Sollicitatievragen bij Nespresso Global

Bijgewerkt op Sep 3, 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 186 van meer dan 186 sollicitatiegesprekken gevonden

Sollicitaties naar topfuncties bij Nespresso Global

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Lausanne, Vaud

Negatieve ervaring
Sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Nespresso Global (Lausanne, Vaud)

Sollicitatiegesprek

Entretien très "scolaire", des questions sur la théorie. Zéro discernement, vraiment à la recherche de mots clés et c'est tout. Pas capables de faire des corrélations. On dirait un examen d'école, plutôt qu'un entretien

Sollicitatievragen
  • Je me souviens plus, mais c'était du style: "quelle est la différence entre X et Y"
    1 antwoord

Sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Nespresso Global

Sollicitatiegesprek

il colloquio è stato veloce, con alcune domande riguardanti esperienze lavorative precedenti. Il tutto si p svolto in una trentina di minuti, inizialmente parlando del curriculum vitae per poi passare al lavoro

Negatieve ervaring

Sollicitatiegesprek

Not great no questions little interest very easy only 1 person present little conversation went very quick was only in for 5 minutes would have loved for it to go longer. Didn't look at my CV or shake my hand would not recommend

Aanbod afgewezen

Sollicitatiegesprek

Soumission de la candidature et réponse pour le premier entretien après quelques jours. Entretien sous forme d'une vidéo avec des explications claires au préalable sur le déroulement du processus. Plusieurs questions et un temps limité pour répondre

Sollicitatiegesprek

Estaba bien la entrevista muy dinámica la manager de la tienda muy agradable y todo muy bien y si estaba todo bien al final y fueron 2 etapas que no pase la segunda

Aanbod afgewezen
Sollicitatie

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd Ik heb gesolliciteerd bij Nespresso Global

Sollicitatiegesprek

Over het algemeen wel wat lang. Eerste gesprek op hoofdkantoor, daarna op locatie (de winkel). Was wel een kleine mis communicatie in het wel of niet aannemen, dit had intern zeker beter gecommuniceerd kunnen worden, waardoor het ook voor mij helder was.

Sollicitatievragen
  • Goede/slechte karaktereigenschappen Hoe zouden je vrienden jou omschrijven (1 woord)?

Sollicitatiegesprek

Bewerbung und anschliessendes persönliches Treffen. Verschiedene Themen abgeklärt. Gespräch war angenehm. Keine speziellen Vorkommnisse. Zu empfehlen. . .... ..... .... .... .... .... .... ..... ..... ..... ..... ...... ..... ..... ..... ..... ..... ... .... ..... ... ..... ..

Sollicitatiegesprek

directement appelé par le respo boutique j'ai ensuite eu un appel en visio je pense que c'était dû à la situation sanitaire sinon l'entretien était assez simple en général je recommande mais je pense que dépends vraiment des personnes sur qui vous tombez

Sollicitatiegesprek

Muy rápido y ameno. A diferencia de otros procesos de selección, en este querían conocerte realmente quién eras como persona y si encajarías en el equipo. Era una entrevista cara a cara con dos encargados. Primero presencial y una segunda telefónica.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in São Paulo,

Sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Nespresso Global (São Paulo, ) in May 2021

Sollicitatiegesprek

Houve dinâmica de grupo online, entrevista individual e ambas foram muito boas, agora estou no aguardo da entrevista pessoal, caso seja interessante para ambas partes já é realizada a contratação.

Sollicitatievragen
  • O que me motivou a sair da empresa atual para ingressar na Nestlé.
Weergave: 1 - 10 van 186 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed