Sollicitatievragen bij Tabaknatie

Bijgewerkt op Dec 17, 2020

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 6 van meer dan 6 sollicitatiegesprekken gevonden

2.2
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Tabaknatie

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Tabaknatie (Antwerpen, Antwerpen) in Oct 2020

Eerst werd ik telefonisch gecontacteerd door een interne recruiter. Vervolgens had ik een gesprek met de HR-manager. Hierna had ik een gesprek samen met de manager van het Business Performance Analyst team en iemand van de hr-dienst.

• Wat spreekt je aan in de job?
    Vraag beantwoorden

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 6 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Tabaknatie in Oct 2020

Sollicitatie via online platform, daarna telefoon gesprek HR recruitment, daarna video call met HR business partner en feedback via e-mail. Het ganse proces doorlopen startend in de tool tot aan finale feedback zal 6 - 8 weken in beslag hebben genomen.

• - doorlopen CV - Waarom Tabaknatie? Ethische problemen met het product en roken? - Hoe zouden uw ex collega's u omschrijven - Hoe zouden uw vrienden u omschrijven - deels in Frans/Engels

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Tabaknatie (Antwerpen, Antwerpen) in Nov 2019

Ik werd gecontacteerd door een HR-kantoor. Nadien mocht ik op gesprek bij Tabaknatie. Daar sprak ik met een HR-manager en een assistent. Jammer genoeg was ik te ambitieus en wou ik te veel afwisseling in mijn werk.

1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig

Neutrale ervaring
Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 6 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Tabaknatie (Antwerpen, Antwerpen) in Aug 2018

Eerste telefoongesprek waarna je wordt uitgenodigd in het bedrijf zelf. Een aangenaam gesprek met iemand van HR volgt. Ik had het gevoel dat ze aangaf dat er goede langetermijn perspectieven waren waardoor ik geïnteresseerd was. Nadien bleek toch dat ze mij deze doorgroeimogelijkheden niet konden aanbieden waarna de gesprekken zijn gestopt.

• Uitleg geven over je achtergrond, kennis van het bedrijf dus voorbereiding is wel belangrijk.

Neutrale ervaring
Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Tabaknatie (Antwerpen, Antwerpen) in Feb 2018

eerste gesprek met een hr medewerker, daarna referenties doorsturen en persoonlijkheidstest invullen. En het tweede gesprek met hr manager en directie. Het eerste gesprek was aangenaam, het 2de beetje vaag aangezien ze zelf niet wisten waar ze me wouden plaatsen, is normaal zeiden ze bij hen. Daarna niks meer gehoord, terwijl ze zeiden dat zelf contact zouden opnemen en het een positief gesprek was. Dit vond ik niet professioneel en had zelf nog andere aanbiedingen.

Anonieme werknemer in Antwerpen, Antwerpen

Geaccepteerd aanbod
Negatieve ervaring
Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Tabaknatie (Antwerpen, Antwerpen) in Sep 2011

Interview with HR manager, very basic questions, no tests, like IQ, psychology, or experience in the job. If you were not anti smoking, then you were hired... The quality of staff and management is therefor of a poor level.

• do you mind if your colleague next to you is smoking? Do uou have a problem with the product (tobacco)
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Tabaknatie-werkzoekenden

HR Business Partner
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken