Vragen tijdens solliciteren voor Sales Representative bij Philip Morris International | Glassdoor.be

Sollicitaties bij Philip Morris International

2 Sollicitatiereviews

4,0

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (2), Engels (1)

Sollicitatiegesprek voor de functie Sales Representative

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Berchem, Antwerpen
Geen aanbod
Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Philip Morris International (Berchem, Antwerpen) in januari 2019.

De sollicitatie omvatte verschillende selectierondes. Daarbij werd telkens zeer professioneel gehandeld. Je weet de dag zelf of binnen de 2 dagen of je naar de volgende ronde mag. Bij elke ronde krijg je ook feedback (positief en negatief), dus zeer opbouwend.

Andere sollicitatiereviews voor Philip Morris International

1. Nuttig (3)

Sollicitatiegesprek voor de functie Sales Representative

Anonieme werknemer in Eindhoven (Nederland)
    Geaccepteerd aanbod
    Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. De procedure duurde 4 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Philip Morris International (Eindhoven (Nederland)).

via werving & selectie bureau te amsterdam die alle sollicitaties voor de buitendienst van Philip Morris verzorgen, daarna een gesprek met de districtsmanager zuid nederland, vervolgens een meeloopdag met de districtsmanager en een sales representative en als laatste een gesprek met sales manager nederland

• positieve en negatieve punten, hoeveel is 3% van 12, hoe zouden familie en vrienden je omschrijven   Vraag beantwoorden

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan