Vragen tijdens solliciteren bij NTT | Glassdoor.be

4 Sollicitatiereviews

2,2

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (4), Engels (229), Frans (8), Portugees (6)Meer

Sollicitatiegesprek voor de functie Senior Solutions Architect

Anonieme werknemer in New York, NY (Verenigde Staten)
    Geaccepteerd aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan een week. Ik heb gesolliciteerd bij NTT (New York, NY (Verenigde Staten)) in december 2017.

Gereageerd op online advertentie en toen uitgenodigd voor een gesprek. Drie gesprekken verder een aanbod gehad. Vakkundig en professioneel gedaan en een mooi aanbod gehad. Na twee dagen denken ben ik erop ingegaan. Toen was alles rond

• Welke ervaring heeft u en kun u een beschrijving geven over hoe het is toegepast   Vraag beantwoorden

Geaccepteerd aanbod
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 5 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij NTT (Brussel) in januari 2015.

Four rounds with different manager, team leaders and operational managers. General job interview questions, nothing too hard. No extremely hard procedure. Had to come back a few times and prove that I really was motivated to take on the job

Sollicitatiegesprek voor de functie PC Support

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Diegem
    Afgewezen aanbod
    Negatieve ervaring
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde een week. Ik heb gesolliciteerd bij NTT (Diegem) in mei 2017.

Ik werd opgebeld voor een gesprek.
    De recruiter vertelde me dat ze beter geen rijbewijzen aan vrouwen zouden geven.
    Gesprek was wel aangenaam bij een tas koffie. De recruiter moet minder z'n mening over sommige onderwerpen uiten.

Sollicitatiegesprek voor de functie Network Engineer

Kandidaat voor anonieme sollicitatie
    Geen aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan een week. Ik heb gesolliciteerd bij NTT in april 2017.

Heel aangename sfeer. De recruiter zorgde er voor nog voor we neerzaten dat al mijn stress weg was. Een uurtje in totaal waar vooral naar mijn motivatie en verwachtingen gepeild werd. Daarna technische vragen die niet zo makkelijk waren.

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (229), Frans (8), Portugees (6), Duits (4)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan