Vragen tijdens solliciteren bij SD Worx | Glassdoor.be

6 Sollicitatiereviews

2,7

Moeilijk
Gemakkelijk

Reviews over solliciteren van sollicitanten

Filter

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (6), Engels (2), Frans (2), Duits (1)

Sollicitatiegesprek voor de functie Tester

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Antwerpen
    Geen aanbod
    Neutrale ervaring
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij SD Worx (Antwerpen) in september 2016.

Eerste gesprek telefonisch gesprek met HR medewerker, tweede One on One gesprek met dezelfde HR medewerker , nadien gesprek met business verantwoordelijke. Nadien telefonische afhandeling van niet weerhouden met bevestiging via e-mail.

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij SD Worx (Brussel) in april 2016.

SD Worx heeft een positief beleid voor wat betreft herintreders (mensen die vroeger reeds bij SD Worx gewerkt hebben en kiezen om terug te keren). In die zin was de procedure een beetje atypisch omdat de screening door HR werd overgeslagen en er meteen een gesprek was met mensen uit de business. De gesprekken waren zeer open en direct.

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij SD Worx (Antwerpen) in december 2017.

Eerst een vijf tot zes online tests via Cebir uitgevoerd, waarmee SD Worx een eerste indicatie krijgt, enkele weken later het speeddating event zelf met een aanvullende kennistest. Tussen de twee was er tijd voorzien voor een hapje en drankje en konden ervaringen uitgewisseld worden. Na het event was hier ook gelegenheid voor.

• Uitgevoerde projecten, loonverwachting, 3 kenmerken op uzelf te beschrijven, voorkeur naar klanten toe (groot/klein), toekomstplannen + kennistest   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie Payroll Consultant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie
    Geen aanbod
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij SD Worx.

Eerst een kort telefonisch gesprek per telefoon. Erna een diepgaand gesprek met een HR medewerker. Vervolgens kan je van thuis uit testen op de computer afleggen en erna heb je een gesprek met de verantwoordelijke.

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij SD Worx (Antwerpen) in januari 2013.

Online sollicitatie waarop een uitnodiging volgde

Eerst testen in een aparte ruimte
    Dan een gesprek met HR verantwoordelijke en bespreking testen
    Vervolgens gesprek met de managers
    Dan telefonisch aanbod van HR en onderhandeling
    Tot slot contractondertekenung met champagnefles

Was aangename procedure met vriendelijke mensen

Onderhandeling

Weinig marge

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 3 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij SD Worx (Antwerpen) in november 2018.

3 fases: Gesprek met HR, gesprek met Head of Legal, telefonisch gesprek teamleader.
    Informeel, vlot, met onmiddellijk weergave van alle informatie die ik nodig had om te beoordelen of voortzetten van de gesprekken al dan niet nuttig zou zijn aan mijn zijde.

• Geen cliché persoonlijkheidsvragen waar cliché antwoorden op volgen, maar een eerder gemoedelijk gesprek om na te gaan of achtergrond, kennis en verwachtingen overeenstemmen met de vacature.   Vraag beantwoorden

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (2), Frans (2), Duits (1)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan