about 45 minutes to 1 hour. The interviewers were patient and cool guys.

• Solid principles in software development

Katoen Natie

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Skopje

Aanbod afgewezen
Neutrale ervaring
Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Katoen Natie (Skopje)

Just a normal interview, tell me more about yourself, why this industry, why this company, whether location and job scope is alright, shared more about the position as well. Overall pretty chill I would say.

Weergave: 1 - 10 van 45 Gesprekken
RSS-feed</>Embed