Sollicitatievragen voor een Assistant Manager bij SNCF

Bijgewerkt op 25 jun 2019

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 3 van meer dan 129 sollicitatiegesprekken gevonden

MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Anonieme werknemer

Geaccepteerd aanbod
Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij SNCF in jul 2017

Premier entretien téléphonique, bien connaitre la fiche de poste; Un seul entretien des plus classique avec deux personnes (deux managers), réponse très rapide, procédure classique, signature du contrat rapidement etc..

• Présentez vous ?
    Vraag beantwoorden
  • Qualité Défauts ?
1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig

SNCF

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Bobigny

Geen aanbod
Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij SNCF (Bobigny) in jul 2017

On vous accueil dans une salle puis , vous êtes questionné sur vos expériences personnelle. On vous questionne sur vos capacités , voir ce que vous pouvez apporter a l'entreprise puis on vous pose des question sur l'entreprise.

Wees de eerste om dit sollicitatiegesprek als nuttig te beoordelen

Anonieme werknemer in Straatsburg

Geaccepteerd aanbod
Neutrale ervaring
Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. De procedure duurde 2 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij SNCF (Straatsburg) in jun 2017

Entretien eu via une école d'alternance qui a un contrat avec l'entreprise. Appel téléphonique de l'assistante du manager pour prendre un RDV. Pour l'entretien, il y avait deux managers et l'assistante à remplacer.

Wees de eerste om dit sollicitatiegesprek als nuttig te beoordelen
RSS-feed</>Embed