Vragen tijdens solliciteren bij Robert Bosch | Glassdoor.be

3 Sollicitatiereviews

2,7

Moeilijk
Gemakkelijk

Reviews over solliciteren van sollicitanten

Filter

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (3), Engels (696), Duits (150), Frans (8)Meer
Sorteren:

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Robert Bosch in februari 2012.

1: interview Manager (kende ik uit de branche)
    2 persoonlijkheidstest (standaard Briggs-Myers)
    3. interview next level up (m.n. vragen over operationele rapportage, KPI's en hoe een groep aan te sturen)

Vrij snel de eerste stappen doorlopen, wel langzaam beslisproces om interne budgettaire goedkeuring te krijgen. Verder was talenkennis (Engels en Duits) van belang, en bereidheid om internationaal te reizen.

• Met welke KPI's stuur je je operatie aan?
      Welke rapportages wil je zien?   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie App Architect

Anonieme werknemer in Deventer (Nederland)
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Robert Bosch (Deventer (Nederland)) in mei 2018.

Een goede ervaring gehad. Ze zijn echt gastvrij. Ik vond het gesprek, nutig, snel en efficient. Ik zou het bedrijf aan iedereen die technish is aanbeleven. Ik ga binnenkort voor hen werken.

Eenvoudig sollicitatiegesprek

De procedure duurde Meer dan 6 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Robert Bosch in september 2017.

Een heel ontspannen sfeer bij de gesprekken. Ze geven het gevoel dat ze echt in je geïnteresseerd zijn en beantwoorden ook alle mogelijke vragen die je zelf hebt. Kon gewoon mezelf zijn ook met kritiek wisten ze om te gaan

• Beschrijf je CV in eigen woorden gericht op de beslissingen die je hebt genomen tussen de verschillende posities/activiteiten.   Vraag beantwoorden

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (696), Duits (150), Frans (8), Overige (1)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan