Vragen tijdens solliciteren bij SAP | Glassdoor.be

2 Sollicitatiereviews

3,0

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (2), Engels (2227), Duits (157), Portugees (50)Meer

Sollicitatiegesprek voor de functie Accountmanager

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Den Bosch, Noord-Brabant (Nederland)
    Afgewezen aanbod
    Negatieve ervaring
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij SAP (Den Bosch, Noord-Brabant (Nederland)) in december 2019.

Via recruitment is het onwaarschijnlijk dat op gesprek gaat. Mensen met Director titel zijn al snel afkeurend naar seniore kandidaten. Angst komt waarschijnlijk voort uit competitie en eigen gebrek. Salarissen OTE boven 130K zijn zeker boven gemiddeld

• Een verrassende vraag was, of ik een rol speelde of authentieke was   1 antwoord

Sollicitatiegesprek voor de functie Sales

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Den Bosch, Noord-Brabant (Nederland)
    Geen aanbod
    Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij SAP (Den Bosch, Noord-Brabant (Nederland)) in juni 2018.

Het vergt veel veel tijd en moeite. Er werd gevraagd om een motivatiebrief, vervolgens om een creatieve video die jouw representeert en de ervaring die in het verleden is opgedaan. SAP is het wel waard.

• Een van de oefeningen was om een real-life case te presenteren naar eigen informatie. Als je het product niet kent zou je eromheen moeten presenteren.   Vraag beantwoorden

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (2227), Duits (157), Portugees (50), Frans (20), Spaans (10)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan