Vragen tijdens solliciteren bij T-Systems | Glassdoor.be

1 Sollicitatiereview

1,0

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (1), Engels (156), Portugees (36), Duits (21)Meer

Sollicitatiegesprek voor de functie Sales Manager

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Utrecht (Nederland)
    Afgewezen aanbod
    Negatieve ervaring
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij T-Systems (Utrecht (Nederland)) in september 2019.

3 tal gesprekken, waarvan 2 op eigen verzoek met mensen in het veld waarmee je als sollicitant een beter beeld krijgt hoe zo’n organisatie nu echt reilt en zeilt.
    Hun sales organisatie staat haaks op elkaar. Management bestaan voornamelijk uit nieuwe mensen die de zaak nieuw leven moeten inblazen terwijl de workforce bestaat uit oud gedienden waar de hakken in het zand staan. Vooruit denkende mensen die een plek tussen de oud gediende zoeken, zien al snel dat er een strijd gaande is waarbij er alleen verliezers zijn

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (156), Portugees (36), Duits (21), Frans (3)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan